Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Osnovne informacije o komunikaciji s gostima

Pročitajte savjete i šablone za komunikaciju s putnicima.
Autor: Airbnb, objavljeno 8. jan 2020.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 3. maj 2023.

Učinkovita komunikacija s gostima je prvi korak prema pozitivnom iskustvu gostiju. Kao domaćin pomažete gostima da se osjećaju ugodno i možete potaknuti dobre recenzije, tako što ćete komunicirati jasno i brzo od trenutka kada izraze interes za vaš smještaj pa do njihovog odlaska.

Savjeti za izvrsnu komunikaciju

Budite transparentni. Daniel, domaćin u San Franciscu, kaže da je uvijek direktan u vezi sa svojim smještajem. „Ono što kažete gostima da će dobiti i što dobiju kada dođu u vaš smještaj mora biti usklađeno”, kaže on. „Bolje je da ga ne prikažete u tako sjajnom svjetlu i da gosti uđu u ljepše mjesto nego što su očekivali, nego da bude obrnuto.”

Budite radoznali. Možete započeti ugošćavanje koje ne isključuje nikoga tako što ćete jednostavno pitati goste: „Šta vam je potrebno da biste se osjećali ugodno i dobrodošlo u mom prostoru?” Pokazivanje empatije, umjesto oslanjanja na pretpostavke, može biti veoma korisno.

Budite dostupni. Annette, Superdomaćin u San Franciscu, rado govori gostima: „Nemojte sami pokušavati vršiti popravke, bez obzira na to koliko su male. Odmah nam se obratite i mi ćemo se pobrinuti za njih!” Za rutinske probleme, iskusni domaćini koriste brze odgovore kako bi ostali u kontaktu s gostima.

Budite pažljivi: Mala ljubazna djela mogu učiniti boravak boljim iskustvom za vas i vaše goste. Ako dođe do problema, gosti često kažu da im je najvažnije kako domaćini reaguju.

Budite oprezni. Komunikacija s gostima putem Airbnb aplikacije vam pomaže da se zaštitite, jer su svi razgovori zabilježeni ako ih trebate proslijediti službi za korisnike u slučaju problema. Osim toga, olakšava vam pronalaženje svih podataka o gostima na jednom mjestu.

Važni trenuci za komunikaciju s gostima

Upit za rezervaciju: Gosti cijene brz odgovor kada vam se obrate kako bi rezervisali vaš smještaj. Pokušajte odgovoriti na sve upite gostiju u roku od 24 sata.

Brzina odgovora nije važna samo da bi gosti bili zadovoljni; to je jedan od kriterija za ostvarivanje statusa Superdomaćina. Korištenje zakazanih poruka može vam pomoći da unaprijed planirate kako biste u pravom trenutku podijelili informacije s gostima.

Prilikom rezervisanja: Gosti obično cijene kad im domaćin pošalje poruku „Hvala na rezervaciji”.

Svoju poruku dobrodošlice možete prilagoditi tako što ćete koristiti podatke s profila gosta. To može obuhvatati pitanja o njegovim interesovanjima, gradu iz kojeg dolazi i hobijima. Ovo je također prilika da postavite važna pitanja kao npr. koja je svrha njihove posjete i koga će povesti sa sobom.

Prije dolaska: Jasna uputstva za dolazak do smještaja i detalji o ulasku ključni su za bezbrižan dolazak gostiju.

Odgovorite na uobičajena pitanja tako što ćete popuniti sva polja u rubrici Informacije za goste na kartici Oglasi, uključujući upute za dolazak do smještaja, uputstva za ulazak u smještaj te uputstva za Wi-Fi. Gostima će se te informacije prikazati na kartici Putovanja, 48 sati prije zakazanog vremena dolaska.

Dolazak: Gosti, posebno oni iz tradicionalno marginalizovanih zajednica, tvrde da se osjećaju ugodnije kada im se omogućisamostalni dolazak u smještaj. Također možete kreirati priručnik za goste koji sadrži informacije o tome kako koristiti različite sisteme i uređaje u vašem prostoru.

Nakon prvog noćenja: Mnogi domaćini vole biti u kontaktu s gostima tokom njihovog boravka. Korisno je biti proaktivan i pitati kako protiče boravak.

Prije odlaska: Navedite šta vaši gosti trebaju učiniti prije odlaska. Dan prije planiranog odlaska šaljemo podsjetnik s vremenom odlaska i uputstvima.

Nakon odlaska: Najbolje je da odmah napišete recenziju o svojim gostima. Učtivo se ophodite i koristite jednake standarde prilikom ocjenjivanja svakog gosta. Neki domaćini također vole poslati poruku gostima kako bi im se zahvalili na boravku.

Airbnb
8. jan 2020.
Je li vam ovo bilo korisno?