Sigurnosni depoziti
Domaćini ne smiju gostima naplaćivati sigurnosni polog putem Centra za posredovanje ni izvan Airbnbove platforme. Umjesto toga, gosti u trenutku ugovaranja rezervacije dobivaju obavijest kako im se s računa s kojeg plaćaju rezervaciju može naplatiti naknada za štetu prouzroče li kakvu štetu tijekom boravka u smještaju.
Postoji iznimka: domaćini koji upravljaju svojim oglasima putem softvera povezanog API-jem mogu odrediti sigurnosni polog pomoću značajke koja im je dostupna u sustavu kojim se koriste. Ako je domaćin odredio sigurnosni polog, tijekom postupka ugovaranja rezervacije gosti će dobiti sve potrebne informacije o pologu.
Naknade štete bez sigurnosnog pologa
Ako gost, osoba koja ga je posjetila ili kućni ljubimac prouzroče kakvu štetu tijekom boravka u smještaju, domaćin može tražiti od gosta naknadu štete putem našeg Centra za posredovanje. Ako se Airbnb uključi i utvrdi da je gost odgovoran za štetu, naknada mu se može naplatiti s računa s kojeg je platio rezervaciju.
Ako ste gost, ovdje saznajte više o tome što učiniti ako prouzročite kakvu štetu. Ako ste domaćin, ovdje saznajte više o tome kako tražiti naknadu za štetu, nestale predmete ili neplanirane troškove čišćenja.
Vezani članci
- Domaćin
Upravljanje oglasima pomoću softvera povezanog putem API-ja
Ako korisnički račun vlasnika tima upravlja oglasima na Airbnbu pomoću softvera koji je povezan putem API-ja, softver se može koristiti za u… - Gost
Naplata naknada mimo Airbnba
Domaćini u pravilu ne smiju naplaćivati dodatne naknade ili troškove mimo Airbnb platforme, osim ako ih Airbnb izričito ne odobri. - Gost
Ko može imati korisnički račun na Airbnbu
Za pojedince koji predstavljaju prijetnju ili sigurnosni rizik za druge nema mjesta u našoj zajednici.