Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Zakonski uslovi

Putno osiguranje pruža društvo Europ Assistance

Ovaj članak je automatski preveden.

Od septembra 2022. godine, gosti koji žive u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj, Španiji, Italiji, Irskoj, Nizozemskoj, Austriji i Portugalu mogu kupiti putno osiguranje na stranici za plaćanje.

Polise putnog osiguranja nudi Generalijeva Europ Assistance Group, koja trguje pod nazivom Europ Assistance u EU i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Ako ste kupili osiguranje rezervacije putem usluge Europ Assistance nakon aprila, informacije o pokriću potražite u ovom članku.

Ne živite u ovoj državi ili regiji? Više informacija o tome gdje je osiguranje dostupno. Gosti svugdje također mogu kupiti putno osiguranje izvan Airbnba, direktno putem web stranice društva za putno osiguranje ili kupovinom na stranici za poređenje.

Za stanovnike Ujedinjenog Kraljevstva

Dodavanje osiguranja prilikom rezervisanja

Dobit ćete mogućnost dodavanja putnog osiguranja na stranici za plaćanje prilikom rezervisanja na Airbnbu. Prije nego što to učinite, obavezno pregledajte detalje ponuđene polise osiguranja i ono što je pokriveno kako biste bili sigurni da vam odgovara.

Ubrzo nakon potvrde rezervacije, dobit ćete e-mail s potvrdom kupovine osiguranja i kopiju polise osiguranja. Taj e-mail će također sadržavati link za stranicu s detaljima vaših uslova, gdje možete otkazati svoje uslove, pokrenuti zahtjev i još mnogo toga.

Izmjene rezervacije

Vaša polisa putnog osiguranja će se automatski ažurirati ako se datumi vaše rezervacije ili broj gostiju promijene i nema zahtjeva za postojeće polise. Ako promjena utiče na ukupnu cijenu vaše rezervacije, naplatit ćemo vam ili vam vratiti prilagođeni iznos za putno osiguranje.

Šta obuhvataju uslovi

Polisa putnog osiguranja Europ Assistance uključuje:

  • Otkazivanje putovanja: Dobit ćete nadoknadu do 100% nepovratnih troškova rezervacije na Airbnbu ako otkažete iz razloga koji je pokriven, kao što su: ozbiljna bolest ili povreda, kašnjenje leta zbog mehaničkog kvara ili prirodna katastrofa u vašem domu ili na odredištu.
  • Odgođeni odlazak: Dobit ćete nadoknadu za određene dodatne troškove koje imate jer vaše putovanje kasni 12 ili više sati iz razloga koji je pokriven. Pokriveni razlozi uključuju oluju, požar ili poplavu na mjestu polaska; mehanički kvar vašeg vozila; i gubitak putnih dokumenata ili novca.
  • Medical Assistance: Dobijte nadoknadu za medicinske troškove koje imate tokom putovanja u inostranstvo, kao što su: troškovi hospitalizacije, lijekovi koje je propisao ljekar ili putovanja hitne pomoći koje je naručio ljekar.
  • Prtljag: Zatražite nadoknadu ako vaš prevoznik definitivno izgubi ili ošteti prtljag.

Šta nije pokriveno

  • Već postojeće zdravstveno stanje: Ako putujete s zdravstvenim problemima, možda će vam trebati dodatno ili alternativno pokriće. Za informacije se obratite Službi za novac i penzije pozivom na +44 (0) 80 0138 7777 ili pretražite njihov direktorij medicinske firme.
  • Određeni troškovi putovanja: Ne možete dobiti nadoknadu troškova planiranog prevoza (uključujući letove, vozove i trajekte) do i od smještaja na Airbnbu ako morate otkazati rezervaciju prije odlaska na putovanje.

Je li COVID-19 pokriven?

Iako pandemije nisu pokrivene putnim osiguranjem, COVID-19 je pokriven u nekim situacijama jer se smatra ozbiljnom bolešću. Neočekivana bolest je pokriveni razlog zbog otkazivanja putovanja, medicinske pomoći i pogodnosti smanjenja putovanja. Niste pokriveni za poremećaje u putovanjima uzrokovane koronavirusom (COVID-19), kao što su zatvaranje granica i karantin.

Imajte na umu da ako podnesete zahtjev zbog pandemije COVID-19, od vas će se tražiti da dostavite dokumentaciju koja pokazuje da ste vi, član porodice (na primjer, vaše dijete) ili neko ko boravi kod vas u smještaju na Airbnbu pozitivan dok ste pod virtuelnim ili ličnim nadzorom kvalifikovanog medicinskog stručnjaka.

Ko je pokriven

Svaka pravila pokrivaju gosta koji ga je kupio i ljude koji borave kod njih u Airbnb smještaju. Ovi ljudi ne moraju biti dodani rezervaciji na Airbnbu ili navedeni u skladu s uslovima kako bi bili pokriveni i nema starosnih ograničenja.

Otkazivanje uslova

Stanovnici Ujedinjenog Kraljevstva mogu otkazati svoje uslove u roku od 14 dana od kupovine uz povrat cjelokupne premije. Imajte na umu da ne možete otkazati svoje uslove nakon što odete na putovanje ili podnese zahtjev, čak i ako ste u roku od 14 dana za hlađenje.

Da biste otkazali uslove, otvorite stranicu s pregledom pokrića i odaberite Uslovi otkazivanja.

Pokretanje odštetnog zahtjeva

Potraživanja se rješavaju od strane Europ Assistance od početka do kraja. Zahtjev možete pokrenuti tako što ćete otići na stranicu s pregledom pokrića i odabrati opciju Pokreni zahtjev ili se direktno obratiti kompaniji Europ Assistance.

Kako doći do pomoći

Ako imate pitanja o svojim uslovima, trebate pomoć s odštetom ili želite pomoć oko putovanja, kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +44 (0) 203 7888 656 ili pošaljite e-mail na infoairbnb@roleurop.com.

Za stanovnike Ujedinjenog Kraljevstva, putno osiguranje ugovara podružnica Europ Assistance S.A. UK.

Europ Assistance S.A. je pod nadzorom francuskog nadzornog organa (ACPR), 4, place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, Francuska. Podružnica Europ Assistance S.A. UK je ovlaštena od strane Uprave za bonitetnu regulativu. Podložno propisima Uprave za finansijsko ponašanje i ograničenim propisima Uprave za bonitetnu regulaciju. Detalji o opsegu našeg propisa od strane Uprave za bonitetnu regulaciju dostupni su na zahtjev.FCA registarski broj podružnice Europ Assistance S.A. u Ujedinjenom Kraljevstvu je 203084. 

Za stanovnike Ujedinjenog Kraljevstva, ovo putno osiguranje organizira Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited je imenovani predstavnik tvrtke Aon UK Limited, koji je ovlašten i reguliran od strane Uprave za finansijsko ponašanje. FCA registarski broj kompanije Aon UK Limited je 310451, što možete provjeriti tako što ćete posjetiti Registar finansijskih usluga | FCA ili nazvati 0800 111 6768. Putno osiguranje je dostupno gostima u dobi od 18 i više godina. Primjenjuju se svi uslovi i odredbe. Putno osiguranje reguliše Uprava za finansijsko poslovanje, a preostali proizvodi i usluge nisu regulisani proizvodi koje je ugovorila kompanija Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC

Za stanovnike EU

Dodavanje osiguranja prilikom rezervisanja

Dobit ćete mogućnost dodavanja putnog osiguranja na stranici za plaćanje prilikom rezervisanja na Airbnbu. Prije nego što to učinite, obavezno pregledajte detalje ponuđene polise osiguranja i ono što je pokriveno kako biste bili sigurni da vam odgovara.

Ubrzo nakon potvrde rezervacije, dobit ćete e-mail s potvrdom kupovine osiguranja i kopiju polise osiguranja. Taj e-mail će također sadržavati link za stranicu s detaljima vaših uslova, gdje možete otkazati svoje uslove, pokrenuti zahtjev i još mnogo toga.

Izmjene rezervacije

Vaša polisa putnog osiguranja će se automatski ažurirati ako se datumi vaše rezervacije ili broj gostiju promijene i nema zahtjeva za postojeće polise. Ako promjena utiče na ukupnu cijenu vaše rezervacije, naplatit ćemo vam ili vam vratiti prilagođeni iznos za putno osiguranje.

