Kako osmisliti svoju priču

Superdomaćini Tereasa i David dijele svoje omiljene strategije za pripovijedanje.
Autor: Airbnb, objavljeno 22. aug 2023.
8 min. čitanja
Izmijenjeno 22. aug 2023.

Posebnosti

  • Pronalaženje, osmišljavanje i dijeljenje vaše priče je način da se povežete s gostima

  • Razmislite o doživljajima u vašem smještaju ili na vašoj lokaciji koje gosti ne mogu dobiti nigdje drugo

  • Potrudite se da vaš smještaj bude prisutan na društvenim mrežama

  • Posmatrajte svaku prepreku kao priliku za učenje i razvoj

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo

Superdomaćini Tereasa i David znaju ponešto o snažnom uticaju pripovijedanja. Kao roditelji, zaštitnici, kreativni direktori, objavljivani autori i vlasnici kampa Wandawega u Elkhornu (Wisconsin), naučili su kako dobra priča može zbližiti ljude. „Kad smo počeli otkrivati i objavljivati detalje o historiji kampa, od restorana iz 1920-ih u kojem se okupljala mafija, pa preko bordela do ljetnog kampa za latvijske izbjeglice, kao i o našoj vlastitoj povezanosti s kampom, otkrili smo da ljude zaista zanimaju te informacije,” kaže Tereasa.

Ovdje će podijeliti s vama neke mudre savjete o tome kako otkriti i osmisliti priču o smještaju.

1. Pronađite svoju caku

Tereasa: „Čak i ako prostor koji iznajmljujete nije restoran star stotinu godina, sigurno ima svoju priču. Da biste je pronašli, morate malo kopati:

  • Kakva je historija vašeg smještaja?
  • Koji doživljaji su jedinstveni za vaš grad i gosti ih ne mogu iskusiti nigdje drugo?
  • Koje zanimljive sitnice možda uzimate zdravo za gotovo?

Istražujte malo i ono što otkrijete navedite u oglasu.”

David: „U oglasu možete navesti još mnogo toga, osim broja spavaćih soba i kupatila. Ljudi žele znati gdje mogu popiti najbolju kafu i koja su vaša omiljena mjesta, zato podijelite s njima ono što je jedinstveno u doživljaju koji im nudite. Gosti traže način i razlog da se emotivno povežu, a priče nam pomažu da se zbližimo.”

2. Ne težite savršenstvu

David: „Vrlo rano smo naučili da moramo unaprijed upravljati očekivanjima ljudi, jer zadnje što želimo je razočarati ih. Tako da smo kreirali naš Proglas o niskim očekivanjima. To je zabavan način da vas upoznamo sa životom u kampu. Govori ljudima šta mogu očekivati, a to su često neugodni insekti, šumska stvorenja i činjenica da nema klima uređaja, pa ako trebate svilene čaršafe ili moderne luksuzne stvari, ovo možda nije mjesto za vas.”

Tereasa: „Kod nas nema pretvaranja. To i naglašavamo načinom na koji opisujemo svoj smještaj. Odlučili smo da budemo direktni s ljudima. Ton kojim se obraćamo gostima je zabavan, ali brutalno istinit. Naš smisao za humor se bazira na hiperbolama, a vjerujem da nas to čini pristupačnijim. Ne morate biti profesionalni pisac da biste bili pristupačni; svoj smještaj možete jednostavno i skromno opisati.”

David: „Kad surfam Airbnbom, volim vidjeti da se nečija ličnost ogleda u načinu na koji opisuje svoj smještaj. Pogotovo ako ćemo dijeliti prostor, želim znati da imate smisao za humor i da ste neko s kim bih želio provoditi vrijeme. Ne pokušavajte me previše impresionirati. Ne pretvarajte se da ste u nečemu najbolji na svijetu. Samo budite otvoreni, iskreni i zabavni jer ljudi se žele osjećati ugodno dok borave u vašem smještaju.”

3. Budite aktivni na društvenim mrežama

Tereasa: „Kako biste povećali interes i broj rezervacija, potrudite se da vaš smještaj bude prisutan na društvenim mrežama. Većina ljudi nas najprije pronađe upravo na društvenim mrežama. Nailaze na naše slike ili objave na našoj Instagram stranici. To je zaista odličan način da privučete publiku i upoznate ih s prilikama koje ih očekuju u kampu. Par savjeta:

    • Pokušajte podijeliti životne trenutke koje bi i drugi željeli doživjeti. Ko ne bi poželio da mu se ta knjiga nalazi pored kreveta i da uživa u vrućoj kafi pored prozora s kojeg se pruža predivan pogled, ko ne bi poželio sve to.
    • Dobro uređenje i dobra fotografija su važan dio vizuelne priče. Potrudite se da priča bude zanimljiva i lijepa!”

    David: „Kad ljudi posjete Wandawegu, veliki broj njih mi kaže da su vidjeli fotografiju na Instagramu i da žele što prije otići na prikazano mjesto kako bi i sami pokušali doživjeti taj trenutak. Instagram postaje lista trenutaka i vizuelni pregled vašeg smještaja za goste. To često može biti razlog zbog kojeg neko rezerviše smještaj.”

    Ne pretvarajte se da ste u nečemu najbolji na svijetu. Samo budite otvoreni, iskreni i zabavni.
    David,
    Elkhorn, Wisconsin

    4. Učite iz grešaka

    David: „U početku smo pravili dosta grešaka. Ali naučili smo kako da prihvatimo ono što nazivamo učenje iz grešaka, kao i životni haos. Kroz dijeljenje priča smo recimo naučili da je moguće podijeliti i previše informacija. Koliko god ljudi voljeli čuti o gospođi iz bordela, mafiji i ubistvima, ne žele možda znati gdje se to desilo, naročito ako moraju tu spavati. Vremenom ćete otkriti šta funkcioniše, a šta ne, i šta ljude interesuje.”

    Tereasa: „Kod učenja iz grešaka je bitno posmatrati svaku prepreku kao priliku za razvoj. Tako učimo.”

    5. Podijelite svoju priču

    Tereasa: „Kad smo tek počeli s ovim, najviše sam se plašila dijeljenja fotografija koje prikazuju kako je smještaj prije izgledao. Mislila sam da niko neće doći kod nas jer je izgledao užasno. Međutim, upravo su fotografije koje prikazuju smještaj prije i poslije renoviranja izazvale najviše reakcija.”

    David: „Ljudi reaguju na iskrenost. Žele vidjeti cijeli proces. Ponavljam, žele ostvariti emotivnu povezanost, pa se zato nemojte ustručavati da podijelite detalje iz svog života. Budite iskreni i ispričajte svoju jedinstvenu priču.”

    Posebnosti

    • Pronalaženje, osmišljavanje i dijeljenje vaše priče je način da se povežete s gostima

    • Razmislite o doživljajima u vašem smještaju ili na vašoj lokaciji koje gosti ne mogu dobiti nigdje drugo

    • Potrudite se da vaš smještaj bude prisutan na društvenim mrežama

    • Posmatrajte svaku prepreku kao priliku za učenje i razvoj

    • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo
    Airbnb
    22. aug 2023.
    Je li vam ovo bilo korisno?