Japan Host Insurance

Zaštita za svakog domaćina. Svaki smještaj. Svaki put.

Šta je pokriveno?

Japan Host Insurance may provide coverage of up to ¥300,000,000 JPY if property or a listing owned by the Host is damaged due to the guest’s stay. It may also provide coverage of up to ¥100,000,000 where the Host incurs liability or expenses in relation to property damage or bodily injury of the guest or third party.

Osiguranje domaćina u Japanu može pokrivati:

  • Slučajeve u kojima je smještaj koji je u vlasništvu domaćina oštećen uslijed boravka gosta u smještaju
  • Slučajeve u kojima domaćin snosi odgovornost za tjelesne povrede gosta ili treće strane
  • Slučajeve u kojima je domaćin odgovoran za materijalnu štetu gosta ili treće strane
  • Pokriće troškova u slučajevima kada domaćin snosi određene troškove u vezi s materijalnom štetom ili tjelesnim povredama gosta ili treće strane
  • Troškove za čišćenje imovine koja je isprljana ili zahtijeva uklanjanje neugodnih mirisa

Osiguranje domaćina u Japanu ne pokriva:

  • Gotovina i vrijednosni papiri domaćina
  • Šteta uzrokovana namjernim činom domaćina
  • Razumno trošenje i habanje
  • Troškovi redovnog čišćenja
Pokriće osiguranja je ograničeno na domaćine smještaja u Japanu. Domaćini moraju imati dozvolu ili na neko odobrenje za iznajmljivanje stambenog prostora u skladu s važećim zakonom da bi pokriće važilo. Domaćini koji zatraže isplate na osnovu Osiguranja za domaćine u Japanu prihvataju saradnju s Airbnbom i osiguravajućim društvom, uključujući predočavanje dokumentacije o nastaloj šteti i prihvatanje inspekcije u rijetkim slučajevima kada je to neophodno.Neke vrste imovine podliježu ograničenoj zaštiti. Domaćini možda žele zaštiti ili skloniti dragocjenosti kada iznajmljuju smještaj, pa bi mogli razmisliti o nezavisnom osiguranju za tu vrstu predmeta.Isplate po osnovu Osiguranja domaćina u Japanu podliježu određenim uslovima, ograničenjima i izuzecima. Više informacija potražite na stranici sa sažetkom Osiguranja domaćina u Japanu. Ako želite zatražiti kopiju cijele polise osiguranja, obratite se firmi Aon Japan Ltd. i navedite podatke svog korisničkog računa na Airbnbu.

Kako podnijeti zahtjev

Za domaćine sa zahtjevom za naknadu štete na njihovoj ličnoj imovini i/ili smještaju u njihovom vlasništvu:

Za domaćine sa zahtjevom za naknadu štete na njihovoj ličnoj imovini i/ili smještaju u njihovom vlasništvu:

1. Prikupite dokaze oštećenja

Ovo može uključivati fotografije, videozapise, procjene i/ili račune predmeta.

2. Odmah se obratite gostu putem Centra za posredovanje

Kada se od vas zatraži da odaberete razlog posredovanja, odaberite: „Oštećeni ili nestali predmeti”. Gost će imati priliku odgovoriti. Ako gost ne odgovori u roku od 72 sata, od Airbnba možete zatražiti pomoć.

3. Dobijete nadoknadu štete ili uključite Airbnb

Ako gost ne želi platiti puni iznos, možda ispunjavate uslove za nadoknadu na osnovu Osiguranja za domaćine u Japanu. Nakon što se obratite Airbnbu, stručnjak za podršku će vas voditi kroz taj proces.

For Hosts who incur liability or other expenses:

U rijetkim slučajevima kada se gost ili treća strana povrijedi ili im je imovina oštećena ili ukradena, a vi ste zakonski odgovorni ili imate troškove koji su im potrebni za nadoknadu, trebali biste se obratiti timu za podršku zajednici. Nakon što primite popratnu dokumentaciju i informacije, slučaj će biti prenesen s Airbnba na našeg nosioca osiguranja za treće strane i njihovog administratora zahtjeva koji podnose treće strane.
Kontaktirajte tim za podršku zajednici

Your questions answered

Jeste li spremni oglasiti smještaj na Airbnbu?

img