Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute • Domaćin

Kada gosti zatraže promjenu termina usluge ili doživljaja

Ovaj članak je automatski preveden.

Ako su gosti u okviru perioda besplatnog otkazivanja rezervacije, mogu otkazati i odmah ponovo rezervisati za bilo koje drugo dostupno vrijeme i datum u vašem kalendaru.

Zahtjevi za promjenu termina rezervacije

Ako je gost izvan vašeg roka za otkazivanje, može vam poslati zahtjev za izmjenu rezervacije. Detalje rezervacije možete pregledati u konverzaciji u kojoj imate rok od 24 sata da prihvatite ili odbijete zahtjev. Ako ga prihvatite, izmjena rezervacije će biti dovršena i odricat ćete se od bilo kojeg iznosa koji biste dobili za kasno otkazivanje. Ako ga odbijete, a gost ne može doći do prvobitnog datuma i vremena, dobit ćete svu zaradu na koju imate pravo za kasno otkazivanje.

Ako prihvatite zahtjev gosta za promjenu termina, to će biti zakazano u vašem kalendaru. Ako odbijete zahtjev gosta, prvobitna rezervacija će ostati ista.

Pregled zahtjeva gosta za promjenu termina rezervacije

Pregled zahtjeva gosta na računaru

  1. Kliknite na Poruke i otvorite konverzaciju sa zahtjevom gosta
  2. Kliknite na opciju Pregled
  3. Kliknite na Prihvati ili Odbij
  4. Kliknite na opciju Prikaži detalje kako biste vidjeli ažuriranu rezervaciju
Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija