Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice

Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca za smještaje

Ovaj članak je automatski preveden.

Datum stupanja na snagu: 6. februar 2025.

Šta će se dogoditi ako domaćin otkaže prije dolaska

Ako domaćin otkaže rezervaciju prije dolaska, njegov gost ima pravo na povrat cjelokupnog iznosa, a prema potrebi će Airbnb pomoći gostu da pronađe sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama.

Airbnb će u pravilu pretvoriti prvobitnu uplatu gosta u popust za rezervaciju kako bi se omogućila trenutna ponovna rezervacija, ali gosti uvijek mogu zatražiti povrat novca na prvobitni način plaćanja. Ako se popust za rezervaciju ne iskoristi nakon 72 sata, iznos popusta će biti vraćen na prvobitni način plaćanja gosta.

Šta će se dogoditi ako drugi problem s rezervacijom poremeti boravak

Gosti moraju prijaviti probleme s rezervacijom u roku od 72 sata nakon otkrića. Ako utvrdimo da je problem s rezervacijom poremetio boravak gosta, gostu ćemo isplatiti puni ili djelimični povrat novca ili pomoći gostu da pronađe sličan smještaj, u zavisnosti od dostupnosti po sličnim cijenama. Pomoć pri ponovnoj rezervaciji ili povratu iznosa zavisi od nekoliko faktora, uključujući ozbiljnost problema s rezervacijom, uticaj na gosta, dio boravka koji je pogođen, bilo da gost napušta smještaj, druge olakšavajuće faktore i snagu dokaza o problemu s rezervacijom.

Koji problemi s rezervacijom su pokriveni

Pojam „Problem s rezervacijom” odnosi se na sljedeće situacije:

  • Domaćin otkazuje rezervaciju prije dolaska.
  • Domaćin ne pruža gostima pristup smještaju.
  • Smještaji se ne mogu nastaniti prilikom dolaska, uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo koji od sljedećih razloga:
    • Nije razumno čist i higijenski.
    • Pridržavajte se sigurnosnih ili zdravstvenih opasnosti.
  • Smještaji se znatno razlikuju od oglašenih, uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo koji od sljedećih razloga:
    • Netačan tip prostora (npr. cijeli prostor, privatna soba ili zajednička soba).
    • Netačan tip ili broj soba (npr. spavaće sobe, kupatila i kuhinje).
    • Netačna lokacija smještaja.
    • Smještaj ne otkriva da će domaćin, druga osoba ili kućni ljubimac biti prisutni tokom boravka.
    • Poseban sadržaj ili karakteristika oglašena u oglasu nisu prisutni ili ne funkcionišu (npr. bazen, hidromasažna kada, glavni uređaj, grijanje i klima-uređaj).

    Kako zatražiti pomoć pri ponovnoj rezervaciji ili povrat novca

    Da biste zatražili pomoć pri ponovnoj rezervaciji ili povratu novca, gost koji je ugovorio rezervaciju mora kontaktirati nas ili svog domaćina u roku od 72 sata nakon što otkrije problem s rezervacijom. Zahtjevi bi trebali biti podržani relevantnim dokazima kao što su fotografije, videozapisi ili potvrda uslova od strane domaćina, koje ćemo koristiti kako bismo utvrdili da li je došlo do problema s rezervacijom.

    Kako ovi uslovi utiču na domaćine

    Ako domaćin otkaže rezervaciju ili drugi problem s rezervacijom ometa boravak gostiju, domaćin neće dobiti isplatu ili će im isplata biti umanjena za iznos povrata gostu.

    U većini slučajeva pokušat ćemo potvrditi prijavljenu zabrinutost gosta s domaćinom. Domaćini također mogu osporiti tvrdnju gosta o problemu s rezervacijom tako što će nam se obratiti.

    Ostale stvari kojih treba biti svjestan

    Ova Pravila se primjenjuju u najvećoj mjeri dozvoljenoj zakonom, što može podrazumijevati garancije koje se ne mogu isključiti. Kada se ovi Uslovi primjenjuju, oni kontrolišu i imaju prednost nad uslovima otkazivanja rezervacije. Prije nego što nam pošaljete zahtjev, kad god je to moguće, gost mora obavijestiti domaćina i pokušati direktno riješiti problem s rezervacijom s domaćinom. U vezi s rješavanjem problema, gosti mogu zatražiti povrat novca direktno od domaćina putem Centra za posredovanje. Možemo smanjiti iznos povrata novca ili prilagoditi bilo kakvu pomoć za ponovnu rezervaciju u skladu s ovim Uslovima kako bi odražavala povrat novca ili drugu pomoć koju direktno pruža domaćin. Kao dio pružanja pomoći pri ponovnoj rezervaciji možemo, ali nismo obavezni, platiti ili doprinijeti troškovima novog smještaja. Također možemo gostima pružiti mogućnost da primijene vrijednost otkazane rezervacije na novi smještaj ili da dobiju popust na putovanja, umjesto povrata novca u gotovini.

    Ako gost dokaže da pravovremeno prijavljivanje problema s rezervacijom nije moguće, možemo dozvoliti kasnu prijavu problema s rezervacijom u skladu s ovim Pravilima. Problemi s rezervacijama koje su prouzrokovali gosti, saputnici ili njihovi pozvani ili kućni ljubimci nisu obuhvaćeni ovim Pravilima. Slanje lažnog zahtjeva krši naše Uslove korištenja i može dovesti do raskida korisničkog računa.

    Naše odluke u skladu s ovim Uslovima su obavezujuće, ali ne utiču na druga ugovorna ili zakonska prava koja mogu biti dostupna. Svako pravo koje gosti ili domaćini možda moraju morati pokrenuti pravni postupak ostaje nepromijenjen. Ova pravila nisu osiguranje i nijedna premija nije plaćena od strane bilo kojeg gosta ili domaćina. Sva prava i obaveze prema ovim Uslovima su lične za gosta i domaćina rezervacije i ne smiju se prenositi ili dodijeliti. Sve izmjene ovih Uslova će biti izvršene u skladu s našim Uslovima korištenja. Ovi uslovi se primjenjuju na boravke, ali se ne primjenjuju na rezervacije doživljaja.

    Je li vam ovaj članak pomogao?

    Vezani članci

    Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
    Prijava ili registracija