Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice

Ugošćavanje gostiju s potrebama za prilagođenim pristupom

Primamo osobe s potrebama za prilagođenim pristupom i pružamo im podršku. Ovi članovi naše zajednice bi trebali imati povjerenja da će njihovi domaćini pružiti tačne informacije o karakteristikama koje se odnose na pristupačnost.

Šta dopuštamo

  • Izuzeća koja se odnose na zdravlje i sigurnost domaćina vezana za životinje koje pružaju pomoć: Ako domaćin nije u mogućnosti primiti životinje koje pružaju pomoć, na primjer zbog toga što bi ta životinja predstavljala direktnu prijetnju zdravlju i sigurnosti stalnog stanara u njegovom domu, domaćinima se može odobriti izuzeće ako nas o tome proaktivno obavijeste.
  • Zahtjevi za udaljavanje životinja koje pružaju pomoć, a koje nisu pod kontrolom vlasnika: Ako životinja koja pruža pomoć gostu nije pod njegovom kontrolom, domaćini mogu zatražiti njeno udaljavanje. Na primjer, ako je životinja ostavljena bez nadzora tokom rezervacije.

Šta ne dopuštamo

  • Odbijanje rezervacije zbog potreba gosta za prilagođenim pristupom: Ako nemaju odobreno izuzeće, domaćini ne smiju odbiti, otkazati ili na drugi način izmijeniti rezervaciju zato što gost ima životinju ili uređaj koji pružaju pomoć.
  • Dodavanje naknada zbog potreba gosta za prilagođenim pristupom: Domaćini ne smiju naplaćivati dodatnu naknadu za životinje ili uređaje koji pružaju pomoć. Pregledajte naša Pravila o prilagođenom pristupu i saznajte zašto se životinje koje pružaju pomoć razlikuju od kućnih ljubimaca i životinja koje pružaju emocionalnu podršku.
  • Odbijanje razumnih zahtjeva gostiju za potrebama prilagođenog pristupa: Domaćini bi trebali odobriti razumne zahtjeve za smještajem s prilagođenim pristupom. Razumno je zatražiti od domaćina da odmakne kauč od vrata kako bi gost u invalidskim kolicima mogao udobno ući u dnevni boravak (pod pretpostavkom da ima mjesta za pomicanje kauča i da je domaćin u mogućnosti pomaknuti kauč). Međutim, nije razumno tražiti od domaćina da proširi vrata svog doma kako bi invalidska kolica mogla proći kroz njih.
  • Nejednak tretman: Ako nemaju odobreno izuzeće, domaćini bi trebali primjenjivati isti tretman, pravila i ponašanje prema svim gostima, bez obzira na njihove potrebe u pogledu pristupačnosti.
  • Neprimjeren govor: Niko, niti gost niti domaćin, ne bi trebao biti izložen govoru koji ga vrijeđa na osnovu njegovog invaliditeta, uključujući omalovažavanje usluge životinje ili uređaja koji pružaju pomoć ili upotrebu bilo koje druge vrste diskriminirajućeg govora.
  • Pogrešno prikazivanje karakteristika prilagođenog pristupa: Oglasi moraju sadržavati tačne informacije o dostupnim karakteristikama prilagođenog pristupa u prostoru i objektu koji ga okružuje. Domaćini bi trebali biti transparentni i razgovarati o detaljima vezanim za pristupačnost u konverzaciji sa svakim gostom s poznatim potrebama za pristupačnošću.

Tu smo da vam pomognemo

Ako doživite ponašanje koje je u suprotnosti s našim pravilima ili budete svjedok takvom ponašanju, javite nam.

Iako ove smjernice ne pokrivaju svaki mogući scenarij, osmišljene su kako bi ponudile opšte smjernice o pravilima Airbnbove zajednice.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija