Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute
Domaćin

Ažuriranje oglasa u kategoriji Luxe

Alati za samostalno posluživanje su otvoreni za domaćine u kategoriji Luxe, što olakšava trenutno i preciznije ažuriranje sadržaja oglasa. Status i sadržaj oglasa možete uvijek ažurirati putem korisničkog računa tako što ćete posjetiti svoje oglase. Ova funkcija za samostalno posluživanje je dostupna 0–24 i predstavlja brz i jednostavan način da unesete izmjene, ne čekajući pomoć našeg tima.

Važno je da vaš Airbnb oglas bude tačan i ažuriran u svakom trenutku. To uključuje informacije kao što su cijene, dostupnost i sva pravila ili uslove koji se odnose na vaše goste ili oglas. Netačne ili neobjavljene informacije mogu dovesti do pogrešnog predstavljanja, nezadovoljstva gostiju tokom boravka i negativnih recenzija.

Prilikom unošenja velikih izmjena, imajte na umu da to može uticati na predstojeće boravke gostiju i da ćete morati poštovati prvobitne uslove rezervacije. Savjetujemo vam da što prije proaktivno komunicirate sa svojim gostima i/ili Dizajnerom putovanja kako biste ih obavijestili o izmjenama i svim alternativama koje biste im mogli ponuditi.

Detalji oglasa

Kartica Detalji oglasa vam omogućava da opišete svoj objekat i istaknete njegove najvažnije karakteristike. U ovoj rubrici možete konfigurisati kako se vaš oglas prikazuje na mapi i dati gostima detaljne informacije o putovanju, kao što su uputstva za dolazak, ponuđene usluge i sadržaji, te eventualno postojeće karakteristike prilagođenog pristupa. Da biste pregledali ili unijeli izmjene, otvorite rubriku Oglasi i odaberite oglas koji želite urediti.

    Savjeti o pisanju sadržaja s fokusom na gosta

    Ne zaboravite koristiti „vi” i pregledati gramatiku i interpunkciju.

    Izbjegavajte upotrebu riječi „klijent”, umjesto toga koristite „gost”.

    Lokacija

    Oznaka na mapi

    Možete odabrati na koji način želite da se lokacija vašeg smještaja prikazuje potencijalnim gostima tako što ćete odabrati jednu od sljedećih opcija:

    • Približna lokacija: Gostima koji traže smještaj prikazat ćemo približno područje smještaja, ali ne i tačnu lokaciju. Gosti mogu vidjeti vaše okruženje, koliko je smještaj udaljen od znamenitosti, stanica javnog prevoza i drugih zanimljivih mjesta. Nakon potvrde rezervacije, pokazat ćemo im vašu tačnu lokaciju i adresu.
    • Tačna lokacija: Gostima koji traže smještaj prikazat ćemo tačnu lokaciju smještaja. Gosti će vidjeti malu okruglu oznaku koja s velikom preciznošću prikazuje lokaciju vašeg smještaja, ali ne i tačnu lokaciju. I dalje ćemo gostima s potvrđenim rezervacijama prikazivati vašu tačnu lokaciju i adresu.
    • Uputstva: Kako biste bili sigurni da gosti mogu lako pronaći vaš objekat, preporučujemo da navedete detaljna uputstva za vožnju do objekta od najčešće korištenog aerodroma/luke/željezničke stanice.

    Savjeti o pisanju uputstava:

    • Uključite GPS koordinate objekta.
    • Koristite nazive ulica i/ili znamenitosti kako bi smjernice imale smisla za nekoga ko nikada nije bio u tom području (npr. nemojte kopirati smjernice s Google mapa koje sadrže samo podatke o udaljenosti). To je posebno važno ako lokacija smještaja nije tačno predstavljena standardnim GPS sistemima.

    Materijali za goste

    Uputstva za dolazak

    Odaberite odgovarajući način ulaska u smještaj i navedite sve dodatne detalje koji bi gostima mogli biti potrebni, kao što su kod za kapiju ili kod za digitalnu bravu.

    Ako će se vaš zastupnik sastati s gostima prilikom dolaska, opišite kako funkcioniše uobičajeni orijentacijski obilazak/obilazak dobrodošlice. Primjeri relevantnih informacija koje treba uzeti u obzir, uključujući:

    • Kada i gdje ih dočekuju?
    • Koje informacije (npr. u vezi sa sadržajima) bi gosti trebali dobiti od vašeg zastupnika?
    • Je li transfer uključen?
    • Trebaju li gosti obavijestiti nekoga kad napuštaju aerodrom?

    Primjeri uputstava za dolazak:

    • Molimo vas da nazovete kontakt osobu na lokaciji kada budete sat vremena udaljeni od objekta kako biste ponovo potvrdili vrijeme dolaska i dogovorili dolazak. Ako budete kasnili, nazovite ponovo kako biste ažurirali očekivano vrijeme dolaska.
    • Krenite prema vili slijedeći dostavljena uputstva za vožnju i samostalni dolazak. Kod sefa za ključeve je 1234.

    Priručnik za goste

    Potrudite se da se vaši gosti osjećaju kao kod kuće pomoću pažljivo osmišljenog priručnika za goste. U ovoj rubrici navedite uputstva za odlazak i kontakt podatke vašeg zastupnika na licu mjesta.

    Format predstavnika na lokaciji:

    Ime, zvanje, broj telefona (navedite pozivni broj države)

    Postavke rezervacije

    Zahtjev za rezervaciju: Dobit ćete e-mail s e-mail adrese automated@Airbnb.com, koji sadrži obavještenje da vam je neko poslao zahtjev za rezervaciju. Imate 24 sata da prihvatite ili odbijete zahtjev za rezervaciju prije nego što istekne. Kada dobijete zahtjev, blokirat ćemo te datume u vašem kalendaru tako da ih drugi gosti ne mogu zatražiti, sve dok ne prihvatite ili ne odbijete taj zahtjev.

    Instant rezervacija: Omogućava gostima da još brže izvrše rezervaciju tako što mogu rezervisati vaš smještaj ne raspitujući se prethodno o njegovoj dostupnosti. Vi unaprijed određujete pravila i uslove. Saznajte više o tome kako koristiti Instant rezervaciju.

    Ako je Instant rezervacija isključena, uzmite u obzir sljedeće:

    • Moguće je da ćete ostvariti manje rezervacija: Oglasi s Instant rezervacijom imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja i mogu doseći više gostiju.
    • Morat ćete pregledati svaki zahtjev za rezervaciju: Ako je Instant rezervacija isključena, rezervacije se neće automatski prihvatati.
    • Na svaki zahtjev morate odgovoriti u roku od 24 sata: Kasni odgovori mogu uticati na položaj oglasa u rezultatima pretraživanja.

      Kućni red

      Možete izmijeniti opšti kućni red koji se primjenjuje na svaki od vaših smještaja, uključujući prikladnost za djecu, dozvolu za dovođenje kućnih ljubimaca, je li u smještaju dozvoljeno pušenje ili nije, te dozvolu za organizovanje događaja u smještaju. Obavezno unesite sva dodatna pravila koja se odnose na vaš smještaj.

      Uslovi i pravila

      Možete konfigurisati uslove otkazivanja za svoj oglas i je li uključena Instant rezervacija ili ne. Ako želite izmijeniti uslove otkazivanja, prije toga pregledajte uslove otkazivanja za domaćine. Novi uslovi otkazivanja se primjenjuju samo na predstojeće rezervacije.

      Je li vam ovaj članak pomogao?

      Vezani članci

      • Domaćin

        Odgovorno ugošćavanje u Dubaiju

        Nudimo pomoć Airbnb domaćinima da se upoznaju s obavezama ugošćavanja i kako bismo ponudili opšte informacije o različitim zakonima, propisi…
      • Domaćin

        Porezi u kategoriji Luxe

        Na vaše smještaje se naplaćuju porezi. Saznajte više o porezima koje Airbnb automatski naplaćuje i plaća u vaše ime i o porezima koje ste du…
      • Pretražujte po okruženjima, znamenitostima ili adresi

        Možete pretraživati po gradskim četvrtima, znamenitostima i više od toga, tako što ćete ih upisati u polje Lokacija ili upotrebom mape.
      Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
      Prijava ili registracija