Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Razumijevanje statusa rezervacije

Ovaj članak je automatski preveden.

Status vaše rezervacije vam daje do znanja kako se stvari odvijaju bilo da ste domaćin ili gost.

Dolazi danas

Gost će stići u roku od 24 sata.

Stiže sutra

Gost će uskoro stići, ali ne u roku od 24 sata.

Stiže za __ dana

Gost će provjeriti u roku od navedenog broja dana. Sada je pravo vrijeme da odštampate detalje rezervacije i koordinirate dolazak ako to još niste učinili.

Čeka se ID gosta

Domaćin zahtijeva od gosta da verifikuje svoj identitet prije nego što prihvati zahtjev za rezervaciju. Imaju 12 sati da to učine; u suprotnom će zahtjev isteći.

Čeka se recenzija gosta

Gost je otišao i ima 14 dana da napiše recenziju o svom boravku.

Čeka se uplata

Zahtjev za rezervaciju je prihvaćen, ali uplata gosta nije izvršena. Rezervacija se ne može potvrditi dok se plaćanje ne dovrši, tako da imaju 24 sata da ažuriraju podatke za plaćanje. U suprotnom, rezervaciju ćemo otkazati i gostu nećemo ništa naplatiti.

Saznajte više o rezervacijama koje čekaju plaćanje.

Otkazano

Rezervacija je otkazana, vjerovatno zato što:

  • Gost nije verifikovao svoj identitet u roku od 12 sati
  • Plaćanje nije izvršeno i gost nije ažurirao podatke za plaćanje u roku od 24 sata

Vi/gost/domaćin/Airbnb ste otkazali

Domaćin, gost ili Airbnb su otkazali potvrđenu rezervaciju. Ponekad Airbnb može otkazati u ime domaćina ili gosta.

Odlazak je danas

Gost će otići u roku od 24 sata.

Čeka se promjena

Domaćin ili gost su pokrenuli izmjenu rezervacije.

Potvrđeno

Zahtjev za rezervaciju je prihvaćen od strane domaćina ili automatski putem Instant rezervacije. Airbnb je naplatio.

Trenutno ugošćava

Gost je na putovanju u ovom trenutku. Odlično!

Zahtjev

Gost je postavio pitanje o određenim datumima, ali još nije poslao zahtjev za rezervaciju. Kako bi održali stopu odgovora, domaćinima savjetujemo da odgovore u roku od 24 sata i pozovu goste da rezervišu, odbiju ili pošalju posebnu ponudu prije nego što upit istekne.

Ako status uskoro istekne, domaćini mogu provjeriti svoju kontrolnu tablu Danas kako bi saznali koliko sati je potrebno da odgovorite. Saznajte više o kontaktiranju domaćina.

Poziv je istekao

Gost nije prihvatio predodobren poziv za rezervaciju u roku od 24 sata nakon što ga je primio od domaćina. I dalje mogu rezervisati smještaj, ali će morati poslati novi zahtjev za rezervaciju.

Poziv je poslan

Domaćin je pozvao gosta da rezerviše prikazane datume s automatskom potvrdom. Gost mora prihvatiti rezervaciju u roku od 24 sata odabirom opcije Rezerviši odmah.

Nije moguće

Traženi datumi više nisu dostupni. To se može dogoditi iz nekoliko razloga, uključujući preklapanje rezervacija ili nedavne izmjene u kalendaru domaćina.

Ponuda je istekla

Gost je od domaćina dobio posebnu ponudu, ali je nije prihvatio u roku od 24 sata.

Prethodni gost

Gost je završio putovanje.

Zahtjev je odbijen

Domaćin je odbio zahtjev za rezervaciju, tako da mu nećemo ništa naplatiti.

Zahtjev je istekao

Domaćinu ili gostu je trebalo više od 24 sata da prihvate ili odbiju zahtjev. Ako je gost još uvijek zainteresovan, morat će poslati novi zahtjev. Saznajte više o odbijenim ili isteklim zahtjevima.

Zahtjev je povučen

Gost je poslao zahtjev za rezervaciju, ali ga je zatim odlučio otkazati.

Napišite recenziju o gostu

Putovanje je završeno, a domaćin ima rok od 14 dana da napiše recenziju o gostu.

Posebna ponuda je poslana

Domaćin je pozvao gosta da rezerviše datume prikazane po drugačijoj cijeni od one koja je navedena. Domaćini to često rade kako bi u rezervaciju ponudili popust ili dodali dodatni iznos, kao što je naknada za kućne ljubimce. Gost ima rok od 24 sata da prihvati tako što će odabrati opciju Rezerviši odmah; u kom smislu, rezervacija se automatski prihvata.

Rezervaciju je izmijenio Airbnb

Naš tim za korisničku podršku je promijenio podatke o putovanju u ime domaćina ili gosta.

Izmjena rezervacije je odbijena

Domaćin je odbio zahtjev gosta da promijeni detalje o svom putovanju.

Izmjena putovanja je zatražena

Gost je zatražio izmjenu podataka o svom putovanju. Ako domaćin ne prihvati, morat će se pridržavati prvobitnog plana ili otkazati.

Izmjena rezervacije je poslana

Domaćin je zatražio izmjenu podataka o svom putovanju. Ako gost ne prihvati, morat će se pridržavati prvobitnog plana ili otkazati.

Putovanje je odbijeno

Gost je postavio pitanje o putovanju, a domaćin ga je odbio, što znači da gost ne može poslati zahtjev za rezervaciju. To može biti zbog promjene u dostupnosti.

Napomena: Termini se određuju prema lokalnoj vremenskoj zoni mjesta gdje se smještaj nalazi.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija