Kako smještaj učiniti popularnim na društvenim mrežama

Saznajte kako vam prisustvo na društvenim mrežama može pomoći da ostvarite više rezervacija.
Autor: Airbnb, objavljeno 22. maj 2019.
8 min. čitanja
Izmijenjeno 14. maj 2021.

Posebnosti

  • Odaberite nezaboravno i pametno ime za brendiranje smještaja

  • Objavite prelijepe fotografije visokog kvaliteta kako biste inspirisali ljude i iznajmili smještaj

  • Stvorite partnerstva s lokalnim influenserima i ponudite im popust za smještaj u zamjenu za sadržaj

  • Pridobijte grupu pratioca postavši online ambasador u vašem području

  • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za unaprijeđenje vašeg ugošćavanja

Navigacija krajolikom društvenih mreža može vam izgledati kao da se vrtite u krug. Gdje početi? Kako kreirate odličan sadržaj? I kako to može dovesti do novih rezervacija? Tom Feldman iz Tye Hausa u Skykomishu u Washingtonu, priča o svom uspješnom (i osvježavajuće humanom) pristupu sticanju pratioca i tome kako da vaš dom postane apsolutno nezaobilazan.

„Naša priča o ugošćavanju je počela još 2012. godine, kada smo kupili prvu brvnaru (u obliku slova A), Tye Haus. Popravili smo je, oglasili na Airbnbu i otvorili Instagram račun sa slikama našeg smještaja uz filmske scene iz okoline: naše šetnje, lokalne atrakcije i ono što nam se dopalo na terenu. Ubrzo nakon toga, kontaktirao nas je popularni fotograf Alex Strohl i pitao za saradnju. Ugostili smo ga dva mjeseca. Bila je to kao neka vrsta kreativnog utočišta u zamjenu za slike koje ćemo podijeliti na našem kanalu. Kada smo počeli postavljati Alexove fotografije, tada je naša popularnost počela rasti. To je bila prva od mnogih saradnji i takmičenja koji su uslijedili.

„Moja porodica i ja sada upravljamo trima brvnarama (u obliku slova A) i nastavljamo ugošćavati influensere iz cijelog svijeta. U zamjenu za dijeljenje njihovog sadržaja na našem kanalu, pružamo im mjesto za istraživanje, avanturu i opuštanje. Ovo je postala jedna od naših primarnih marketinških tehnika. Stopa popunjenosti je porasla sa 30% na blizu 100%, popunjavajući radne dane kao i mjesece van sezone. Također smo postigli da imamo skoro 115.000 online pratioca. Evo naših savjeta o tome kako postaviti smještaj na mapu društvenih mreža.”

1. Dajte smještaju naziv

„Prvi korak u oglašavanju smještaja može vam se učiniti malim, ali to je jako važan korak, a to je da date naziv smještaju. Želite pronaći ime koje je drugačije od drugih, lako se pamti i zvuči pametno. Nakon toga, možete brendirati smještaj i registrovati korisničko ime na Instagramu.

„Evo nekoliko pitanja koja će vam pomoći da smislite ime:

  • Koji tip smještaja nudite? Je li to planinska kuća, nekretnina na plaži? Je li to kuća u Tudor stilu ili stan u potkrovlju?
  • Imate li temu? Prate li vaši interijeri određeni stil? Je li to gusarska tematika (koja postoji!)?
  • Postoji li veza s vašom lokacijom, gradom ili mjestom? Može li se uključiti u vaše ime?
  • Postoji li historijski značaj? Savršeno ime možda čeka da bude otkriveno u prošlosti.

„Istražite sadržaje online, saznajte šta rade drugi oglasi i koja imena su dostupna na društvenim mrežama. Što se tiče nas, prvu kolibu smo nazvali po jednoj od susjednih rijeka, rijeci Tye. Druga polovina naziva, Haus, inspirisana je obližnjim bavarskim gradom, Leavenworthom. Kada smo to spojili, dobili smo Tye Haus”.

2. Započnite s lijepim fotografijama

„Nakon što date naziv i shvatite kako funkcionišu društvene mreže, željet ćete započeti s prekrasnim slikama. Nemojte, ponavljam, nemojte početi s gomilom loših fotografija. Slike na vašem kanalu su prva stvar koju će ljudi vidjeti, a vi ih želite inspirisati! Te slike prodaju vaš oglas. Vaše fotografije bi trebale biti:

  • Dosljednost: Održavajte ujednačen izgled i ambicioznu estetiku.
  • Visoki kvalitet: Postavite jasne, živopisne fotografije i videozapise visoke rezolucije. Izbjegavajte neizoštrene ili mutne fotografije.
  • Preciznost: Sadržaj bi trebao dobro odražavati vaš smještaj.

„Pokušajte snimiti ono po čemu se vaš smještaj razlikuje. Radi li se o unutrašnjosti, karakteru ili lokaciji? Pronađite ono što vaš smještaj čini zanimljivim. Vi ne oglašavate samo smještaj, već dijelite i iskustvo koje posjetioci mogu imati ako posjete vašu lokaciju, znamenitosti i aktivnosti u tom području. Ako niste dobri u fotografisanju, razmislite o tome da za početak angažujete profesionalnog fotografa.”

3. Stvorite kreativna partnerstva

„Drugi način da napravite lijep sadržaj za kanal jeste da sarađujete s influenserima (npr. fotografima, blogerima i videografima) i ponudite im popust na smještaj u zamjenu za sadržaj. Savjetujemo vam da istražite i kontaktirate lokalne fotografe, blogere, videografe i kreatore sadržaja u vašem području.

„Ova strategija je jedan od primarnih faktora koji podižu saobraćaj na našoj stranici. S obziorm da influenseri dijele svoje objave o vašem smještaju, novi korisnici će naići na njega i otkriti vaš smještaj.

„Kada se obraćate influenserima s molbom, važno je sljedeće:

  • Budite profesionalni, spremni i upućeni u materiju. Postavite prava pitanja koja će unaprijediti vaše partnerstvo.
  • Budite jasni. Možete nastupiti sasvim jednostavno, kao npr.: „Zdravo. Jako mi se dopada to što radite. Pokušavam pokrenuti posao na Airbnbu. Zanima li vas kreativna razmjena: boravak u smještaju u zamjenu za fotografije ili pisanje teksta?”
  • Iznesite svoja očekivanja. Postignite međusobni dogovor kako bi bilo jasno šta svaka strana očekuje i šta ćete dobiti. To bi trebalo uključivati detalje kao što su datumi isporuke, prava na slike, označavanje, broj slika/videozapisa, vrste datoteka itd.
  • Neka svi imaju koristi. Pristupite tome kao saradnji i pobrinite se da partnerstvo bude korisno za obje strane.

Još jedan savjet na ovu temu jeste da ne dozvolite da nemate zaliha. Ako već imate slobodan smještaj koji će se teško popuniti u zadnji čas, iskoristite to za marketinške aktivnosti. Pozovite lokalnog influensera da boravi kod vas tako da možete iskoristiti vrijeme za izradu dodatnog sadržaja za vaš kanal.

4. Pridobijte grupu online pratioca

Nakon što uspostavite online prisutnost i dobijete kanal pun sjajnih slika, vrijeme je da se predstavite. To se može učiniti na mnogo različitih načina:

  • Budite lokalni online ambasador u vašem području. Pronađite relevantne online krugove i budite prisutni u njima. Dakle, kada je u pitanju Tye Haus, volimo pratiti društvene mreže lokalnih firmi i oznake okolnih lokacija. Pratimo obližnje skijalište, na primjer, i ponekad odgovaramo na pitanja koja drugi ljudi ostave, ili komentarišemo i napišemo: „Hej, sljedeći put kad dođete u grad, svratite kod nas.”
  • Udružite se s brendovima kako biste kreirali takmičenja i poklone. Također ćemo pokrenuti takmičenja i promocije kako bismo povećali broj pratioca. Razmišljajte van okvira kako biste pronašli partnerstva koja odgovaraju vašem „brendu”. Udružili smo se s kompanijom koja prodaje deke, posteljinu i pribor za jelo kako bismo unakrsno promovirali proizvode našoj publici. Kontaktirali smo ih i rekli: „Pozvaćemo nekoliko influensera da razgovaraju o vašem proizvodu. Jeste li zainteresovani za partnerstvo? Ja ću dodati besplatan boravak.” To su također odlične mogućnosti za formiranje baze podataka s e-mail adresama.

5. Budite iskreni

U pravilu, ljudi generalno ne vole samopromociju, bilo online ili uživo, tako da je važno da budete autentični u svim svojim interakcijama. Nemojte komentarisati objavu svakog influensera koristeći istu poruku samo da biste bili primijećeni ili početi da šaljete promotivne e-mailove svakom korisničkom računu na koji naiđete. U pitanju su nijanse i ljudi mogu osjetiti kada nešto pokušavate agresivno prodati. Budite iskreni u onome što govorite i privući ćete prave osobe.

Kao lično pravilo, trudim se da ne preterujem s hashtagovima. Označimo nekoliko povezanih objava na fotografiji i postavimo samo 5–10 hashtagova po objavi. Neki koriste cijeli niz fotografskih oznaka i hashtagova kako bi bili prepoznatljivi, ali ja više volim suptilniji, organski pristup.

Zapamtite da za pridobijanje online pratioca treba vremena i da se to sigurno neće desiti preko noći. Podstičem vas da koristite ove savjete i da budete kreativni. Tako ćete se sigurno naći u rastućoj zajednici na društvenim mrežama, a vaše stope popunjenosti će biti najbolja nagrada za uloženi trud.

Sretno ugošćavanje!
Tom

Posebnosti

  • Odaberite nezaboravno i pametno ime za brendiranje smještaja

  • Objavite prelijepe fotografije visokog kvaliteta kako biste inspirisali ljude i iznajmili smještaj

  • Stvorite partnerstva s lokalnim influenserima i ponudite im popust za smještaj u zamjenu za sadržaj

  • Pridobijte grupu pratioca postavši online ambasador u vašem području

  • Otkrijte više u našem kompletnom vodiču za unaprijeđenje vašeg ugošćavanja
Airbnb
22. maj 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?