Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Upute

Trosmjerne poruke u kategoriji Luxe

Opće smjernice za domaćine i najbolje prakse:

Dizajnerima putovanja u programu Luxe, koji gostima pružaju usluge planiranja putovanja, vaša je podrška od ključne važnosti. Kad se radi o komunikaciji putem poruka na Airbnbu, u programu Luxe domaćinima preporučujemo sljedeće:

  • da komuniciraju s dizajnerima putovanja i odgovore na sva pitanja koja im postave u razgovoru putem platforme
  • da aktivno komuniciraju s gostima 48 sati prije njihova dolaska kako ne bi bilo nikakvih poteškoća prilikom dolaska u smještaj
  • da budu dostupni gostima tijekom njihova boravka u smještaju i reagiraju u najkraćem mogućem roku dogodi li se nešto nepredviđeno što hitno treba riješiti
  • da pošalju e-mail samo dizajneru putovanja kako bi razjasnili stvari ili dodatno popričali kad ne budu sigurni što učiniti ili se u razgovoru u kojem sudjeluju sve tri uključene strane moraju očitovati u pogledu neke nezgodne situacije.

Komunicirajte s gostom i dizajnerom putovanja putem poruka u zajedničkom razgovoru sve 3 uključene strane

Komunikacija putem poruka u razgovoru u kojem sudjeluju sve 3 uključene strane omogućuje vam da budete u kontaktu s gostima koji žele rezervirati vaš smještaj ili već imaju ugovorenu rezervaciju. Kad gost pošalje zahtjev za rezervaciju vašeg smještaja (putem opcije slanja Zahtjeva za rezervaciju) ili kad rezervacija bude potvrđena (putem opcije instant rezervacije), rezervacija se dodjeljuje jednom od dizajnera putovanja koji će vam se javiti kako biste se zajednički pobrinuli da gosti budu zadovoljni svojim boravkom. Razgovori su vam dostupni u mapi s dolaznim porukama na računalu ili mobilnom telefonu.

Savjetujemo vam da se aktivno koristite ovom značajkom kako biste istodobno komunicirali s gostom i dizajnerom putovanja. To će vam biti posebno korisno u različitim fazama rezervacije, koje uključuju, između ostaloga:

  • Zahtjev za rezervaciju: prikupite informacije o gostu i odgovorite na njegova pitanja kad vam putem interneta pošalje zahtjev za rezervaciju kako biste bili sigurni da će vaš smještaj odgovarati njegovim potrebama. Imajte na umu da je prilikom prikupljanja informacija od gostiju i komunikacije s njima važno pridržavati se Airbnbovih antidiskriminacijskih pravila.
  • Prije početka rezervacije: dogovorite usluge koje su gostima potrebne tijekom boravka i pobrinite se da im budu pružene na vrijeme i da ispunjavaju njihove zahtjeve. Mnogo je gostiju koji jedva čekaju započeti s planiranjem putovanja, pa očekuju odgovore u roku od samo nekoliko sati nakon ugovaranja rezervacije. Zajednički razgovor omogućuje vam da u suradnji dizajnerom putovanja brzo pružite odgovor gostima i date im točne informacije, neovisno o tome tko im od vas odgovara. Savjetujemo vam da sudjelujete u planiranju njihova boravka u onoj mjeri u kojoj želite.
  • Pri dolasku: u komunikaciji se pobrinite da ne bude nikakvih problema pri dolasku gostiju u smještaj.
  • Tijekom putovanja: aktivno komunicirajte s gostima kako biste pokazali da vam je stalo.
  • Pri odlasku ili nakon odlaska: ostanite u kontaktu s gostima kad tek otiđu iz vašeg smještaja i tako povećajte šanse da vam se ponovno vrate.

Dizajneri putovanja i dalje će vam se obraćati e-mailom kako bi provjerili podatke o dostupnosti i cijene ili vam prenijeli informacije o tome što sve gosti planiraju. Dogodi li se da nakon potvrde rezervacije trebate razgovarati samo s dizajnerom putovanja, možete mu se izravno obratiti e-mailom.

Pretraživanje razgovora i slanje poruka

Podaci o gostu i rezervaciji u svakom su trenutku za svaku rezervaciju dostupni u rubrici Detalji na desnoj strani mape s dolaznim porukama. Detaljnije informacije.

Podrška za Luxe

U nekim slučajevima komunikacija putem poruka koja se odvija između tri uključene strane nije kanal koji trebate upotrijebiti kad vam treba podrška. Evo nekoliko primjera takvih slučajeva:

  • Ako se vaš problem odnosi na točnost podataka o dostupnosti smještaja ili cijeni, proučite relevantne sadržaje koji se odnose na kalendar i cijene ili se izravno obratite dizajneru putovanja.
  • Za više informacija o oglašavanju smještaja u kategoriji Luxe obratite se na adresu luxehosts@airbnb.com.
  • Ako imate pitanja u vezi s uvjetima otkazivanja, pročitajte više o uvjetima otkazivanja na Airbnbu.
  • Ako imate pitanja ili vam treba podrška u vezi s podnošenjem zahtjeva za naknadu štete, pogledajte detaljne informacije o AirCoveru za domaćine.
Je li vam ovaj članak pomogao?
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija