AKO ŽIVITE U SMJEŠTAJU ILI JE ORGANIZACIJA ZA KOJU DELUJETE OSNOVANA, SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE, NAPOMINJEMO: ARBITRAŽNA KLAUZULA I ODRICANJE OD STRANE KLASE KOJA SE NALAZI U AIRBNBOVIM USLOVIMA KORIŠTENJA PRIMJENJUJU SE NA BILO KOJI SPOR KOJI SE ODNOSI NA OVE DODATNE USLOVE.
Ovi uslovi podliježu australijskom Zakonu o potrošačima. Naše usluge dolaze s garancijama koje se ne mogu isključiti u skladu s australijskim zakonom o zaštiti potrošača. Ovi Uslovi se primjenjuju u najvećoj mjeri dozvoljenoj australijskim zakonom o potrošačima.
Posljednje ažuriranje: 1. august 2024.
Hvala vam što koristite Airbnb za poslovne korisnike!
Korištenje Airbnbovog programa za poslovne korisnike („Program za poslovne korisnike”) od strane vaše firme, entiteta ili druge organizacije podliježe ovim Uslovima korištenja Airbnba za poslovne korisnike („Uslovi rada”) koji nadopunjuju Airbnbove Uslove korištenja („Uslovi plaćanja”), Airbnbove Uslove plaćanja („Uslovi plaćanja”) i Airbnbova Pravila privatnosti („Pravila o privatnosti”) (zajedno „Airbnbovi Uslovi”). Prihvatanjem ovih Uslova rada potvrđujete i garantujete da: (i) ste naveli tačan pravni naziv svoje firme, subjekta ili druge organizacije (koja se ovdje naziva „vaša organizacija” ili „organizacija”) u toku registracije za Program rada; i (ii) imate pravno ovlaštenje da djeluje kao agent i pristajete na ove Uslove rada u ime, te organizacije (u ovim Uslovima rada, reference na „vi” ili „vaše”) su vam u svojstvu predstavnika vaše organizacije, ovlaštenog da djeluje u ime i ugovor za vašu organizaciju).
Naše prikupljanje i korištenje ličnih podataka u vezi s pristupom i korištenjem Airbnbove platforme ili Airbnba za poslovne korisnike je onako kako je opisano u našim Pravilima privatnosti (i nije regulisano ovim Uslovima za poslovna putovanja).
Sve usluge obrade plaćanja putem ili u vezi s vašim korištenjem Airbnbove platforme pružaju jedan ili više Airbnbovih subjekata za plaćanja kako je navedeno u Uslovima plaćanja.
Svi pojmovi napisani velikim početnim slovom koji se koriste u ovim Uslovima rada, a koji nisu definisani, imat će značenje dato u Airbnbovim Uslovima.
Kada se u ovim Uslovima rada spominje „Airbnb”, „mi”, „nas” ili „naše”, odnosi se na Airbnbovu firmu s kojom vaša organizacija ugovara ugovor ili na Airbnbovu firmu koja obavlja ove Uslove rada, kako je navedeno u Uslovima korištenja i Uslovima plaćanja.
1.1 Airbnb nudi Program za poslovna putovanja kako bi pomogao organizacijama poput vašeg da upravljaju smještajem, doživljajima i događajima vezanim za posao (svaki od njih „Rezervacija za poslovna putovanja”). Kontrolna tabla Airbnba za poslovne korisnike („Kontrolna tabla”) pruža vašoj organizaciji pristup detaljima o radnim rezervacijama koje je napravilo vaše osoblje na Airbnbovoj platformi, uključujući lične podatke članova koji učestvuju u poslovnoj rezervaciji. Poslovna rezervacija se prikazuje na kontrolnoj tabli samo ako je osoba povezala svoj korisnički račun na Airbnbu s vašom organizacijom dodavanjem e-mail adrese povezane s vašom organizacijom i naznačila je da se određena rezervacija odnosi u poslovne ili poslovne svrhe. Članovi koji su dodali e-mail adresu povezanu s organizacijom na svoj korisnički račun na Airbnbu u ovim Uslovima za poslovna putovanja nazivaju se „Profesionalci”. Vaša organizacija može koristiti samo rezervacije za poslovna putovanja i druge informacije koje su vam pružene kao dio Programa rada u svrhu upravljanja poslovnim putovanjima, smještajem, događajima i doživljajima.
1.2 Vaša organizacija nas također može uputiti da podijelimo detalje o rezervaciji posla s trećim stranama koje pružaju usluge vašoj organizaciji, kao što su kompanije za upravljanje putovanjima i pružaoci usluga brige. Vaša organizacija može vidjeti integracije trećih strana dostupne putem programa za rad i pokrenuti dijeljenje s tim trećim stranama koristeći Kontrolnu tablu. Vaša organizacija, a ne Airbnb, je odgovorna za vaše pružaoce usluga i bit će odgovorna za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizlazi iz ili na osnovu radnje ili propusta ili stanja jednog od vaših pružatelja usluga ili dobavljača - bilo da ih ima vaša organizacija, Airbnb ili treća strana.
1.3 Koristimo e-mail domene vaše organizacije kako bismo povezali Profesionalce s vašim primjerom programa za rad na osnovu poslovne e-mail adrese koju nam pružaju vaši profesionalci. Ako drugi subjekti povezani s vašom organizacijom (na primjer pod zajedničkim vlasništvom ili kontrolom) („Entiteti klijenata”) podijele jednu e-mail domenu, profesionalci iz tih povezanih subjekata će biti povezani s instancom vaše organizacije na Airbnbu za poslovne korisnike. Vaša organizacija je odgovorna za to da se svi takvi povezani subjekti pridržavaju ovih Uslova rada i da će biti odgovorni za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizlazi iz ili na osnovu radnje ili propusta bilo kojeg od tih povezanih subjekata (uključujući vašu organizaciju) ili njihovo osoblje - bilo da ih ima vaša organizacija, Airbnb ili treća strana. Ako vaša organizacija (ili njene podružnice) koristi više od jednog e-mail domena, te dodatne domene možete povezati sa svojom organizacijom tako što ćete ih dodati pomoću kontrolne table.
1.4 Vaša organizacija je također odgovorna za popunjavanje profila za fakturisanje („Profil fakturiranja”) za svakog klijenta i za dodjeljivanje svakog profesionalca profilu fakturiranja. Svaki profesionalac može biti dodijeljen samo jednom profilu fakturiranja.
1.5 Osim toga, prije korištenja Programa rada, vaša organizacija je odgovorna za (i) kreiranje i dodjeljivanje svakog profesionalca timu ili timovima i (ii) odabir načina plaćanja i željene valute za svaki tim. Vaša organizacija je odgovorna za dodavanje profesionalaca u ispravan tim.
Redovno
dodajemo funkcije u Program rada, a također možemo s vremena na vrijeme ukloniti ili izmijeniti funkcije. Obično objašnjavamo kako koristiti funkcije u radnom programu gdje se pojavljuju, na web stranicama programa za rad i u komunikaciji o radnom programu. Također redovno ažuriramo i mijenjamo ove Uslove za poslovna putovanja, kao i Airbnbove Uslove i druge uslove i pravila kojima se uređuje vaše korištenje Airbnbove platforme. Vaša organizacija potvrđuje da možemo, po vlastitom nahođenju, ažurirati, mijenjati, mijenjati ili prekinuti bilo koje ili sve karakteristike navedene u okviru programa rada.Stručnjaci
vaše organizacije mogu ovlastiti druge članove da ugovaraju rezervacije za njih i upravljaju njima, a drugi članovi mogu ovlastiti vaše profesionalce da učine isto. Članovi koji učestvuju u rezervaciji su odgovorni i odgovorni za svoja djela i propuste, kao i za članove svojih pozvanih osoba, u vezi s rezervacijom, uključujući poštivanje pravila ili uslova koji se odnose na rezervaciju, kao što su kućni red, uslovi otkazivanja, starosni uslovi i uslovi za identifikaciju. Član koji rezerviše smještaj za nekog drugog također je odgovoran za sve radnje koje takav član rezervacije poduzima u vezi s rezervacijom, uključujući plaćanje rezervacije, komunikaciju s domaćinom i osiguravanje da su gosti upoznati sa svim pravilima ili uslovima za rezervaciju. Vaša organizacija će također biti odgovorna za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizlazi iz ili se zasniva na radnjama ili propustima vaših profesionalaca u vezi s poslovnom rezervacijom u skladu s odgovornošću vaše organizacije za svoje osoblje prema važećem zakonu.Vaša organizacija je odgovorna za to da lista profesionalaca uključenih u termin Airbnb za poslovne korisnike (koji se pojavljuju na vašoj kontrolnoj tabli) tačna, ažurirana i uključena u odgovarajući profil i tim za fakturiranje. Ako profesionalac napusti vašu organizaciju, vaša je organizacija odgovornost da to profesionalno ukloni pomoću kontrolne table. Također možemo ponuditi integraciju sa softverom za upravljanje identitetom kako bismo olakšali automatsko uklanjanje profesionalaca nakon njihovog odlaska; ako je takva integracija dostupna, ona će se pojaviti na kontrolnoj tabli.
Možemo ponuditi i promocije dostupne organizacijama i profesionalcima koji učestvuju u programu rada. Sve takve ponude i promocije podliježu ovim Uslovima rada, a u zavisnosti od promocije, možemo vam pružiti dodatne informacije o tome kako promocija funkcioniše, kako iskoristiti promociju, a promocija može biti podložna dodatnim zakonskim uslovima.
6.1 Po vlastitom nahođenju, Airbnb može vašoj organizaciji ponuditi fakturisanje kao opciju naplate („Naplata fakturi”). Naplata fakture podliježe sljedećim uslovima pored Uslova plaćanja i zadanih uslova navedenih u odjeljku 7.2 u nastavku.
6.2 Zahtjevi za fakturisanje. Da biste ispunili uslove za naplatu faktura, vaša organizacija mora proći zadovoljavajuću recenziju, od strane Airbnba, kreditnih referenci vaše organizacije, pravne strukture i druge prateće dokumentacije koju je vaša organizacija dostavila Airbnbu („Procjena popusta”). Vaša organizacija će Airbnbu poslati pisano obavještenje u roku od 10 radnih dana o svakoj promjeni u svojoj pravnoj strukturi, državi/državi organizacije ili bilo kojoj od informacija dostavljenih Airbnbu. Ako se podaci o naplati vaše organizacije promijene, odgovorni ste za uređivanje podataka na profilu fakture, uključujući ime i prezime, adresu naplate, porezne identifikacione brojeve i sve kontakt podatke.
Airbnb zadržava pravo da u bilo kojem trenutku odbije naplatu faktura na osnovu ishoda procjene kredita. Airbnb također zadržava pravo da zatraži dodatnu kreditnu podršku u obliku garancije, akreditiva ili sigurnosnog depozita.
Vaša organizacija će biti naplaćena u valuti fakturisanja koju je odabrala vaša organizacija prema odjeljku 1.5 iznad. Airbnb će fakturisati vašu organizaciju na osnovu poslovnih rezervacija koje su izvršili stručnjaci vaše organizacije (i njene podružnice) sa sjedištem na kontrolnoj tabli, uključujući sve rezervacije ugovorene u različitim zemljama ili valutama, a koje su izvršili Entiteti klijenata koje je identifikovala vaša organizacija u profilu fakturiranja.
6.3 Ograničena putovanja. Vaša organizacija potvrđuje da naplata faktura možda neće biti dostupna za putovanja u svim zemljama. Airbnb može, nakon pismenog obavještenja od 30 dana, ograničiti naplatu faktura u bilo kojoj zemlji koja, po vlastitom nahođenju Airbnba, nije podržana fakturisanjem („Ograničeno putovanje”). Vaša organizacija će izmijeniti svoje uslove putovanja kako bi zabranila svojim profesionalcima da koriste opciju fakturisanja za Ograničena putovanja i zahtijevati od svojih profesionalaca da plate takvu poslovnu rezervaciju putem drugog dozvoljenog načina plaćanja na Airbnbovoj platformi. Ako postoji neko ograničeno putovanje koje su rezervisali profesionalci vaše organizacije ili njene podružnice, onda vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da učini sljedeće:
i. za sve poslovne rezervacije za koje Airbnb utvrdi da se ne mogu fakturisati u skladu s ovim Uslovima za poslovne korisnike ili zbog drugih lokalnih ograničenja, vaša organizacija pristaje i ovlašćuje Airbnb da naplati druge načine plaćanja vaše organizacije koji su dostupni na Airbnbovoj platformi; i
ii. Vaša organizacija pristaje i ovlašćuje Airbnb ili njegove podružnice da pošalju fakturu od važećeg Airbnbovog subjekta, a vaša organizacija će izvršiti plaćanje u skladu s tim ili će prouzrokovati plaćanje odgovarajućeg Korisničkog entiteta (navedenog u profilu faktura) da plati Airbnbu.
6.4 Opšti uslovi plaćanja faktura. U skladu s odjeljkom 15 Uslova plaćanja, vaša organizacija će platiti iznose navedene u fakturama koje je dostavio Airbnb. Airbnb šalje fakture za iznose koji se plaćaju na FBO račun tvrtke Airbnb Payments kako je navedeno na fakturi. Takvi podaci o uplati plaćanja nalaze se na fakturi i podliježu promjenama bez prethodne najave. Fakturisani iznosi mogu uključivati i mogu biti uključeni u jednu ili više faktura, (1) Airbnbovu naknadu za usluge za korištenje Airbnbove platforme, ako su primjenjivi (2) porezi i (3) iznosi koji se duguju domaćinu navedenom na fakturi koju naplaćuje Airbnb Payments.
6.5. Prekid opcije naplate fakturisanja na Airbnbu. Airbnb može prekinuti naplatu faktura nakon što se dogodi nešto od sljedećeg: (i) ako postoje bilo kakva neplaćena salda bilo kakvih neizmirenih faktura koje su duže od 30 dana; (ii) u bilo kojem trenutku, nakon ponovljenog kršenja od strane vaše organizacije Airbnbovih Uslova ili ovih Uslova za rad; (iii) iz bilo kojeg razloga, nakon 30 dana pismenog obavještenja vašoj organizaciji; ili (iv) ako vaša organizacija ne plati iznos fakture kada dospijeva 3 ili više puta u bilo kojem 12-mjesečnom periodu; .
Ako vaša organizacija ili Airbnb ukine opciju naplate fakture, onda će Uslovi plaćanja kontrolisati. Prekid opcije naplate faktura ne oslobađa vašu organizaciju od njene obaveze plaćanja poslovnih rezervacija.
Ove obaveze plaćanja, i one u odjeljku 7 u nastavku, ostaju na raskidu dok svi iznosi koji dospijevaju i duguju Airbnbu nisu plaćeni. Vaša organizacija će platiti sve poslovne rezervacije od strane profesionalaca vaše organizacije koji odaberu korištenje faktura.
7.1 Osim ako se ne dogovorimo u pisanom obliku na suprotno, plaćanja za rezervacije na poslu su regulisana Uslovima plaćanja (ne ovim Uslovima rada).
7.2 Ako pristanemo ponuditi vašoj organizaciji fakturiranje faktura za poslovne rezervacije, pored Uslova plaćanja i uslova za naplatu faktura navedeni su u odjeljku 6 iznad: (i) fakturisat ćemo vam putem e-maila koristeći e-mail adresu za kontakt fakturisanje koju ste nam naveli u profilu fakturiranja, u tu svrhu; (ii) fakturirat ćemo vašu organizaciju koja prati svaku poslovnu rezervaciju; (iii) plaćanja dospijevaju najkasnije 30 dana nakon prijema fakture; ((ii) fakturirat ćemo vašu organizaciju nakon svake poslovne rezervacije; (iii) plaćanja dospijevaju najkasnije 30 dana nakon prijema fakture; ((iv) svaka uplata mora biti popraćena posebnom uplaćenom uplatom poslanom na accountreceiveable@airbnb.com, a svaka takva uplata mora sadržavati broj fakture i povezane iznose plaćanja, (v) plaćanja moraju biti izvršena od strane Wire ili ACH, (vi) svi dospjeli iznosi će obračunati kamatu po stopi koja je jednaka nižoj od 1,5% mjesečno ili maksimalnoj stopi dozvoljenoj važećim zakonom; i (vii) plaćanja se ne smiju smanjiti ili poništiti na račun iznosa koje duguje Airbnb ili za poreze, uvoz, dužnosti, po odbitku ili sve druge troškove ili iznose koje je nametnuo državni ili fiskalni organ ili tijelo. Airbnb može u svakom trenutku izmijeniti cikluse naplate, pod uslovom da Airbnb putem e-maila obavijesti vašu organizaciju 30 dana prije pismenog obavještenja. Vaša organizacija je odgovorna za plaćanje svih naknada, uključujući sve primjenjive bankarske naknade i/ili naknade za transfer žica, povezane s bilo kojim plaćanjem. Prema vlastitom nahođenju Airbnba, možemo ponuditi vašoj organizaciji alternativne uslove plaćanja ili se odreći provedbe određenog termina u određenom slučaju; u svakom slučaju, takvu varijaciju ili odricanje moramo potvrditi u pisanom obliku uz razumnu najavu.
