Tajne iskusnog Superdomaćina

Superdomaćin Nikki dijeli svoje savjete, od postavljanja do isticanja.
Autor: Airbnb, objavljeno 3. mar 2020.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 7. jun 2021.

Posebnosti

  • Komunikacija je ključ dobrog ugošćavanja

  • Istaknite se odličnim fotografijama, detaljnim opisom i jasnim iznošenjem onoga što gosti mogu očekivati

  • Počnite s niskom cijenom kako biste osigurali rezervacije i riješili sve sitne nedostatke, a pritom dobili odlične recenzije

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo

Nikki je bila među prvim domaćinima na Airbnbu koji su stekli status Superdomaćina kad je program prvi put pokrenut 2014. godine. Zadržala je taj status više od 16 kvartala zaredom.

Kako to Nikki radi? S ugošćavanjem je počela laganim koracima i s malom seoskom kućicom u njenom dvorištu u San Franciscu. Taj smještaj je bio tako uspješan da je odlučila proširiti poslovanje i iznajmljivati cijelu kuću koja ima tri spavaće sobe dok je s porodicom bila na odmoru.

Ovdje Nikki otkriva tajne svog uspjeha u ulozi Superdomaćina.

Kako početi s ugošćavanjem

„Prije šest godina sam po prvi put boravila u Airbnb smještaju u Provansi (Francuska) i smještaj mi se baš dopao. Bio je to mali studio u starom dijelu grada Aixa. Dobro nam je poslužio, ali domaćini se nisu mnogo potrudili da ga učine šarmantnim. Shvatila sam da s malo uloženog novca mogu napraviti nešto zaista posebno od gostinjske kuće od 19 kvadratnih metara u mom stražnjem dvorištu. Pretpostavljala sam da neće biti puno rezervacija, ali sam bila iznenađena kad sam odmah dobila rezervaciju za cijelu sedmicu.”

Kako brzo ostvariti rezervacije

„Svaki put kad objavim novi online oglas, odredim početnu cijenu smještaja koja iznosi samo 50–70% tržišne cijene i ne mijenjam je dok ne dobijem barem tri recenzije (ili dok ne dobijem toliko zahtjeva za rezervaciju da mogu povisiti cijenu na nivo tržišnih cijena). To radim kako bih mogla otkloniti nedostatke, a istovremeno dobijati dobre recenzije jer je važno da što prije dobijete dosta recenzija kako bi oglas imao bolji položaj u rezultatima pretraživanja.”

Pripremanje prostora prilagođenog gostima

„Sve počinje s dobrim prostorom. Mora biti čist. Volim da su moji prostori prostrani i prozračni. Da nemaju nagomilanih stvari, ali da imaju neke osmišljene detalje koji će privući pažnju. Prostor također mora biti udoban, naročito kreveti. Ulažem u madrace od memorijske pjene i ljudi ih vole. To je prilika da pokažete empatiju. Prođete kroz smještaj i razmislite o tome kako će ga ljudi koristiti, a zatim u to uklopite svoj koncept uređenja.”

Kako se istaći na Airbnbu

„Dobre fotografije puno znače. Profesionalne fotografije su obavezne. Razmišljam o tome kakav je to prostor, je li u pitanju porodični prostor ili je to prostor idealan za određenu vrstu putnika, a onda to stavim u naslov oglasa. Napišite zaista dobar opis koji je vrlo detaljan i zanimljiv kako biste privukli goste. Opišite krevete, posteljinu, navedite brendove određenih vrsta sapuna ili sadržaje koje pružate.”

Kako gostima dati do znanja šta mogu očekivati

„U svom oglasu obavezno navedite ono što je neobično u vašem objektu. Te detalje gostima objasnite na iskren i jasan način, a da ih pritom ne odbijete. Gostima trebate pružiti dovoljno transparentnosti kako biste im pomogli da odaberu smještaj koji žele.”

Kako kvalitetno komunicirati

„Za mene je komunikacija ključ dobrog ugošćavanja. Vaša direktna komunikacija s gostom počinje s prvim upitom. Potencijalnim gostima uvijek postavim nekoliko dodatnih pitanja nakon svakog zahtjeva za rezervaciju. Ne želim biti nepristojna ili znatiželjna, već se samo želim uvjeriti da im smještaj odgovara. U tom trenutku zapravo već počinje proces dobijanja recenzije s 5 zvjezdica.”

Za mene je komunikacija ključ dobrog ugošćavanja.
Nikki,
San Francisco

Neočekivane prednosti koje nosi uloga domaćina

„Za mene je najveće iznenađenje bilo to koliko su gosti bili divni. Ljudi su bili tako iskreni, ljubazni i puni razumijevanja. A što se tiče finansija, iznenadili su me prihodi. Nisam očekivala da će mi ići tako dobro, a kamoli da će mi to postati karijera. Fokusirala sam se na ono što mi se najviše sviđa kod ugošćavanja i koristila sam prilike koje bi se ukazale, a na kraju je sve ispalo zaista dobro.”

Posebnosti

  • Komunikacija je ključ dobrog ugošćavanja

  • Istaknite se odličnim fotografijama, detaljnim opisom i jasnim iznošenjem onoga što gosti mogu očekivati

  • Počnite s niskom cijenom kako biste osigurali rezervacije i riješili sve sitne nedostatke, a pritom dobili odlične recenzije

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo
Airbnb
3. mar 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?