Ako dođe do problema ili poteškoća tokom boravka
Imate rok od 72 sata da domaćinu ili Airbnbu prijavite bilo koji problem od trenutka kada ste ga otkrili.
Dokumentujte problem i pošaljite poruku domaćinu
Evo kako se pripremiti:
- Dokumentujte problem: Ako je moguće, snimite fotografije ili videozapise kako biste dokumentovali problem kao što je sadržaj koji je slomljen ili nedostaje.
- Pošaljite poruku domaćinu: Domaćin je prava osoba za kontakt kojoj se možete obratiti ako nešto iskrsne tokom vašeg boravka. Vjerovatno će vam pomoći da riješite problem. Možete poslati poruku domaćinu direktno iz primljenih poruka kako biste mu saopštili o čemu se radi.
- Zatražite povrat novca: Ako zbog problema želite zatražiti povrat novca, postoji veća šansa da će domaćin prihvatiti vaš zahtjev ako se prvo dogovorite o iznosu. Pošaljite domaćinu zahtjev za povrat novca u Centru za posredovanje i navedite detalje problema zajedno s fotografijama ili videozapisom.
Zatražite pomoć od Airbnba
Iako uvijek želimo da domaćini i gosti zajedno riješe probleme ako mogu, znamo da to nije uvijek moguće. Ako vaš domaćin ne može riješiti problem, uopšte ne odgovara ili odbije vaš zahtjev za povrat novca, samo nas obavijestite tako što ćete kliknuti ili dodirnuti dugme „Zatražite pomoć” na stranici s rezervacijama. Neko iz našeg tima će vam pomoći da riješite problem.
Ako utvrdimo da je riječ o problemu koji podržava AirCover za goste, pomoći ćemo vam da pronađete sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po uporedivim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.
U slučaju nužde ili ako je vaša lična sigurnost ugrožena, odmah se obratite policiji ili službama za hitne intervencije u mjestu u kojem se nalazite. Ako niste upoznati s telefonskim brojevima lokalnih hitnih službi, možete ih pronaći u Centru za sigurnost u Airbnb aplikaciji. Ako imate nedoumica vezanih za iznajmljivanje stambenog prostora u svojoj zajednici, obratite se našem timu za Podršku u vašem području. U slučaju bilo kakvih drugih sigurnosnih problema, uvijek nam se možete obratiti putem naše posebne linije službe za sigurnost 0–24. Kontaktirajte nas telefonom, e-mailom ili chatom.
Vezani članci
- Gost
AirCover za goste
Sve rezervacije uključuju AirCover za goste. Ako postoji ozbiljan problem s vašim Airbnbom koji domaćin ne može riješiti, pomoći ćemo vam da… - Gost
Otkazivanje za vrijeme boravka u smještaju
Naši Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca gostima mogu pomoći da se zaštitite u situacijama kada smještaj ili sadržaji nisu onakvi k… - Gost
Uslovi ponovne rezervacije i povrata novca
Pregledajte naše Uslove ponovne rezervacije i povrata novca.