Status vaše rezervacije vam daje do znanja kako se stvari odvijaju bilo da ste domaćin ili gost.
Gost će stići u roku od 24 sata.
Gost će uskoro stići, ali ne u roku od 24 sata.
Gost će provjeriti u roku od navedenog broja dana. Sada je pravo vrijeme da odštampate detalje rezervacije i koordinirate dolazak ako to još niste učinili.
Domaćin zahtijeva od gosta da verifikuje svoj identitet prije nego što prihvati zahtjev za rezervaciju. Imaju 12 sati da to učine; u suprotnom će zahtjev isteći.
Gost je otišao i ima 14 dana da napiše recenziju o svom boravku.
Zahtjev za rezervaciju je prihvaćen, ali uplata gosta nije izvršena. Rezervacija se ne može potvrditi dok se plaćanje ne dovrši, tako da imaju 24 sata da ažuriraju podatke za plaćanje. U suprotnom, rezervaciju ćemo otkazati i gostu nećemo ništa naplatiti.
Saznajte više o rezervacijama koje čekaju plaćanje.
Rezervacija je otkazana, vjerovatno zato što:
Domaćin, gost ili Airbnb su otkazali potvrđenu rezervaciju. Ponekad Airbnb može otkazati u ime domaćina ili gosta.
Gost će otići u roku od 24 sata.
Domaćin ili gost su pokrenuli izmjenu rezervacije.
Zahtjev za rezervaciju je prihvaćen od strane domaćina ili automatski putem Instant rezervacije. Airbnb je naplatio.
Gost je na putovanju u ovom trenutku. Odlično!
Gost je postavio pitanje o određenim datumima, ali još nije poslao zahtjev za rezervaciju. Kako bi održali stopu odgovora, domaćinima savjetujemo da odgovore u roku od 24 sata i pozovu goste da rezervišu, odbiju ili pošalju posebnu ponudu prije nego što upit istekne.
Ako status uskoro istekne, domaćini mogu provjeriti svoju kontrolnu tablu Danas kako bi saznali koliko sati je potrebno da odgovorite. Saznajte više o kontaktiranju domaćina.
Gost nije prihvatio predodobren poziv za rezervaciju u roku od 24 sata nakon što ga je primio od domaćina. I dalje mogu rezervisati smještaj, ali će morati poslati novi zahtjev za rezervaciju.
Domaćin je pozvao gosta da rezerviše prikazane datume s automatskom potvrdom. Gost mora prihvatiti rezervaciju u roku od 24 sata odabirom opcije Rezerviši odmah.
Traženi datumi više nisu dostupni. To se može dogoditi iz nekoliko razloga, uključujući preklapanje rezervacija ili nedavne izmjene u kalendaru domaćina.
Gost je od domaćina dobio posebnu ponudu, ali je nije prihvatio u roku od 24 sata.
Gost je završio putovanje.
Domaćin je odbio zahtjev za rezervaciju, tako da mu nećemo ništa naplatiti.
Domaćinu ili gostu je trebalo više od 24 sata da prihvate ili odbiju zahtjev. Ako je gost još uvijek zainteresovan, morat će poslati novi zahtjev. Saznajte više o odbijenim ili isteklim zahtjevima.
Gost je poslao zahtjev za rezervaciju, ali ga je zatim odlučio otkazati.
Putovanje je završeno, a domaćin ima rok od 14 dana da napiše recenziju o gostu.
Domaćin je pozvao gosta da rezerviše datume prikazane po drugačijoj cijeni od one koja je navedena. Domaćini to često rade kako bi u rezervaciju ponudili popust ili dodali dodatni iznos, kao što je naknada za kućne ljubimce. Gost ima rok od 24 sata da prihvati tako što će odabrati opciju Rezerviši odmah; u kom smislu, rezervacija se automatski prihvata.
Naš tim za korisničku podršku je promijenio podatke o putovanju u ime domaćina ili gosta.
Domaćin je odbio zahtjev gosta da promijeni detalje o svom putovanju.
Gost je zatražio izmjenu podataka o svom putovanju. Ako domaćin ne prihvati, morat će se pridržavati prvobitnog plana ili otkazati.
Domaćin je zatražio izmjenu podataka o svom putovanju. Ako gost ne prihvati, morat će se pridržavati prvobitnog plana ili otkazati.
Gost je postavio pitanje o putovanju, a domaćin ga je odbio, što znači da gost ne može poslati zahtjev za rezervaciju. To može biti zbog promjene u dostupnosti.
Napomena: Termini se određuju prema lokalnoj vremenskoj zoni mjesta gdje se smještaj nalazi.