Upute
•
Domaćin
Povrat novca gostu
Povrat novca gostu
I najboljim se domaćinima može dogoditi da Wi-Fi ne radi li da u masažnoj kadi nema tople vode. Dogodi li se nešto zbog čega gost neće moći u potpunosti uživati u vašem smještaju, možete mu dati povrat novca (bilo djelomični bilo puni) prije početka rezervacije, tijekom boravka u smještaju ili nakon odlaska. Gostu ćemo odmah poslati obavijest, a povrat ćemo isplatiti u roku od 48 sati.
Kad pošaljete novac, transakcija se smatra konačnom.
Povrat novca prije početka rezervacije
Da biste gostu isplatili povrat prije datuma početka rezervacije, otvorite Rezervacije, odaberite rezervaciju i kliknite ili dodirnite Pošaljite ili zatražite novac.
Da biste gostu vratili novac:
- Kliknite na Centar za posredovanje , a zatim kliknite na Pošalji novac
- Odaberite gosta kojem želite poslati novac i kliknite na Dalje
- U rubrici Odaberite razlog, odaberite razlog koji najbolje odgovara vašoj situaciji s povratom novca
- Kliknite na Dalje
- Unesite iznos povrata novca i napišite poruku gostu
- Kliknite na Dalje, a zatim na Pošalji
- Dodirnite Profil , a zatim dodirnite Koristi kao domaćin
- Dodirnite Rezervacije i odaberite željenu rezervaciju
- Otvorite Pošalji ili zatraži novac
- Dodirnite Pošalji novac i dodirnite Dalje
- U rubrici Odaberite razlog, odaberite razlog koji najbolje odgovara vašoj situaciji s povratom novca i dodirnite Dalje
- Unesite iznos povrata novca i napišite poruku za gosta
- Dodirnite Dalje, a zatim Pošalji
- Dodirnite Profil , a zatim dodirnite Koristi kao domaćin
- Dodirnite Rezervacije i odaberite željenu rezervaciju
- Otvorite Pošalji ili zatraži novac
- Dodirnite Pošalji novac i dodirnite Dalje
- U rubrici Odaberite razlog, odaberite razlog koji najbolje odgovara vašoj situaciji s povratom novca i dodirnite Dalje
- Unesite iznos povrata novca i napišite poruku za gosta
- Dodirnite Dalje, a zatim Pošalji
- Dodirnite Centar za posredovanje , a zatim dodirnite Pošalji novac
- Odaberite gosta kojem želite poslati novac i dodirnite Dalje
- U rubrici Odaberite razlog, odaberite razlog koji najbolje odgovara vašoj situaciji s povratom novca
- Dodirnite Dalje
- Unesite iznos povrata novca i napišite poruku gostu
- Dodirnite Dalje, a zatim Pošalji
Domaćini moraju isplatiti povrat ili poslati zahtjev u roku od 60 dana nakon završetka rezervacije.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Ako gost otkaže
Ako vaš gost otkaže rezervaciju, odmah ćemo vas obavijestiti i automatski osloboditi te datume u vašem kalendaru kako biste mogli ugostiti d… - Domaćin
Vaša isplata ako gost otkaže rezervaciju
Ako gost otkaže rezervaciju (prije ili tokom putovanja), automatski dobija povrat novca u skladu s vašim uslovima otkazivanja, uz par izuzet… Izmjene, otkazivanja i povrat novca za domaćine
Ponekad se desi nešto nepredviđeno, pa vi ili vaš gost promijenite plan. Kako bi se stvari odvijale bez problema, donosimo vam nekoliko kori…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija