Upute
Zašto bi gosti mogli naići na greške prilikom rezervisanja kada je u pitanju oglas povezan softverom?
Zašto bi gosti mogli naići na greške prilikom rezervisanja kada je u pitanju oglas povezan softverom?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Vezani članci
Kako mogu ispraviti greške u oglasima koji su softverski povezani
Ako želite pregledati greške i ispraviti ih, prijavite se na Airbnb korisnički račun putem računara ili mobilnog uređaja.- Domaćin
Postavite novi način isplate
Nakon što dodate način isplate, potrebno je neko vrijeme da ga verifikujemo. Kada se to desi, status će biti izmijenjen u Spreman. Vrijeme p… - Administrator putovanja
Rezervisanje smještaja za nekog drugog
Airbnb omogućuje osobama registrovanim na Airbnbu za poslovne korisnike da rezervišu smještaje za poslovna putovanja u ime drugih zaposlenik…
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija