Koristite Airbnbove alate za zajedničko ugošćavanje
Ključni element uloge uspješnog iskusnog sudomaćina je odluka o tome kako ćete vi i domaćin podijeliti posao upravljanja smještajem.
Hoćete li i vi i domaćin komunicirati s gostima ili će jedan od vas preuzeti odgovornost? Hoćete li upravljati cijelim smještajem i obraćati se domaćinu samo u slučaju određenih problema, kao što su zahtjevi za nadoknadu? Bez obzira na to šta odlučite, Airbnb nudi alate koji će vam olakšati zajedničko ugošćavanje.
Postavljanje ovlaštenja sudomaćina
Kada vas domaćin pozove da budete sudomaćin njegovog smještaja, od njega će se tražiti da odabere čemu možete pristupiti. Postoje sljedeće opcije:
- Puni pristup
- Pristup kalendaru i primljenim porukama
- Samo pristup kalendaru
S punim pristupom možete:
- Kreirati novi oglas
- Razmjenjivati poruke s gostima i primati obavještenja
- Ažurirati kalendar
- Vidjeti pregled transakcija
- Upravljati oglasom, uključujući cijene i druge detalje
- Upravljati rezervacijama, uključujući prihvaćanje i odbijanje zahtjeva za rezervaciju, otkazivanjima i zahtjevima putem Centra za posredovanje
- Slati zahtjev za nadoknadu štete
- Dodavati ili uklanjati druge sudomaćine, uređivati ovlaštenja i odrediti sebe ili drugog sudomaćina kao primarnog domaćina smještaja
Ipak, čak i s punim pristupom ne možete:
Postavljati ili uređivati isplate drugih sudomaćina
Upravljati zahtjevima za nadoknadu nakon što se pošalju
Vidjeti ili promijeniti način isplate ili porezne podatke vlasnika smještaja ili drugog sudomaćina
Efikasna komunikacija
Bilo bi dobro da napravite plan s domaćinima kako biste znali ko će biti zadužen za odgovaranje gostima i brigu o drugoj komunikaciji. Domaćini će možda željeti da se vi brinete za sve ili će možda željeti podijeliti posao.
Elementi komunikacije koje treba uzeti u obzir su:
Svakodnevna razmjena poruka, odgovaranje na pitanja i pružanje rješenja za sve probleme koji se pojave
Odgovaranje na zahtjeve za rezervaciju ako smještaj ne koristi Instant rezervaciju
Slanje zahtjeva za nadoknadu (iako samo vlasnici smještaja mogu upravljati tim zahtjevima nakon što se pošalju)
Kontaktiranje tima za podršku zajednici kako bi vam pomogli
Upravljanje drugim sudomaćinima
Sabrina, iskusni sudomaćin u Denveru u Coloradu, smatra da je korisno da gost komunicira s jednom osobom, „tako da je to uvijek u skladu s pravilima vezanim za stvari kao što su popusti, povrati novca i nedoumice gostiju”, kaže ona.
Problemi mogu nastati ako nema jasnog plana. „Kada dvije osobe dijele ovu vrstu posla, stvari mogu postati zbunjujuće”, kaže Dominic, iskusni sudomaćin u Cornwallu u Engleskoj. „Upravo tada se stvari propuštaju, osobe koje čiste nisu usklađene i slične stvari.”
Kako funkcionišu isplate
Domaćini mogu koristiti opcionalne alate za isplatu sudomaćinima kako bi s vama podijelili postotak ili fiksni iznos za svaku rezervaciju na Airbnbu. Oni mogu odabrati jednu od četiri opcije isplate:
Podijelite naknadu za čišćenje
Podijelite naknadu za čišćenje plus postotak od iznosa rezervacije
Podijelite procenat svake isplate
Podijelite fiksni iznos svake isplate
Samo vlasnici smještaja mogu postaviti isplate. Moguće je da važe određena ograničenja na osnovu lokacije domaćina i sudomaćina.
Kada domaćin postavi isplatu za sudomaćina, imate 14 dana da je potvrdite ili odbijete. Općenito, s domaćinom ćete razgovarati i dogovoriti iznos i način isplate prije nego što pošalje zahtjev, ali ako odbijete postavku isplate, domaćin će morati da pošalje novu ponudu.
Kada potvrdite isplatu, počet ćete primati isplate za rezervacije 24 sata nakon dolaska gosta. Ako vlasnik smještaja izmijeni postojeću isplatu, ona će se primjenjivati samo na rezervacije koje počinju nakon što potvrdite izmjenu.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.