Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Zatražite ili pošaljite novac u Centru za posredovanje

Centar za posredovanje omogućuje brzo i jednostavno slanje zahtjeva za dodatnu uplatu ili povrat novca za rezervacije smještaja ili doživljaja na Airbnbu, bilo da domaćin želi vratiti gostu dio novca jer nema nekog od sadržaja koji je bio naveden u oglasu, da gost želi platiti domaćinu za razbijenu šalicu za kavu itd.

Zatražite novac od svog domaćina ili gosta u Centru za posredovanje

  1. Kliknite na Centar za posredovanje, a zatim na Zatraži novac
  2. Odaberite svoju rezervaciju i kliknite na Odaberi
  3. U rubrici Na šta se odnosi ovaj zahtjev? odaberite razlog koji najbolje opisuje zašto tražite novac
  4. Unesite iznos koji tražite
  5. Učitajte priloge po želji i dodajte napomenu
  6. Kliknite na Dalje, a zatim na Zatraži

Pošaljite novac svom domaćinu ili gostu u Centru za posredovanje

  1. Kliknite na Centar za posredovanje, a zatim na Pošalji novac
  2. Odaberite svoju rezervaciju i kliknite na Odaberi
  3. U rubrici Na šta se odnosi ovo plaćanje? odaberite razlog koji najbolje opisuje zašto šaljete novac
  4. Unesite iznos plaćanja i dodajte napomenu
  5. Kliknite na Dalje
  6. Odaberite način plaćanja i zatim kliknite na Potvrdi i plati

Ako je rezervacija završila prije više od 60 dana

Putem Centra za posredovanje možete poslati novi zahtjev u roku od najviše 60 dana nakon završetka rezervacije.

Na postojeći zahtjev poslan putem Centra za posredovanje možete odgovoriti (npr. uplatiti cijeli iznos, neki drugi iznos ili odbiti zahtjev) više od 60 dana nakon završetka rezervacije pod uvjetom da je zahtjev poslan u roku od najviše 60 dana.

Ako rezervacija još nije započela

Domaćini mogu putem Centra za posredovanje poslati novac gostu prije početka rezervacije samo ako je u pitanju djelomični povrat novca. Gosti mogu poslati novac domaćinu prije početka rezervacije, ali ne mogu zatražiti novac od domaćina dok rezervacija ne započne.

Ako gost otkazuje rezervaciju koja još nije započela, a domaćin je pristao na puni povrat novca, postupak može pokrenuti ili gost ili domaćin.

  • Gost može poslati domaćinu zahtjev za puni povrat novca putem Centra za posredovanje.
  • Domaćin se može obratiti Airbnbu, a naša služba za podršku isplatit će gostu puni povrat novca.

Ako je rezervacija već započela

Nakon početka rezervacije i domaćini i gosti mogu jedni drugima slati zahtjeve putem Centra za posredovanje, bilo da traže ili šalju novac.

Ako gost otkaže rezervaciju koja je već započela, domaćin može isplatiti gostu puni povrat novca putem Centra za posredovanje.

Ako je u pitanju hotelski smještaj

Centar za posredovanje možda neće biti dostupan kao rješenje za određene rezervacije hotelskog smještaja. U tim će slučajevima zahtjeve koji uključuju plaćanja gosti morati rješavati izravno s domaćinom, odnosno hotelom.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija