Datum stupanja na snagu: 6. februar 2025.
Ako domaćin otkaže rezervaciju prije dolaska, njegov gost ima pravo na povrat cjelokupnog iznosa, a prema potrebi će Airbnb pomoći gostu da pronađe sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po uporedivim cijenama.
Airbnb će u pravilu pretvoriti prvobitnu uplatu gosta u popust za rezervaciju kako bi se omogućila trenutna ponovna rezervacija, ali gosti uvijek mogu zatražiti povrat novca na prvobitni način plaćanja. Ako se popust za rezervaciju ne iskoristi nakon 72 sata, iznos popusta će biti vraćen na prvobitni način plaćanja gosta.
Gosti moraju prijaviti probleme s rezervacijom u roku od 72 sata nakon otkrića. Ako utvrdimo da je problem s rezervacijom poremetio boravak gosta, gostu ćemo isplatiti puni ili djelimični povrat novca ili pomoći gostu da pronađe sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Pomoć pri ponovnoj rezervaciji ili povratu iznosa zavisi od nekoliko faktora, uključujući ozbiljnost problema s rezervacijom, uticaj na gosta, dio boravka koji je pogođen, bilo da gost napušta smještaj, druge olakšavajuće faktore i snagu dokaza o problemu s rezervacijom.
Pojam „Problem s rezervacijom” odnosi se na sljedeće situacije:
Da bi zatražio pomoć s ponovnom rezervacijom ili povrat novca, gost koji je ugovorio rezervaciju mora se obratiti nama ili njegovom domaćinu u roku od 72 sata nakon što otkrije problem s rezervacijom. Zahtjevi bi trebali biti podržani relevantnim dokazima kao što su fotografije, videozapisi ili potvrda uslova od strane domaćina, koje ćemo koristiti kako bismo utvrdili je li došlo do problema s rezervacijom.
Ako domaćin otkaže rezervaciju ili drugi problem s rezervacijom ometa boravak gosta, domaćin neće dobiti isplatu ili će mu isplata biti umanjena za iznos povrata novca gostu.
U većini slučajeva pokušat ćemo potvrditi da je gost prijavio zabrinutost domaćina. Domaćini također mogu osporiti tvrdnju gosta o problemu s rezervacijom tako što će nas kontaktirati.
Ova Pravila se primjenjuju u najvećoj mjeri dozvoljenoj zakonom, što može podrazumijevati garancije koje se ne mogu isključiti. Kada se primjenjuju ovi Uslovi, oni kontrolišu i imaju prednost u odnosu na uslove otkazivanja rezervacije. Prije nego što nam pošalje zahtjev, kad god je to moguće, gost mora obavijestiti domaćina i pokušati riješiti problem s rezervacijom direktno s domaćinom. U vezi s rješavanjem problema, gosti mogu zatražiti povrat novca direktno od domaćina koji koriste Centar za posredovanje. Možemo smanjiti iznos povrata novca ili prilagoditi bilo kakvu pomoć za ponovnu rezervaciju u skladu s ovim Uslovima kako bi odražavala povrat novca ili drugu pomoć koju direktno pruža domaćin. Kao dio pružanja pomoći pri ponovnoj rezervaciji možemo, ali nismo obavezni, platiti ili doprinijeti troškovima novog smještaja. Također možemo gostima pružiti mogućnost da primijene vrijednost otkazane rezervacije na novi smještaj ili da dobiju popust na putovanja, umjesto povrata novca u gotovini.
Ako gost dokaže da pravovremeno prijavljivanje problema s rezervacijom nije moguće, možemo dozvoliti kasnu prijavu problema s rezervacijom u skladu s ovim Pravilima. Problemi s rezervacijama koje su prouzrokovali gosti, saputnici ili njihovi pozvani ili kućni ljubimci nisu obuhvaćeni ovim Pravilima. Slanje lažnog zahtjeva krši naše Uslove korištenja i može dovesti do prekida korisničkog računa.
Naše odluke u skladu s ovim Uslovima su obavezujuće, ali ne utiču na druga ugovorna ili zakonska prava koja mogu biti dostupna. To ne utiče na svako pravo koje će gosti ili domaćini morati pokrenuti sudski postupak. Ova polisa nije osiguranje i nijedan gost ili domaćin nisu platili nikakvu premiju. Sva prava i obaveze prema ovim Uslovima su lične za gosta i domaćina rezervacije i ne smiju se prenositi ili dodjeljivati. Sve izmjene ovih Uslova će biti izvršene u skladu s našim Uslovima korištenja. Ovi Uslovi važe za smještaje, ali ne važe za rezervacije doživljaja ili usluga.