Pomoć u slučaju neočekivanih problema
Pomoć u slučaju neočekivanih problema
Ako primijetite da nešto nedostaje, ne funkcioniše ili se ne osjećate sigurno, odmah obavijestite domaćina i Airbnb. U ovim člancima možete pronaći više informacija o tome šta učiniti u neočekivanoj situaciji, kao i informacije o tome kako koristiti Centar za posredovanje.
- Upute
Ako dođe do problema ili poteškoća tokom boravka
Ako se tokom vašeg boravka desi nešto neočekivano, prvo pošaljite poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoć… - Upute
Šta poduzeti ako dođete u smještaj i primijetite da nije čist
Ako primjetite da smještaj u kojem ćete boraviti nije čist, možemo vam pomoći da riješite problem. - Upute
Ako domaćin ne odgovara
Nakon što dobijete potvrdu rezervacije, broj telefona domaćina možete pronaći u konverzaciji koja se odnosi na vaše putovanje. - Upute
Kako vam Centar za posredovanje može pomoći
Centar za posredovanje vam omogućuje da zatražite ili pošaljete novac za bilo šta što se tiče vaše rezervacije putem Airbnba. Gosti i domaći… - Upute
Plaćanje izvan Airbnba
Ako domaćin na Airbnbu zatraži od vas da platite izvan Airbnbove stranice ili putem druge firme, prijavite nam to. - Upute
Ako se ne osjećate sigurno tokom putovanja
Ako smatrate da biste mogli biti u opasnosti ili da je vaša lična sigurnost ugrožena, odmah se obratite nadležnim lokalnim organima. - Upute
Ako se povrijedite tokom Airbnb doživljaja
Ako ste povrijeđeni ili vam je potrebna medicinska pomoć za vrijeme doživljaja, otiđite na sigurno mjesto i odmah kontaktirajte lokalne hitn…