Sklopili smo partnerstvo s Udruženjem za trgovinu avanturističkim putovanjima, liderima u avanturističkim putovanjima, kako bismo vam pružili sigurnosne preporuke i najbolje prakse koje će vam pomoći da se pripremite za doživljaj okeana.
Saznajte više o zdravstvenim, fitnesu ili drugim uslovima koji su vam potrebni da biste sigurno uživali u doživljaju. Pobrinite se da budete jasni u pogledu toga koje su vještine potrebne i pitajte domaćina ako imate pitanja ili nedoumica. Razmislite o tome da li će vaš doživljaj okeana ili avantura uključivati mokru cijeli dan ili da ćete biti izloženi uslovima koji bi vas mogli učiniti morskom bojom. Slobodno pitajte koliko ćete vremena provesti na svakom dijelu svoje aktivnosti i koje vještine biste trebali imati.
Osim što ste pročitali opis doživljaja, čitanje recenzija gostiju također vam može pružiti dobar osjećaj o tome šta možete očekivati. Uvijek slobodno pošaljite poruku domaćinu prije nego što rezervišete s dodatnim pitanjima.
Također, obavijestite domaćina o svim zdravstvenim problemima koje imate koje mogu uticati na vaše učešće ili uživanje (od alergija na hranu do srčanog stanja). I pobrinite se da ste zadovoljni osiguranjem.
Biografija vašeg domaćina će biti uključena u opis doživljaja. Možete im poslati poruku u bilo kojem trenutku (prije ili nakon rezervisanja) kako biste zatražili dodatne detalje, uključujući stvari kao što je njihovo iskustvo u aktivnosti koju ćete obavljati, njihove potvrde ili druge kvalifikacije ili koliko dugo vode na svojoj lokaciji. Ne ustručavajte se pitati bilo šta što vas muči.
Ako ćete biti udaljeni više od sat vremena od medicinske njege, bilo bi dobro da saznate kakvu vrstu medicinske obuke ili certifikata ima vaš domaćin, kao što su čistač divljine (WFR), napredna prva pomoć u divljini (WAFA) ili CPR. Također, možete ih pitati o njihovom sigurnosnom planu evakuacije u slučaju nužde.
Pobrinite se da znate šta domaćin pruža i šta trebate ponijeti sa sobom. Za doživljaj okeana, to može uključivati bilo šta od mokrog odijela (s debljinom u zavisnosti od temperature vode), kabanicu i portikle, hranu i vodu, kesu za nošenje opreme i moguće predmete za ublažavanje morske bolesti. Temperatura zraka i vode, vrijeme koje ćete biti vani, a morski uslovi utiču na ono što vam je potrebno.
Pošaljite poruku domaćinu kako biste ga obavijestili o svim posebnim razmatranjima koja ste možda imali ili na neki drugi način - i saznajte koji se određeni smještaji mogu napraviti za vas.
Možda neće biti mobilne mreže tamo gdje idete, pa pitajte domaćina o tome da li je važno da ostanete povezani.
Domaćin će vam dati pregled onoga što možete očekivati. Slobodno postavite bilo koje pitanje koje imate. Neki primjeri stvari koje biste mogli pitati, ako ih domaćin već nije pokrio, uključuju:
Domaćin bi također trebao pokriti praktične stvari kao što su pristup vodi i toaletima, kao i kada (ili ako) ćete jesti. U ovom trenutku, trebali biste se pobrinuti da imate sve što vam je potrebno da se osjećate ugodno za cijeli doživljaj na (ili u) vodi.
Ako vaš domaćin pruža opremu za vaš doživljaj u okeanu, pobrinite se da je u dobrom stanju, da se dobro uklapa i da je čist. To može uključivati odijela i opremu za kišu. Provjerite da nema rupa u tkanini ili traci i da li sve kopče, trake i pukotine rade. Provjerite bilo koji brod koji ćete koristiti za bilo kakve proboje ili rupe i uvijek možete pitati o kvalitetu pogona - to može biti bilo šta, od vesla do motora.
Ako radite nešto tehničko gdje vam je oprema nova, kao što je RONJENJE ili jedrenje, pitajte o svemu što izgleda staro, istrošeno ili slomljeno.
Pobrinite se da domaćin ima sveobuhvatan pribor za prvu pomoć i način da sigurno evakuišete svakog gosta koji se povrijedi.
Razgovarajte s domaćinom o rasponu uslova na koje ćete vjerovatno naići, i iznad i ispod površine vode. Iznad površine, uslovi uključuju temperaturu, padavine, vjetar, oluje i ograde te divlje životinje. Ispod površine, uslovi uključuju valove, struje, plime, valove, temperaturu vode, plutajuće opasnosti, podvodne prepreke i divlje životinje. Saznajte kako se najbolje možete pripremiti za ove uslove, kao i za sve druge neočekivane izazove.
Domaćin bi vam trebao pružiti jasan plan putovanja i obavijestiti vas o tome kakve zalihe prve pomoći ima na raspolaganju, kao i šta učiniti ako se izgubite ili povrijedite. Kada ste na moru, neki od uobičajenih zabrinutosti uključuju brzo mijenjanje plime i struje, neočekivane vremenske promjene i oluje, kao i promjenu „stanja mora”, gdje valovi i vjetar mogu učiniti vodu opasnijom. Bolest i dehidracija, od morske bolesti ili na neki drugi način, također se mogu spriječiti.
Možete ponovo ući u smještaj kako biste saznali kakvu medicinsku obuku ili trenutnu potvrdu koju ima vaš domaćin.
Zapamtite, vi najbolje ocenjujete svoje mogućnosti. Vjerujte svojoj prosudbi i ako se ikada osjećate nelagodno, progovorite.
Preporučujemo da svi gosti i domaćini koji učestvuju u doživljaju pripreme plan za hitne slučajeve u slučaju prirodne katastrofe ili bilo koje druge vrste hitnog slučaja do kojeg bi se moglo dogoditi tokom doživljaja. Saznajte više o izradi plana za hitne slučajeve.
Svi doživljaji uključuju podršku zajednici 0-24. Osiguranje od odgovornosti u iznosu od 1.000.000 USD također je dio našeg programa Osiguranja od odgovornosti za doživljaje kako bismo domaćinima i gostima osigurali bezbrižnost (primjenjuju se određena izuzeća). Osim toga, u slučaju povrede opasne po život, također smo sklopili partnerstvo s pružateljem hitne medicinske pomoći koji se može aktivirati kako bismo stupili u kontakt s oštećenom stranom kako bismo podržali medicinski neophodnu evakuaciju.
Doživljaji na okeanu su odlična prilika da se vratite lokalnom okruženju i zajednici. Pitajte domaćina o svim lokalnim pravilima ili bontonu zajednica ili okruženja koje ćete posjetiti i koje možete slijediti kako biste pomogli u stvaranju sjajnog iskustva za sve. Također, možete sami istraživati kako biste saznali više o lokalnoj kulturi prije svog doživljaja.
Udruženje za avanturistička putovanja (ATTA): Ljubaznošću Udruženja za avanturistička putovanja. ©2019 Udruženje za avanturistička putovanja. Sva prava zadržana.
Naziv i logotip Udruženja za avanturistička putovanja (ATTA) koriste se uz njegovu dozvolu, što ni na koji način ne predstavlja preporuku ili provjeru, eksplicitnog ili implicitnog, bilo kojeg proizvoda, usluge, osobe, kompanije, mišljenja ili političkog položaja. Dodatak ne odabire niti odobrava i nije uključen u odabir ili odobrenje Airbnb doživljaja ili domaćina. Za više informacija o Udruženju za avanturistička putovanja, posjetite adventuretravel.biz.
Američki Crveni krst i Međunarodna federacija društava Crvenog krsta i Crvenog polumjeseca (IFRC): ljubaznošću Američkog Crvenog krsta i Međunarodne federacije društava Crvenog krsta i Crvenog polumjeseca. ©2019. Američki nacionalni Crveni krst. SVA PRAVA ZADRŽANA.
Naziv i grb Američkog Crvenog krsta i Međunarodna federacija Crvenog krsta Crvenog polumjeseca koriste se uz njegovu dozvolu, što ni na koji način ne predstavlja podršku, ekspresnu ili implicitnu, bilo kojeg proizvoda, usluge, kompanije, mišljenja ili političkog položaja. Logotip američkog Crvenog krsta je registrovani zaštitni znak u vlasništvu Američkog nacionalnog Crvenog krsta. Za više informacija o Američkom Crvenom krstu posjetite redcross.org.