Od domaćina zahtijevamo da se pridržavaju naših pravila u ovim oblastima, koja pomažu u stvaranju udobnih i pouzdanih boravaka gostiju:
Od domaćina se također očekuje da održavaju visoke ocjene recenzija jer gosti očekuju dosljedan nivo kvaliteta i koriste recenzije kako bi podijelili svoje iskustvo.
Oglasi bi trebali održavati visoku ukupnu ocjenu i izbjegavati previše niskih ocjena. Utvrdili smo da se domaćini koji dobijaju odlične recenzije obično fokusiraju na četiri stvari: obaveze rezervacije, pravovremenu komunikaciju, tačne detalje oglasa i čistoću.
Domaćini bi trebali ispoštovati prihvaćene rezervacije i pružiti pouzdano iskustvo dolaska.
Domaćini ili sudomaćini bi trebali biti dostupni za odgovaranje na upite gostiju ili neočekivane probleme koji se mogu pojaviti prije i tokom boravka.
Svjesni smo da domaćini imaju mnogo zahtjeva u pogledu svog vremena. Ono što se smatra razumnim vremenom odgovora može zavisiti od specifičnih okolnosti, kao što su priroda upita gosta i faza putovanja.
Na primjer, ako se gost obrati s pitanjem koje je materijalno za njegov boravak:
Stranica oglasa u trenutku rezervisanja treba precizno opisati smještaj i odražavati karakteristike i sadržaje koji će biti dostupni u smještaju od dolaska do odlaska, uključujući:
Svi smještaji bi trebali biti čisti i bez opasnosti po zdravlje prije dolaska gosta.
Airbnb podstiče goste da odmah prijave kršenje ovih osnovnih pravila. Kada se gost suočava sa sumnjom ili stvarnim kršenjem ovih osnovnih pravila, od njega tražimo da:
Posvećeni smo sprovođenju ovih osnovnih pravila. Kada se prijavi kršenje pravila, Airbnb će pokušati stupiti u kontakt s domaćinom kako bi shvatio šta se dogodilo.
Radnje koje poduzimamo mogu uključivati pružanje informacija domaćinima o ovim uslovima i izdavanje upozorenja. Prilikom prijave ponovljenog ili ozbiljnog kršenja ovih osnovnih pravila, domaćini ili njihovi smještaji mogu biti suspendovani ili uklonjeni s platforme.
U zavisnosti od prirode kršenja, Airbnb može poduzeti i druge radnje, kao što su otkazivanje predstojeće ili aktivne rezervacije, povrat novca gostu iz isplate domaćina i/ili od domaćina da dostave dokaz da su riješili probleme prije nego što mogu nastaviti s ugošćavanjem.
Osim toga, domaćin koji otkaže potvrđenu rezervaciju ili se utvrdi da je odgovoran za otkazivanje može se suočiti s drugim posljedicama u skladu s našim Uslovima otkazivanja za domaćine. Airbnb se može odreći naknada za otkazivanje i, u nekim slučajevima, drugih posljedica ako domaćin otkaže rezervaciju iz određenih opravdanih razloga na koje domaćin ne može uticati.
Domaćini se mogu žaliti na odluke u skladu s ovim uslovima tako što će se obratiti korisničkoj podršci ili putem linka koji pružamo kako bi započeli postupak žalbe. Prilikom razmatranja žalbi razmotrit ćemo sve dodatne detalje koje domaćin pruža, kao što su nove ili ispravljene informacije, kršenje naših Pravila o recenzijama ili druge relevantne okolnosti vezane za kršenje.