7.3 Ako ne možemo naplatiti plaćanje od jednog od vaših profesionalaca za rezervaciju posla ili srodne troškove, vaša organizacija će biti odgovorna za te neplaćene iznose, kao i za sve troškove koje snosimo prilikom naplate tih iznosa, kao što su razumne advokatske naknade.
„Lični podaci” su sve informacije o identifikovanoj ili prepoznatljivoj osobi, uključujući sve informacije koje se smatraju „ličnim podacima” ili „ličnim podacima” u skladu sa zakonima ili propisima o privatnosti ili sigurnosti podataka u Evropskoj uniji (kao što su Uredba Evropske unije (EU) 2016/679), Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska, bilo koja konstituirana ili podružnica bilo koje od gore navedenih zakona i bilo koje druge važeće nadležnosti (kolektivno, „Važeći Zakon o privatnosti”).
Naše prikupljanje i korištenje ličnih podataka u vezi s pristupom i korištenjem Airbnbove platforme i programa za poslovna putovanja opisano je u našim Pravilima privatnosti (i nije regulisano ovim Uslovima rada).
Gdje s vašom organizacijom dijelimo lične podatke ili dijelimo te podatke s trećim stranama u smjeru vaše organizacije, vaša organizacija postaje kontrolor i odgovorna za te podatke. Kao kontrolor tih ličnih podataka, vaša organizacija je odgovorna za poštivanje i za to da se vaši nezavisni pružaoci usluga pridržavaju obaveza u skladu s važećim Zakonom o privatnosti. Vaša organizacija je odgovorna za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizlazi iz ili na osnovu navodnog ili stvarnog neuspjeha vaše organizacije u skladu s važećim zakonima o zaštiti privatnosti ili podataka. Airbnb i dalje je odgovoran za korištenje i obradu ličnih podataka pod svojom kontrolom u skladu sa zakonom.
Što se tiče ličnih podataka, pružamo vašoj organizaciji putem programa rada, vaša organizacija mora i mora osigurati trećim stranama kojima vaša organizacija stavlja na raspolaganje lične podatke (npr. preduzeća za upravljanje putovanjima, pružaoce dužnosti pružatelja skrbi i drugih nezavisnih pružatelja usluga): (i) koristiti i otkriti lične podatke za zakonski obavljanje aktivnosti odobrenih u odjeljku 1.1; (ii); u skladu sa svojim obavezama u skladu sa važećim Zakonom o privatnosti koji se odnosi na upotrebu, otkrivanje, skladištenje ili druge radnje u vezi s ličnim podacima; (iii) obavijestite Airbnb ako utvrdi da ne može pružiti nivo zaštite koji se zahtijeva u ovom odjeljku; i (iv) da će provesti i održavati odgovarajuće i odgovarajuće administrativne, tehničke i fizičke mjere koje štite sigurnost, integritet, povjerljivost i dostupnost ličnih podataka. Ako vaša organizacija obavijesti Airbnb da ne može pružiti potreban nivo zaštite, Airbnb ima pravo da raskine ove Uslove rada bez troškova ili odgovornosti, a vaša organizacija mora prestati koristiti lične podatke ili poduzeti druge razumne i odgovarajuće korake za otklanjanje situacije prema uputstvima Airbnba.
Vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da otkrije vaš prijem ličnih podataka i svrhe za koje je Airbnb dostavio takve lične podatke. U slučaju da postoji, ili vaša organizacija opravdano vjeruje da postoji, bilo kakav gubitak ili bilo kakav neovlašteni ili nezakonit pristup, korištenje, kompromis ili otkrivanje ličnih podataka od strane vaše organizacije, vaših podružnica i/ili pružatelja usluga treće strane („Sigurnosni incident”), vaša organizacija mora odmah pismeno obavijestiti Airbnb o sigurnosnom incidentu i u potpunosti sarađivati s Airbnbom kako bi: (i) istražila, riješila i ublažila učinke sigurnosnog incidenta; i (ii) pridržavati se svih obaveza obavještavanja prema pojedincima, klijentima ili regulatornim organima u vezi sa sigurnosnim incidentom. Vaša organizacija se slaže da, osim ako je to zakonski obavezno, neće obavijestiti nijedne pojedince, klijente ili regulatorne vlasti o sigurnosnom incidentu bez pristanka Airbnba, a ne biti nerazumno uskraćen. Ako Airbnb obavijesti vašu organizaciju da je bilo koja osoba koja je identifikovana ili prepoznatljiva u ličnim podacima zatražila da odustane od otkrivanja ili korištenja takvih ličnih podataka, vaša organizacija se mora pridržavati Airbnbovih uputstava u vezi s prekidom korištenja, otkrivanja, pohrane, brisanja ili drugih operacija u vezi s takvim ličnim podacima. Vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da dostavi tekst ovog odjeljka bilo kojem nadležnom državnom subjektu, uključujući Ministarstvo trgovine Sjedinjenih Američkih Država.
Vaša organizacija pristaje pružiti svu pomoć koju Airbnb razumno zatraži u svrhu poštivanja važećih zakona o privatnosti na Airbnbu. Obaveze sadržane u ovom odjeljku preživljavaju svaki raskid ovih Uslova rada sve dok vaša organizacija ima starateljstvo, kontrolu ili posjedovanje ličnih podataka koje pruža Airbnb.
Vaša organizacija može učestvovati u anketama i dati povratne informacije o Airbnbu za poslovne korisnike i Airbnbovoj platformi („Povratne informacije”). Sve povratne informacije će biti jedina i ekskluzivna imovina Airbnba, a vaša organizacija ovime dodjeljuje Airbnbu sve u redu, naziv i interes za sve povratne informacije, uključujući, bez ograničenja, sva prava intelektualne svojine u njima i, u mjeri u kojoj se takva prava ne smiju efikasno dodijeliti, vaša organizacija se ovime odriče bilo kakvih prava kao što su Airbnb, njegovi nasljednici i ustupci.
Vaša organizacija i Airbnb garantuju da: (i) je uredno formiran, važeći i u dobrom stanju (ili lokalnom ekvivalentnom statusu) kao subjektu u skladu sa zakonima i propisima nadležnosti svoje organizacije; (ii) ima puno pravo, ovlast i ovlaštenje da pristanu na ove Uslove rada i da izvrše svoje obaveze u skladu s njima; (iii) prihvatanje ovih Uslova rada je propisno odobreno svim potrebnim organizacijskim radnjama; i (iv) nakon što su prihvaćeni, ovi Uslovi rada će predstavljati zakonsku, važeću, obavezujuću i izvršenu obavezu.
11.1 Možemo koristiti naziv vaše organizacije, logotip, zaštitne znakove, elemente brendiranja i druge javno dostupne materijale („oznake”) za identifikaciju vaše organizacije u Programu rada. Na primjer, možemo navesti ime i logotip vaše organizacije na kontrolnu tablu ili u e-mail komunikaciju sa svojim profesionalcima. Nećemo koristiti znakove vaše organizacije javno ili s bilo kojom publikom osim vaših profesionalaca bez vašeg pristanka.
11.2 Vaša organizacija može koristiti Airbnbove oznake u svrhu promovisanja Airbnba za poslovne korisnike i Airbnb platforme; pod uslovom da se naše oznake koriste samo u dostavljenim obrascima, u skladu s našim uputstvima i samo kako je navedeno u našim Smjernicama za žigove. Konkretno, vaša organizacija ne smije prikazivati ili koristiti naše oznake u bilo koju vanjsku svrhu (izvan vaše organizacije) bez našeg prethodnog pismenog odobrenja.
12.1 Ugovor naveden u ovim Uslovima za poslovna putovanja ostat će na snazi dok ga Airbnb ili vaša organizacija ne raskinu. Vaša organizacija može raskinuti ovaj ugovor i njeno učešće u Programu rada tako što će nas obavijestiti najkasnije 30 dana prije željenog datuma stupanja na snagu. Vaša organizacija mora dostaviti svaku obavijest o raskidu na stranici airbnb-work@airbnb.com.
12.2 Možemo raskinuti ovaj ugovor i učešće vaše organizacije u Programu rada tako što ćemo obavijestiti vašu organizaciju 30 dana unaprijed e-mailom (koristeći bilo koju e-mail adresu koja nam je dostavljena) ili dostavljanjem ili objavljivanjem 30 dana prethodnog pismenog obavještenja putem Programa rada.
12.3 Nakon bilo kakvog prekida učešća vaše organizacije u Programu rada, vaša organizacija pristaje da uništi ili izbriše sve povjerljive informacije na Airbnbu i Airbnbove oznake povezane s Programom za poslovna putovanja, ako postoje, vaša organizacija ima u svom posjedu ili pod svojom kontrolom.
Vaša organizacija ne smije ustupiti ili prenositi ove Uslove rada, bilo po zakonu, promjeni kontrole, spajanja, prodaje imovine ili na drugi način, bez Airbnbove prethodne pismene saglasnosti. Svaki pokušaj vaše organizacije da dodijeli ili prenese ove Uslove rada bez takve saglasnosti, bit će ništavan i bez ikakvog efekta. Airbnb može dodijeliti ili prenijeti ove Uslove za poslovna putovanja, po vlastitom nahođenju, bez ograničenja, uz najavu od 30 dana unaprijed. U skladu s prethodno navedenim, ovi Uslovi rada će se obavezati i pobrinuti se za dobrobit strana, njihovih nasljednika i dozvoljenih dodijeljenih osoba.
Ovi Uslovi za poslovne korisnike nisu i nisu namijenjeni davanja bilo kakvih prava ili pravnih lijekova bilo kojoj osobi osim Airbnbu i vašoj organizaciji.
Sva obavještenja ili druga komunikacija koja su dozvoljena ili potrebna prema ovom Ugovoru bit će u pisanom obliku. Obavještenja i komunikacije (i) od Airbnba mogu biti dostavljeni putem e-maila (na bilo koju adresu koju vaša organizacija pruža) ili objavljivanjem obavještenja putem programa za rad; i (ii) iz vaše organizacije može biti dostavljena e-mailom na airbnb-for-work@airbnb.com. Ovaj odjeljak će preživjeti svaki prekid ovih Uslova rada.
Ovi Uslovi rada (zajedno sa svim zapisima koje su potpisali vaša organizacija i Airbnb koji se izričito odnose na ove Uslove rada) predstavljaju cjelokupno i ekskluzivno razumijevanje i sporazum između Airbnba i vaše organizacije u vezi s Programom rada, a ovi Uslovi rada zamjenjuju i zamjenjuju sve prethodne usmene ili pisane dogovore ili sporazume koji se odnose na Program rada. U slučaju sukoba između ovih Uslova rada i Uslova korištenja, Uslova korištenja plaćanja ili Pravila o privatnosti, Uslovi korištenja, Uslovi plaćanja i/ili Pravila o privatnosti će uticati. Ovaj odjeljak ne isključuje odgovornost strane za prethodne lažne, obmanjujuće ili obmanjujuće izjave ili lažne izjave, gdje su usmene ili pisane. Ovaj odjeljak će preživjeti svaki prekid ovih Uslova rada.
Vaša organizacija garantuje da će biti u skladu sa svim važećim zakonima, statutima, zakonskim instrumentima, propisima, podzakonskim aktima, pravilima, pravilnicima, smjernicama i propisima koji se odnose na borbu protiv podmićivanja i borbe protiv korupcije, uključujući (ali ne ograničavajući se na) Ujedinjeno Kraljevstvo iz 2010. godine i Zakon o korupciji u inozemstvu iz 1977. godine (s izmjenama i dopunama), te će odmah dostaviti pisano obavještenje Airbnbu ako, ili bilo koji Korisnički entitet, više nije u skladu s odredbama ovog odjeljka. Neuspjeh Airbnba ili vaše organizacije da provede bilo koje pravo ili odredbu ovih Uslova za poslovna putovanja neće predstavljati odricanje od buduće primjene tog prava ili odredbi. Odricanje od bilo kojeg takvog prava ili odredbe stupa na snagu samo ako je u pisanom obliku i ako ga potpiše propisno ovlašteni predstavnik Airbnba ili vaše organizacije. Osim kao što je izričito navedeno u ovim Uslovima rada, vježba bilo koje od svojih pravnih sredstava u skladu s ovim Uslovima rada neće predstavljati štetu u skladu s ovim radnim uslovima ili na drugi način. Ako iz bilo kojeg razloga arbitar ili nadležni sud utvrdi da je bilo koja odredba ovih Uslova rada nevažeća ili neprovediva, ta odredba će biti primijenjena u maksimalnoj dozvoljenoj mjeri, a druge odredbe ovih Uslova rada će ostati u punoj snazi i na snazi. Ništa u ovim Uslovima rada ne stvara ili podrazumijeva agencijski odnos, zajednički poduhvat ili partnerstvo između Airbnba i vaše organizacije. Ovaj odjeljak će preživjeti svaki prekid ovih Uslova rada.