Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Šta će se desiti ako imam tehničkih poteškoća tokom online doživljaja?

Ako postoje bilo kakve tehničke poteškoće koje sprečavaju goste da učestvuju u online doživljaju, kao što su problemi s videom ili zvukom, oni imaju pravo na povrat novca.

Domaćini Online doživljaja

Ako imate tehničkih poteškoća koje vas sprečavaju da organizujete doživljaj, kao što su problemi s videom ili zvukom, gostima ćete morati vratiti novac. Da biste izvršili povrat novca:

  1. Otvorite Kalendar
  2. Pronađite termin koji želite otkazati
  3. Kliknite na Otkaži doživljaj
  4. Kliknite na Poteškoće vezane za Zoom kao razlog
  5. Potvrdite otkazivanje

Nećete snositi posljedice za otkazivanje zbog tehničkih poteškoća i svi učesnici će dobiti povrat cjelokupnog iznosa. Učesnicima možete poslati poruku da će uskoro dobiti povrat novca i da mogu ponovo rezervisati vaš doživljaj u drugom terminu.

Imajte na umu da ćete moći izvršiti povrat novca za neki termin samo do vremena završetka tog termina. Na primjer, ako je termin doživljaja od 10:00 do 11:00 h, moći ćete otkazati i izvršiti povrat cjelokupnog iznosa učesnicima do 11:00 h. Nakon 11:00 h nećete moći otkazati, pod pretpostavkom da se doživljaj održao po planu. Ako propustite taj period, a učesnik mora dobiti povrat novca, obratite se Timu za podršku zajednici kako bi vam pružili pomoć.

Učesnici Online doživljaja

Ako imate tehničkih poteškoća koje vas sprečavaju da se pridružite doživljaju, kao što su problemi s videom ili zvukom, povrat novca možete zatražiti u Centru za posredovanje. Da biste zatražili povrat novca:

  1. Otvorite karticu Putovanja
  2. Pronađite termin za koji želite zatražiti povrat novca
  3. Kliknite na Prikaži detalje
  4. Kliknite na Pošalji ili zatraži novac

Nakon što zatražite povrat novca, možete ponovo rezervisati isti taj doživljaj u nekom drugom terminu.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Gost

    Naplata naknada mimo Airbnba

    Domaćini u pravilu ne smiju naplaćivati dodatne naknade ili troškove mimo Airbnb platforme, osim ako ih Airbnb izričito ne odobri.
  • Gost

    Ako domaćin zatraži više novca

    Svi detalji o cijeni će biti prikazani kada potvrdite rezervaciju putem Airbnba. Postoji nekoliko izuzetaka.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija