Ažuriranje opisa smještaja nakon što gost izvrši rezervaciju
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Vezani članci
- Gost
Dodajte ili uklonite goste iz rezervacije
Goste možete dodati u plan putovanja ili ih ukloniti iz njega sve do početka rezervacije. Otvorite detalje o putovanju kako biste izvršili o… - Gost
Otkazivanje za vrijeme boravka u smještaju
Naši Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca gostima mogu pomoći da se zaštitite u situacijama kada smještaj ili sadržaji nisu onakvi k… - Domaćin
Uslovi otkazivanja vašeg oglasa
Odgovarajući uslovi otkazivanja zavise od vas i vašeg smještaja. Možete odabrati fleksibilne, umjerene, postrožene ili stroge uslove otkaziv…