Poruka našim domaćinima od izvršnog direktora Briana Cheskyja

Dragi domaćine,

Ovo su stvarno bili užasni mjeseci za sve nas. Kao i mnogi od vas, budim se svaki dan odvojen od prijatelja i saradnika, pitajući se šta će ovaj dan donijeti. Kako pratim vijesti svaki dan, tako saosjećam sa svim zemljama, zajednicama i porodicama koje su pogođene razmjerom i uticajem ove krize.

Usred svega ovog, globalna turistička industrija se zaustavila. Aviokompanije su prizemljene i granice zatvorene. Većina nas, uključujuci i naše goste, je u izolaciji koju su preporučile vlade i ne možemo napustiti svoje domove. Putovanja kakva poznajemo skoro su nemoguća.

Kad je Svjetska zdravstvena organizacija 11. marta proglasila pandemiju, našli smo se pred dilemom. Ako bismo gostima dozvolili da otkažu rezervaciju i dobiju povrat novca, znali smo da bi to moglo imati značajne posljedice po vašu egzistenciju. Međutim, nismo mogli dopustiti da gosti i domaćini osjećaju pritisak zbog kojeg bi se izložili nesigurnim situacijama i stvorili dodatnu opasnost po javno zdravlje. Utvrdili smo da moramo omogućiti vašim gostima da otkažu rezervaciju i dobiju povrat cjelokupnog iznosa, uključujući sve naše naknade. Imajte na umu da ova odluka nije bila poslovne prirode, nego donesena u svrhu zaštite javnog zdravlja.

Međutim, iako vjerujem da smo učinili pravu stvar u davanju prioriteta zdravlju i sigurnosti, žao mi je što smo ovu odluku prenijeli gostima bez savjetovanja s vama, kao što bi to partneri trebali učiniti. Javili ste nam se i znamo da smo mogli biti bolji partneri.

Iako možda nije tako izgledalo, mi jesmo partneri. Kada vaše poslovanje trpi štetu, i naše poslovanje trpi štetu. Znamo da su trenutno mnogi od vas u teškoj situaciji i ono što vam može pomoći su naša djela, a ne samo riječi.

Evo nekih mjera koje poduzimamo kako bismo vam pomogli da prebrodite krizu.

Domaćinima ćemo platiti 250 miliona USD kako bismo pokrili troškove otkazivanja povezane s koronavirusom (COVID-19). Kada gost otkaže rezervaciju smještaja zbog okolnosti povezanih s koronavirusom (COVID-19), a dolazak u smještaj planiran je za period između 14. marta i 31. maja, platit ćemo vam 25% od onoga što biste obično dobili putem uslova otkazivanja koje ste sami odredili. Ovo se retroaktivno primjenjuje na sva otkazivanja povezana s koronavirusom (COVID-19) tokom ovog perioda. Ovaj trošak će u cijelosti pokriti Airbnb. Te isplate počet ćemo vršiti u aprilu. Gosti s rezervacijama ugovorenim do 14. marta i dalje će moći otkazati rezervaciju i dobiti standardni povrat novca ili ekvivalent popusta za putovanja u iznosu od 100% od onoga što su platili. Više detalja potražite na stranici airbnb.com/250Msupport.

Kreiramo Fond za pomoć Superdomaćinima u iznosu od 10 miliona dolara. Namijenjen je Superdomaćinima koji iznajmljuju svoj dom i trebaju pomoć u plaćanju stanarine ili hipoteke, kao i našim dugogodišnjim domaćinima doživljaja koji pokušavaju sastaviti kraj s krajem. Naši zaposlenici su pokrenuli ovaj fond s donacijama iz sopstvenih džepova u iznosu od milion dolara, a Joe, Nate i ja lično dajemo preostalih 9 miliona USD. Počevši od aprila, domaćini mogu aplicirati za bespovratna sredstva u iznosu do 5.000 USD koja se ne trebaju otplaćivati. Više detalja potražite na stranici airbnb.com/superhostrelief.

Vašim dosadašnjim gostima olakšavamo slanje finansijske podrške direktno vama. Javio nam se veliki broj gostiju koji su neizmjerno zahvalni na fleksibilnosti Airbnb domaćina i željeli bi vas finansijski podržati. Gostima ćemo omogućiti da uz svoju finansijsku podršku pošalju i poruku domaćinima kod kojih su do sad odsjeli. Očekujemo da će ovo zaživjeti u aprilu. Znamo da je svaka, pa i najmanja pomoć dobrodošla u ovim teškim vremenima.

Zajedno smo radili na omogućavanju podrške za domaćine u sklopu nedavno donesenog Zakona američke vlade o pružanju podsticaja zbog situacije koju je izazvao COVID-19. Tim zakonom se sada američkim domaćinima omogućava da iskoriste mnoge mjere pomoći, uključujući bespovratna sredstva za mala preduzeća, kredite za mala preduzeća i pomoć za nezaposlene. Veliko hvala za više od 105.000 poziva i e-mailova koje ste uputili članovima Kongresa.

Radimo i na drugim inicijativama i pružit ćemo više detalja u narednim sedmicama. Među njima su aktivni rad sa stručnjacima i epidemiolozima na standardima čistoće kako biste vi i vaši gosti bili sigurni, putno osiguranje za vas i vaše goste te programi za povećavanje potražnje koji će pomoći u obnovi vašeg poslovanja.

Odlučan sam da obnovim naš partnerski odnos s vama. Samo kada radimo zajedno možemo biti najjači i apsolutno najbolji. Uvjerio sam se u to nedavno kada smo udružili snage kako bismo ponudili smještaj zdravstvenim radnicima koji su na prvim linijama borbe. Zajedno pomažemo smjestiti preko 100.000 zdravstvenih radnika, humanitarnih radnika i osoba koje su prve pritekle u pomoć tako što im obezbjeđujemo smještaj besplatno ili uz subvencioniranje. Preko 40.000 vas se već javilo, spremni da pomognete. Posjetite airbnb.com/covid19relief da biste se i vi pridružili.

Povjerenje je temelj partnerstva i gradi se vremenom. Znamo da moramo poraditi na jačanju vašeg povjerenja, ali to nam je prioritet i odlučni smo da u tome uspijemo. Kada ponovo bude moguće putovati, a bit će, radujemo se što ćemo ponovo zajedno ugostiti milione gostiju.

Brian Chesky

Ova poruka je dostupna na sljedećim jezicima:

Italiano | Français | Deutsch | Português | Español | Русский | 中文 | 日本語 | 한국어