Ugošćavanje na Airbnbu
  Odlične recenzije dolaze nakon ugodnog boravka.

Šta se očekuje od domaćina?

Želimo vam dati jasna uputstva, kako biste znali šta se očekuje i šta je to što će vam osigurati 5 zvjezdica svaki put kada neko koristi vaš smještaj.
Od svakog domaćina tražimo da ispuni četiri osnovna uslova: srednja ocjena, stopa odgovora, otkazivanje i prihvatanje rezervacija. Mimo toga, gosti koji kod vas borave ocjenjuju vas.
Već ste domaćin? Provjerite svoj Napredak da vidite kako ide.

Osnovni uslovi

Svi smještaji i domaćini moraju ispuniti četiri osnovna uslova, kako bi svojim gostima omogućili ugodan, pouzdan boravak.
Odgovarajte brzo
Brzim odgovorom na upite gostiju pokazujete da ste pažljiv i uviđavan domaćin. Učestalost i brzina odgovora na zahtjeve za rezervaciju i upite se mjeri vašom stopom odgovora. Od naših domaćina tražimo da na ovakve poruke odgovore u roku od 24 sata.
Prihvatanje zahtjeva za rezervaciju
Gosti ne vole kada moraju poslati 4 ili 5 zahtjeva da bi pronašli dostupan smještaj. Samim tim, ako je vaš kalendar slobodan, očekujemo da ćete prihvatiti većinu zahtjeva. Pobrinite se da kalendar vašeg smještaja pokazuje dane kada ste stvarno u mogućnosti da primite goste. Na taj način ćete većinom dobivati one zahtjeve koje stvarno i možete prihvatiti. Koristeći link za podešavanje dostupnosti možete blokirati dane između dvije rezervacije, ili zaustaviti rezervacije za isti dan ili rezervacije u dalekoj budućnosti.
Izbjegavajte otkazivanja gostima
Otkazivanja ne shvatamo olako i tražimo od svih domaćina da ih izbjegavaju, jer plan putovanja vašeg gosta zavisi od toga! Domaćin koji otkaže potvrđenu rezervaciju snosi posljedice za to, uključujući i novčanu kaznu. Od vas tražimo da izbjegavate otkazivanje potvrđene rezervacije, osim u slučaju vanrednih okolnosti.
Ostvarite pozitivne recenzije
Gostima je važno da znaju da mogu očekivati stabilan nivo kvaliteta, bez obzira na smještaj koji rezervišu. Na kraju svakog boravka, gosti imaju priliku da ocijene svoje iskustvo s vama, a to je jedan od načina kako vas mi ocjenjujemo kao domaćina. Vaša prosječna ocjena je prosjek recenzija svih gostiju koje ste ugostili.
I vi, kao domaćin, imate priliku da ocijenite svoje goste - njihovu urednost, pristojnost i komunikativnost. Vaši komentari nam pomažu da osiguramo da se gosti odnose prema smještaju kao prema vlastitom domu. Gosti, koje domaćini stalno označavaju kao neprikladne, bi mogli snositi posljedice.

Dobivanje odličnih recenzija od gostiju

Otkrili smo da se domaćini, koji dobivaju odlične ocjene, fokusiraju na pet stvari: čistoća, osnovni sadržaji, tačnost podataka o smještaju, jednostavan dolazak i proaktivna komunikacija.

Čistoća

Gosti očekuju čist i uredan prostor, kao što ga vide na fotografijama vašeg oglasa. Odvojite dovoljno vremena za čišćenje smještaja, posebno u slučaju kada gosti dolaze dan za danom.
Gosti će imati priliku da ocijene čistoću vašeg smještaja, a prosjek tih ocjena prikazat će se na stranici vašeg oglasa. Ako ocjene za čistoću vašeg smještaja budu stalno niske, mogli biste snositi posljedice.
ŠTA SE OČEKUJE
  • Očistite svaku prostoriju koju će gosti koristiti, a posebno spavaće sobe, kupatila i kuhinju.
  • Potrudite se da na podovima i ostalim površinama nema prašine, dlaka i plijesni.
  • Očistite smještaj nakon svakog boravka:
  • Gostima dajte čistu posteljinu i peškire
  • Iznesite smeće, hranu i sve ostalo što su prethodni gosti ostavili u smještaju
SAVJETI
  • Napravite pauzu između dvije rezervacije, kako biste si dali dovoljno vremena za pripremu. Postavke rezervacija možete podesiti tako da blokirate jednu ili dvije noći između rezervacija.
  • Možete naplatiti naknadu za čišćenje i taj novac iskoristiti za nabavku higijenskih potrepština ili da platite usluge servisa za čišćenje.
  • Ostavite sredstva za čišćenje u smještaju, kako bi vaši gosti mogli očistiti ako nešto slučajno prospu ili isprljaju.

Osnovni sadržaji

Svim domaćinima savjetujemo da osiguraju osnovne sadržaje, kako bi gosti imali sve što im je potrebno za ugodan boravak i dobar san.
  • Toalet papir
  • Sapun
  • Posteljina
  • Najmanje jedan peškir po gostu na smještaju
  • Najmanje jedan jastuk po rezervisanom gostu

Precizan opis smještaja

Stvaranje odgovarajućih očekivanja prije samog putovanja, doprinosi tome da i vi i vaš gost imate bolji doživljaj. Pomozite putnicima da odluče da li vaš prostor zadovoljava njihove potrebe tako što ćete im dati jasne informacije i uputstva, kao što je dozvola za boravak kućnih ljubimaca. Detaljan opis smještaja i dobar profil će vam pomoći da privučete goste koji traže upravo ono što vi nudite.
Gosti će imati priliku da ocijene tačnost informacija koje ste im dali.
PODACI O SMJEŠTAJU
ŠTA SE OČEKUJE
  • Tačna adresa (gost će je dobiti tek nakon rezervacije)
  • Podaci o privatnosti u spavaćoj sobi i kupatilu su tačni
  • Fotografije smještaja koje vjerno prikazuju izgled i tlocrt vašeg prostora
  • Svi sadržaji u smještaju odgovaraju opisu, prisutni su i funkcionalni
SAVJETI
  • Dodajte raznovrsne kvalitetne fotografije, imenujte ih i napišite detaljan opis prostora
  • Napravite Kućni red u kojem ćete obraditi pitanja koja su bitna vašim gostima. Vaša pravila trebaju pojasniti gostima šta jeste ili nije dozvoljeno, npr. pušenje, kućni ljubimci ili drugi gosti.
  • Obavijestite goste o dijelovima smještaja koje ne mogu koristiti, kao što su garaža ili tavan.
  • Budite iskreni prema gostima kada su u pitanju neočekivani faktori, koji mogu uticati na njihov boravak. Gosti imaju pravo znati ako neko od komšija počinje sa bučnim radovima ili ako se moraju popeti pješke na 8. sprat da bi došli do smještaja.
SADRŽAJI
Navedite sve sadržaje koje nudite i pobrinite se da su svi dostupni i funkcionalni
CIJENA NOĆENJA
Vodite računa da cijena odgovara vrsti smještaja. Visoke cijene bi mogle navesti putnike da misle da se radi o veoma luksuznom smještaju. Treba li vam pomoć? Pogledajte neke druge oglase u vašoj okolini ili uključite funkciju Pametne cijene.

Jednostavan dolazak

Jednostavan proces dolaska će pomoći vašim gostima da se opuste nakon cjelodnevnog putovanja. Nakon boravka kod vas, gosti će imati priliku da ocijene iskustvo prilikom dolaska.
SAVJETI
  • Pripremite uputstva za dolazak u vaš smještaj, a mi ćemo ga poslati vašim gostima 24 sata prije dolaska, kako bi njihov dolazak bio što jednostavniji
  • Ako planirate da svoje goste lično dočekate, unaprijed se dogovorite oko njihovog dolaska.
  • Ako omogućavate samostalni dolazak, napišite to u rubrici oglasa koji se odnosi na Informacije za goste
  • Pobrinite se da vaši gosti znaju kako da vas kontaktiraju u slučaju kašnjenja u putu ili ako im nešto hitno treba
  • Dajte svojim gostima detaljna uputstva kako da dođu do smještaja; možete uštediti na vremenu ako sve to uvrstite u vaš priručnik za goste

Pomoć gostima tokom njihovog boravka

Bez obzira na to da li dijelite prostor sa svojim gostima ili ne, važno je da im budete na raspolaganju tokom boravka. Nakon boravka kod vas, gosti će imati priliku da ocijene jasnoću i dosljednost u vašoj komunikaciji; prosjek njihovih ocjena će se pojaviti na stranici vašeg oglasa.
SAVJETI
  • Budite proaktivni u komunikaciji s gostima; neka znaju da ste im na raspolaganju. Obratite im se na vrijeme i dogovorite se oko njihovog dolaska. Ako nećete biti u mogućnosti da dočekate svoje goste, pošaljite im poruku u očekivano vrijeme dolaska i provjerite da li je sve bilo u redu.
  • Obavijestite svoje goste prije dolaska, ako nakon potvrde rezervacije dođe do nekih promjena u smještaju.
  • Preuzmite Airbnb aplikaciju i odgovarajte na poruke bilo gdje da ste.
  • Ako ćete biti odsutni tokom boravka vaših gostiju, dajte im kontakt neke druge osobe u blizini.