ZAŠTITA DOMAĆINA

Airbnbova Garancija za domaćine

Ako gost ošteti vaš smještaj ili imovinu tokom boravka i ne nadoknadi vam štetu, možda imate zaštitu od štete na imovini u iznosu do 1.000.000 USD.

Ako gost ošteti vaš smještaj ili imovinu tokom boravka i ne nadoknadi vam štetu, možda imate zaštitu od štete na imovini u iznosu do 1.000.000 USD.

Automatski se primjenjuje na domaćine širom svijeta*
Štiti domaćine od dolaska do odlaska
Bez premca u turističkoj industriji

*Ne odnosi se na domaćine koji nude smještaj putem Airbnb Travel, LLC, [domaćine u Japanu](/jphostinsurance details), [domaćine doživljaja] (/experience-protection-osiguranje) ili domaćine avantura.

*Ne odnosi se na domaćine koji nude smještaj putem Airbnb Travel, LLC, [domaćine u Japanu](/jphostinsurance details), [domaćine doživljaja] (/experience-protection-osiguranje) ili domaćine avantura.

Šta je zaštićeno?

Airbnbova Garancija za domaćine može zaštititi:

– Šteta koju gosti prouzrokuju na vašem smještaju – Šteta koju gosti prouzrokuju na vašim stvarima – Šteta koju je prouzrokovala životinja koja pruža pomoć gostu

Airbnbova Garancija za domaćine ne štiti:

– Krađa gotovine i vrijednosnih papira (npr.: štedne obveznice, dionice) – Šteta nastala uobičajenim korištenjem – Tjelesne povrede ili oštećenje imovine gostiju ili drugih (ovi slučajevi mogu biti pokriveni Osiguranjem domaćina od odgovornosti)

Ugošćavajte s povjerenjem

Verifikacija identiteta

Možete postaviti uslov da gosti moraju proći verifikaciju identiteta prije nego što potvrdimo njihovu rezervaciju. Gosti će možda morati poslati lične podatke Airbnbu radi verifikacije, kao što je službeni ID.

Zaštićeno komuniciranje

Ako dođe do incidenta, naša platforma za sigurnu razmjenu poruka vam omogućuje da komunicirate s gostima i rješavate probleme. Ako ne možete postići dogovor, Garancija za domaćine je namijenjena da pomogne.

Podrška 0–24

Ako se nešto dogodi vama, vašoj imovini ili vašim gostima, naš globalni tim za podršku zajednici vam je na raspolaganju.

Garancija za domaćine je bila jedna od stvari koje su pomogle pri donošenju odluke da se registrujem na Airbnbu jer, ako dođe do problema ili štete, na to se mogu osloniti.”
Garancija za domaćine je bila jedna od stvari koje su pomogle pri donošenju odluke da se registrujem na Airbnbu jer, ako dođe do problema ili štete, na to se mogu osloniti.”

Dennis, domaćin u Londonu

Dennis, domaćin u Londonu

Garancija za domaćine je bila jedna od stvari koje su pomogle pri donošenju odluke da se registrujem na Airbnbu jer, ako dođe do problema ili štete, na to se mogu osloniti.”
Garancija za domaćine je bila jedna od stvari koje su pomogle pri donošenju odluke da se registrujem na Airbnbu jer, ako dođe do problema ili štete, na to se mogu osloniti.”

Dennis, domaćin u Londonu

Dennis, domaćin u Londonu

Posvećeni smo promovisanju sigurne i pouzdane zajednice širom svijeta.

Posvećeni smo promovisanju sigurne i pouzdane zajednice širom svijeta.

Sigurnosni savjet: Pregledajte profile gostiju

Ako želite prije prihvatanja zahtjeva za rezervaciju saznati više o gostu, pogledajte njegov profil ili pročitajte recenzije koje su mu ostavili prošli domaćini. Gosti i domaćini jedni drugima mogu ostaviti recenziju tek nakon što gost ode, tako da možete biti sigurni da se povratne informacije zasnivaju na stvarnim rezervacijama.

Sigurnosni savjet: Pregledajte profile gostiju

Ako želite prije prihvatanja zahtjeva za rezervaciju saznati više o gostu, pogledajte njegov profil ili pročitajte recenzije koje su mu ostavili prošli domaćini. Gosti i domaćini jedni drugima mogu ostaviti recenziju tek nakon što gost ode, tako da možete biti sigurni da se povratne informacije zasnivaju na stvarnim rezervacijama.

Kako podnijeti zahtjev za nadoknadu štete

1. Prikupite dokaze oštećenja

To može uključivati fotografije, videozapise, procjene i/ili račune.

2. Kontaktirajte gosta putem Centra za posredovanje

Zahtijevajte nadoknadu štete u roku od 14 dana nakon odlaska ili prije dolaska sljedećeg gosta, u zavisnosti od toga šta nastupi ranije. Gost će imati rok od 72 sata da vam odgovori na zahtjev.

3. Dobijete nadoknadu štete ili uključite Airbnb

Ako gost ne želi platiti puni iznos, možda ispunjavate uslove za nadoknadu štete na osnovu Airbnbove Garancije za domaćine. Stručnjak za podršku će vas voditi kroz taj proces.

Airbnbova Garancija za domaćine podliježe određenim odredbama, uslovima i izuzecima. Za više informacija pročitajte naše Uslove i odredbe Garancije za domaćine.

Airbnbova Garancija za domaćine nije polisa osiguranja i nije sva materijalna šteta uzrokovana od strane gostiju u skladu s njenim uslovima. Ako želite veću zaštitu, preporučujemo vam da platite lično osiguranje koje će pokriti materijalnu štetu koja nije zaštićena Garancijom za domaćine.

Airbnbova Garancija za domaćine podliježe određenim odredbama, uslovima i izuzecima. Za više informacija pročitajte naše Uslove i odredbe Garancije za domaćine.

Airbnbova Garancija za domaćine nije polisa osiguranja i nije sva materijalna šteta uzrokovana od strane gostiju u skladu s njenim uslovima. Ako želite veću zaštitu, preporučujemo vam da platite lično osiguranje koje će pokriti materijalnu štetu koja nije zaštićena Garancijom za domaćine.

Odgovori na vaša pitanja

Šta je to Airbnbova garancija za domaćine?

Airbnbova Garancija za domaćine pruža zaštitu domaćinu za oštećenja osigurane imovine u iznosu do 1.000.000 USD u rijetkim slučajevima kada štetu prouzrokuje gost i kada je vrijednost te štete iznad sigurnosnog depozita ili ukoliko sigurnosni depozit nije određen.

Program Garancije za domaćine ne pokriva gotovinu i vrijednosne papire, kolekcionarske predmete, rijetka umjetnička djela, nakit, kućne ljubimce ili ličnu odgovornost. Preporučujemo da domaćini zaštite ili sklone vrijedne predmete kada iznajmljuju smještaj. Program također ne obuhvata gubitak ili štetu na imovini koja je nastala uslijed svakodnevnog korištenja. Saznajte više

Šta je Osiguranje domaćina od odgovornosti?

Osiguranje domaćina od odgovornosti pruža primarno osiguranje od odgovornosti za štetu u vrijednosti od najviše 1.000.000 USD po događaju u slučajevima kad treća osoba traži naknadu štete zbog tjelesne povrede ili oštećenja imovine u vezi s boravkom putem Airbnba.

Zaštita po ovom osiguranju podliježe ograničenju na najviše 1.000.000 USD po lokaciji smještaja, određenim pravilima, ograničenjima i izuzecima. Saznajte više

Koja je razlika između Airbnbove Garancije za domaćine i Osiguranja domaćina od odgovornosti?

Garancija za domaćine i Osiguranje domaćina od odgovornosti su dva odvojena programa koja Airbnb nudi kako bi pomogao zaštititi domaćine u slučaju materijalne štete ili tjelesne povrede.

Garancija za domaćine: Airbnbova Garancija za domaćine je osmišljena da zaštiti domaćine u rijetkim prilikama kada gost koji boravi u smještaju prouzrokuje materijalnu štetu na njihovim stvarima, stambenoj jedinici ili domu. Garancija za domaćine nije osiguranje i nije zamjena za polisu osiguranja vlasnika smještaja ili zakupca.

Osiguranje domaćina od odgovornosti: Osiguranje domaćina od odgovornosti je osiguranje, a osmišljeno je da zaštiti domaćine u slučaju zahtjeva treće strane zbog tjelesne povrede ili oštećene imovine. Osiguranje domaćina od odgovornosti na raspolaganju je domaćinima bez obzira na to imaju li drugo osiguranje, ali smatrat će se primarnim osiguranjem samo za slučajeve koji su vezani za boravak putem Airbnba. Saznajte više

Kako mogu zatražiti nadoknadu štete na osnovu Garancije za domaćine?

Domaćini i gosti često sami rješavaju probleme u našem Centru za posredovanje. Ako to još niste učinili, javite se svom gostu kako biste ga obavijestili o svojoj pritužbi i podnesite zahtjev za plaćanje u Centru za posredovanje.

Ako ne uspijete postići dogovor sa svojim gostom: Prvo proučite odredbe i uslove Garancije za domaćine. Imajte na umu da zahtjev morate podnijeti u roku od 14 dana nakon odlaska gosta iz smještaja ili prije dolaska drugog gosta, ovisno o tome šta se dogodi ranije. Saznajte više

Kako polisa osiguranja vlasnika smještaja funkcioniše u kombinaciji s Airbnbom?

Airbnbovo Osiguranje domaćina od odgovornosti smatrat će se primarnim osiguranjem koje štiti od odgovornosti domaćine, a u nekim slučajevima i njihove najmodavce, uz primjenu određenih uslova, ograničenja i izuzetaka.

Ako vas zanima kako ova polisa funkcioniše u kombinaciji s bilo kojim osiguranjem vlasnika smještaja ili zakupca, trebate potražiti savjet o pokriću od svoje osiguravajuće kuće. Neke polise osiguranja štite vlasnike smještaja i zakupce od određenih tužbi koje su uzrokovane povredom koju je pretrpio gost, dok druge ne štite. U svakom slučaju je dobro informisati osiguravatelja o aktivnostima iznajmljivanja smještaja, bez obzira na to što bi odgovornost koja proizlazi iz boravka putem Airbnba trebala biti pokrivena Osiguranjem domaćina od odgovornosti. Saznajte više

Vrijedi li Garancija za domaćine i za program Open Homes?

Da. Airbnbova Garancija za domaćine pruža zaštitu domaćinu u iznosu do 1.000.000 USD za štete na osiguranom objektu u rijetkim slučajevima kad gost napravi štetu u vrijednosti iznad iznosa sigurnosnog depozita ili u slučaju da nema sigurnosnog depozita. Garancija za domaćine se primjenjuje na sve smještaje na Airbnbu, uključujući smještaje u okviru programa Open Homes. Saznajte više

Jeste li spremni početi s ugošćavanjem?

Jeste li spremni početi s ugošćavanjem?