Pravila
•
Domaćin
Zašto je moja promocija uklonjena?
Zašto je moja promocija uklonjena?
We want to ensure promotions are great deals for guests and reward hosts who offer true discounts. We may remove a promotion if we determine that it violates the Host Discount Policy.
For example, when a host raises their price right before applying a promotion, or while the promotion is running, the discount can be misleading to guests and may be removed—because it’s based on an inflated price, rather than the price the host typically offers for those dates.
Removing promotions ensures the quality of discounts on Airbnb so that they’re based on true discounts that are great deals for guests. You may appeal such a decision by contacting customer service.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
- Domaćin
Zašto ne mogu postaviti prilagođenu promociju za neke datume?
Nastojimo istaći samo cijene koje su odlične ponude za goste, tako da neće svaki datum ispunjavati uslove za prilagođenu promociju. - Domaćin
Zašto prilagođene promocije nisu dostupne za moj oglas?
Smještaji kategorije Luxe i hoteli ne ispunjavaju uslove za posebne promocije. Vaš smještaj također mora imati najmanje tri rezervacije kako… - Domaćin
Kreirajte prilagođenu promociju
Možete kreirati prilagođenu promociju za oglase koji ispunjavaju uslove kako biste privukli rezervacije.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija