Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Domaćin

Ažuriranje opisa smještaja nakon što gost izvrši rezervaciju

You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.

Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.

It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Gost

    Izmjena broja gostiju u rezervaciji

    Goste možete dodati ili ukloniti iz rezervacije tako što ćete domaćinu poslati zahtjev za izmjenu rezervacije prije ili tokom boravka. Ako b…
  • Gost

    Otkazivanje za vrijeme boravka u smještaju

    Naši Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca gostima mogu pomoći da se zaštitite u situacijama kada smještaj ili sadržaji nisu onakvi k…
  • Domaćin

    Uslovi otkazivanja vašeg oglasa

    Odgovarajući uslovi otkazivanja zavise od vas i vašeg smještaja. Možete odabrati fleksibilne, umjerene, postrožene ili stroge uslove otkaziv…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija