Centar za posredovanje omogućuje brzo i jednostavno slanje zahtjeva za dodatnu uplatu ili povrat novca za rezervacije smještaja, usluga i doživljaja na Airbnbu, bilo da domaćin želi vratiti gostu dio novca jer nema nekog od sadržaja koji je bio naveden u oglasu, da gost želi platiti domaćinu za razbijenu šalicu za kavu itd.
U nastavku je navedeno nekoliko stvari koje trebate imati na umu.
Saznajte više o tome za što se može upotrebljavati Centar za posredovanje, a za što ne.
Putem Centra za posredovanje možete poslati novi zahtjev u roku od najviše 60 dana nakon završetka rezervacije (osim u slučaju zahtjeva za naknadu štete koji se moraju podnijeti u roku od 14 dana nakon završetka rezervacije).
Na postojeći zahtjev poslan putem Centra za posredovanje možete odgovoriti (npr. uplatiti cijeli iznos, neki drugi iznos ili odbiti zahtjev) više od 60 dana nakon završetka rezervacije pod uvjetom da je zahtjev poslan u roku od najviše 60 dana.
Domaćini mogu putem Centra za posredovanje zatražiti novac od gosta prije početka potvrđene rezervacije, ali ne mogu poslati novac gostu sve dok rezervacija ne započne ili ne bude otkazana. Gosti mogu poslati novac domaćinu prije početka rezervacije, ali ne mogu zatražiti novac od domaćina dok rezervacija ne započne.
Ako gost otkazuje rezervaciju koja još nije započela, a domaćin je pristao na puni povrat novca, postupak može pokrenuti ili gost ili domaćin.
Nakon početka rezervacije i domaćini i gosti mogu jedni drugima slati zahtjeve putem Centra za posredovanje, bilo da traže ili šalju novac.
Ako gost otkaže rezervaciju kad već prođe datum ili vrijeme početka, domaćin može isplatiti gostu puni povrat novca putem Centra za posredovanje.
Centar za posredovanje možda neće biti dostupan kao rješenje za određene rezervacije hotelskog smještaja. U tim će slučajevima zahtjeve koji uključuju plaćanja gosti morati rješavati izravno s domaćinom, odnosno hotelom.