Gosti se uvijek raduju smještajima, uslugama i doživljajima, no svjesni smo da ćete nekad možda morati otkazati rezervaciju. Kad to učinite, preporučujemo vam i da gostima čim prije pošaljete poruku.
Kad otkažete rezervaciju usluge ili doživljaja, otkazivanje se odnosi na sve goste. Ako morate otkazati rezervaciju usluge ili doživljaja samo za određene goste, obratite se gostu ili se obratite nama kako bismo otkazali rezervaciju samo za određene goste.
Možda nećete imati mogućnost otkazati aktivne rezervacije smještaja ili one koje počinju u roku od 24 sata. U tim ćete se slučajevima morati obratiti nama.
Budući da otkazivanje rezervacije može u velikoj mjeri poremetiti planove gosta, domaćin će možda morati platiti naknadu i snositi druge posljedice. Saznajte više o Uvjetima otkazivanja za domaćine smještaja i Uvjetima otkazivanja za domaćine koji nude usluge i doživljaje.
Nećete morati platiti naknadu, a u nekim slučajevima niti snositi druge posljedice ako otkažete rezervaciju zbog nekog nepredviđenog događaja većih razmjera ili nekog od opravdanih razloga na koje ne možete utjecati.