Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute • Domaćin

Zatražite ili pošaljite novac u Centru za posredovanje

Centar za posredovanje omogućuje brzo i jednostavno slanje zahtjeva za dodatnu uplatu ili povrat novca za rezervacije smještaja, usluga i doživljaja na Airbnbu, bilo da domaćin želi vratiti gostu dio novca jer nema nekog od sadržaja koji je bio naveden u oglasu, da gost želi platiti domaćinu za razbijenu šalicu za kavu itd.

Kako se domaćini mogu koristiti Centrom za posredovanje

U nastavku je navedeno nekoliko stvari koje trebate imati na umu.

  • Za izmjene rezervacija morate se koristiti opcijom „Izmjena rezervacije” na Airbnbu. Putem Centra za posredovanje ne možete naplaćivati dodatne iznose niti isplaćivati povrat zbog promjene broja noćenja, dodatnih gostiju ili kućnih ljubimaca.
  • Osim u nekoliko situacija, domaćini ne smiju gostima naplaćivati obvezne naknade putem Centra za posredovanje. Iznimke su sljedeće:
    • određeni domaćini koji su povezani putem softvera mogu zasebno naplaćivati obavezne naknade i sigurnosne pologe putem Centra za posredovanje. Te naknade moraju biti navedene u prikazu cijene po stavkama prilikom plaćanja rezervacije.
    • Na lokacijama na kojima Airbnb ne naplaćuje poreze ili na kojima domaćini imaju zakonsku obvezu izravno ih naplaćivati gostima, domaćini moraju navesti te poreze u opisu smještaja i mogu ih naplaćivati putem Centra za posredovanje.

Saznajte više o tome za što se može upotrebljavati Centar za posredovanje, a za što ne.

Traženje novca od svog domaćina ili gosta u Centru za posredovanje

Traženje novca od domaćina ili gosta na računaru

  1. Kliknite na Centar za posredovanje, a zatim na Zatraži novac
  2. Odaberite svoju rezervaciju i kliknite na Odaberi
  3. U rubrici Na šta se odnosi ovaj zahtjev? odaberite razlog koji najbolje opisuje zašto tražite novac
  4. Unesite iznos koji tražite
  5. Učitajte priloge po želji i dodajte napomenu
  6. Kliknite na Dalje, a zatim na Zatraži

Slanje novca svom domaćinu ili gostu u Centru za posredovanje

Slanje novca na računaru

  1. Kliknite na Centar za posredovanje, a zatim na Pošalji novac
  2. Odaberite svoju rezervaciju i kliknite na Odaberi
  3. U rubrici Na šta se odnosi ovo plaćanje? odaberite razlog koji najbolje opisuje zašto šaljete novac
  4. Unesite iznos plaćanja i dodajte napomenu
  5. Kliknite na Dalje
  6. Odaberite način plaćanja i zatim kliknite na Potvrdi i plati

Ako je rezervacija završila prije više od 60 dana

Putem Centra za posredovanje možete poslati novi zahtjev u roku od najviše 60 dana nakon završetka rezervacije (osim u slučaju zahtjeva za naknadu štete koji se moraju podnijeti u roku od 14 dana nakon završetka rezervacije).

Na postojeći zahtjev poslan putem Centra za posredovanje možete odgovoriti (npr. uplatiti cijeli iznos, neki drugi iznos ili odbiti zahtjev) više od 60 dana nakon završetka rezervacije pod uvjetom da je zahtjev poslan u roku od najviše 60 dana.

Ako rezervacija još nije započela

Domaćini mogu putem Centra za posredovanje zatražiti novac od gosta prije početka potvrđene rezervacije, ali ne mogu poslati novac gostu sve dok rezervacija ne započne ili ne bude otkazana. Gosti mogu poslati novac domaćinu prije početka rezervacije, ali ne mogu zatražiti novac od domaćina dok rezervacija ne započne.

Ako gost otkazuje rezervaciju koja još nije započela, a domaćin je pristao na puni povrat novca, postupak može pokrenuti ili gost ili domaćin.

  • Gost može poslati domaćinu zahtjev za puni povrat novca putem Centra za posredovanje.
  • Domaćin se može obratiti Airbnbu, a naša služba za podršku isplatit će gostu puni povrat novca.

    Ako je rezervacija već započela ili je gost došao u smještaj

    Nakon početka rezervacije i domaćini i gosti mogu jedni drugima slati zahtjeve putem Centra za posredovanje, bilo da traže ili šalju novac.

    Ako gost otkaže rezervaciju kad već prođe datum ili vrijeme početka, domaćin može isplatiti gostu puni povrat novca putem Centra za posredovanje.

    Ako je u pitanju hotelski smještaj

    Centar za posredovanje možda neće biti dostupan kao rješenje za određene rezervacije hotelskog smještaja. U tim će slučajevima zahtjeve koji uključuju plaćanja gosti morati rješavati izravno s domaćinom, odnosno hotelom.

    Je li vam ovaj članak pomogao?

    Vezani članci

    Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
    Prijava ili registracija