Šta obuhvataju uslovi

Polisa putnog osiguranja Europ Assistance uključuje:

  • Otkazivanje putovanja: Dobit ćete nadoknadu do 100% nepovratnih troškova rezervacije na Airbnbu ako otkažete iz razloga koji je pokriven, kao što su: ozbiljna bolest ili povreda, kašnjenje leta zbog mehaničkog kvara ili prirodna katastrofa u vašem domu ili na odredištu.
  • Odgođeni odlazak: Dobit ćete nadoknadu za određene dodatne troškove koje imate jer vaše putovanje kasni 12 ili više sati iz razloga koji je pokriven. Pokriveni razlozi uključuju oluju, požar ili poplavu na mjestu polaska; mehanički kvar vašeg vozila; i gubitak putnih dokumenata ili novca.
  • Medicinska pomoć: Zatražite nadoknadu za medicinske troškove koje imate tokom putovanja u inostranstvo, kao što su: troškovi hospitalizacije, lijekovi koje je propisao ljekar ili putovanja hitne pomoći koje je naručio ljekar.
  • Prtljag: Zatražite nadoknadu ako vaš prevoznik definitivno izgubi ili ošteti prtljag.

Je li COVID-19 pokriven?

Iako pandemije nisu pokrivene putnim osiguranjem, COVID-19 je pokriven u nekim situacijama jer se smatra ozbiljnom bolešću. Neočekivana bolest je pokriveni razlog zbog otkazivanja putovanja, medicinske pomoći i pogodnosti smanjenja putovanja. Niste pokriveni poremećajima putovanja uzrokovanim koronavirusom (COVID-19), kao što su zatvaranje granica i karantin.

Imajte na umu da ako podnesete zahtjev zbog pandemije COVID-19, od vas će se tražiti da dostavite dokumentaciju koja pokazuje da ste vi, član porodice (na primjer, vaše dijete) ili neko ko boravi kod vas u smještaju na Airbnbu pozitivan dok ste pod virtuelnim ili ličnim nadzorom kvalifikovanog medicinskog stručnjaka.

Ko je pokriven

Svaka pravila pokrivaju gosta koji ga je kupio i ljude koji borave kod njih u Airbnb smještaju. Ovi ljudi ne moraju biti dodani rezervaciji na Airbnbu ili navedeni u skladu s uslovima kako bi bili pokriveni i nema starosnih ograničenja.

Otkazivanje uslova

Stanovnici EU (isključujući Francusku) mogu otkazati svoje uslove u roku od 14 dana od kupovine uz povrat cjelokupnog iznosa. Imajte na umu da ne možete otkazati svoje uslove nakon što odete na putovanje ili podnese zahtjev, čak i ako ste u roku od 14 dana.

Da biste otkazali uslove, otvorite stranicu s pregledom pokrića i odaberite Uslovi otkazivanja.

Pokretanje odštetnog zahtjeva

Potraživanja se rješavaju od strane Europ Assistance od početka do kraja. Zahtjev možete pokrenuti tako što ćete otići na stranicu s pregledom pokrića i odabrati opciju Pokreni zahtjev ili se direktno obratiti kompaniji Europ Assistance.

Kako doći do pomoći

Ako imate pitanja o svojim uslovima, potrebna vam je pomoć s zahtjevom za odštetu ili želite pomoć na putovanju:

  • Stanovnici Austrije: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +43 120 609 2205 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovnici Njemačke: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +49 302 238 4619 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovnici Irske: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +353 15 41 07 39 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovnici Italije: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +39 02 23 33 14 35 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovnici Holandije: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +31 207003745 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com. Za pomoć na putovanju nazovite +32 2 541 9011.
  • Stanovnici Portugala: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +34 915 368 419 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovnici Španije: Kontaktirajte Europ Assistance pozivom na +34 915 143 721 ili e-mailom infoairbnb@roleurop.com.

Za stanovnike EU, putno osiguranje preuzima Europ Assistance SA koja djeluje putem svoje irske podružnice, a nudi posrednik osiguranja Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A.U. s Airbnbovim marketinškim uslugama S.L.U. koja djeluje kao vanjski saradnik. Europ Assistance SA je pod nadzorom Autorité de contrôle prudentiel et de réśution (ACPR) u Francuskoj, a centralna banka Irske je regulisana od strane Centralne banke Irske za ponašanje poslovnih pravila. Primjenjuju se sve odredbe i uslovi.

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija