Samo vas 3 koraka dijeli od sljedećeg putovanja
Samo vas 3 koraka dijeli od sljedećeg putovanja
1. Pretražite
Za početak, istražite smještaje ili doživljaje. Primijenite filtere kao što su cijeli smještaji, samostalni dolazak ili dozvoljeni kućni ljubimci kako biste suzili izbor. Omiljene sadržaje možete sačuvati i na listu želja.
1. Pretražite
Za početak, istražite smještaje ili doživljaje. Primijenite filtere kao što su cijeli smještaji, samostalni dolazak ili dozvoljeni kućni ljubimci kako biste suzili izbor. Omiljene sadržaje možete sačuvati i na listu želja.
2. Rezervišite
Kad pronađete ono što tražite, saznajte više o domaćinu, pročitajte recenzije prethodnih gostiju i saznajte detalje o opcijama otkazivanja; zatim rezervišite u svega nekoliko klikova.
2. Rezervišite
Kad pronađete ono što tražite, saznajte više o domaćinu, pročitajte recenzije prethodnih gostiju i saznajte detalje o opcijama otkazivanja; zatim rezervišite u svega nekoliko klikova.
3. Krenite
Sve je spremno! Za lokalne preporuke, pitanja ili savjete, obratite se domaćinu putem aplikacije. Za dodatnu podršku, u svakom trenutku možete kontaktirati Airbnb.
3. Krenite
Sve je spremno! Za lokalne preporuke, pitanja ili savjete, obratite se domaćinu putem aplikacije. Za dodatnu podršku, u svakom trenutku možete kontaktirati Airbnb.

Gdje god da odete, tu smo da vam pomognemo

Zdravlje i sigurnost su prioritet
Domaćini se obavezuju na poboljšane protokole čišćenja koji se odnose na COVID-19, a smještaji dobijaju ocjene za čistoću.
Još opcija otkazivanja
Domaćini mogu ponuditi niz fleksibilnih opcija otkazivanja koje su jasno navedene prilikom rezervisanja.
Podrška u bilo koje doba dana ili noći
Globalna korisnička podrška 0–24 vam je na raspolaganju kad god vam zatreba pomoć.
Jeste li spremni započeti s pretraživanjem?
Jeste li spremni započeti s pretraživanjem?
Istražite sada

Imate li još pitanja?

Trebam li upoznati svog domaćina?

Opcije poput samostalnog dolaska ili rezervisanja cijelog smještaja omogućuju vam da komunicirate s domaćinom uglavnom putem poruka u aplikaciji. Ako nešto iskrsne, možete domaćinu poslati poruku u bilo kojem trenutku.

Saznajte najnovije informacije o našem odgovoru na COVID-19 i materijalima za goste, uključujući novosti vezane za uslove, ograničenja putovanja, fleksibilne opcije putovanja i sl. Saznajte više

U većini slučajeva probleme možete riješiti direktno slanjem poruka domaćinu. Ako vam domaćin ne može pomoći, obratite se Airbnbu u roku od 24 sata od otkrivanja problema. Saznajte više

Naplata će biti izvršena čim vaša rezervacija bude potvrđena, ali zadržavamo iznos uplaćen domaćinu sve dok ne prođu 24 sata od vašeg dolaska kako biste imali vremena provjeriti je li sve u skladu s očekivanjima. Saznajte više

Skoro svako može biti domaćin smještaja ili doživljaja. Registracija i dijeljenje prostora ili vještina sa svijetom se ne naplaćuju. Za početak, posjetite naš Centar za domaćine. Saznajte više

Za dodatne odgovore na vaša pitanja, posjetite Centar za pomoć. Saznajte više