Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Kako proširiti svoje poslovanje pomoću doživljaja

Domaćini mogu pružiti više nego što se od njih očekuje nudeći inspirativne aktivnosti.
Autor: Airbnb, objavljeno 17. jan 2019.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 7. jan 2022.

Domaći doručak, pješačke ture, aktivnosti u okruženju i još mnogo toga: Superdomaćini daju sve od sebe da bi se učesnici osjećali dobrodošlima. Zapravo, oko 30%* Airbnb domaćina smještaja je gostima ponudilo obilaske i aktivnosti. Neki domaćini su to što nude i službeno odlučili ponuditi u svojim doživljajima.

Dobar primjer su Superdomaćini Patricia Ramos i Oscar Fernandez, koji su među prvima organizovali doživljaj na Kubi. Inače su par i oboje su profesori na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Havani, a počeli su kao domaćini smještaja. Sada organizuju i četiri doživljaja: dvodnevnu kulturnu avanturu u Havani i ruralnim područjima, poludnevnu šetnju autentičnom Havanom, cjelodnevni izlet na kubansko selo da se upoznaju s uzgojem kafe, uzgojem životinja i životom poljoprivrednika, kao i dvosatni razgovor o kubanskoj ekonomiji i društvu uz koktel Cuba Libresa ili drugo piće po izboru. Osim toga, „potakli smo prijatelje da organizuju još 15 doživljaja”, rekao je Oscar.

Patricia i Oscar su nam pričali kako su unaprijedili svoje poduzetništvo.

Kako ste započeli s organizacijom doživljaja?
Oscar: „Pa, provodili smo dva sata sa svakim gostom kada dođe pričajući o svemu što znamo o Kubi. Uživali smo u tome jer smo se osjećali kao profesori, ali s novim studentima.”

Patricia: „Onda su ljudi počeli pisati recenzije i komentare o [našim improvizovanim obilascima]. Kad je Airbnb pokrenuo doživljaje na Kubi, pomislili smo: „Zašto ne bismo kreirali doživljaj kakav već pružamo prilikom dolaska?”

Recite nam o svom prvom doživljaju „Avantura života na Kubi”. Po čemu je jedinstven?
Patricia: „U većini slučajeva, turisti koji dolaze na Kubu očekuju da će slušati o duhanu, rumu i salsi. Ali htjeli smo gostima pokazati malo više: kako funkcioniše obrazovni sistem, zdravstveni sistem i tržnice, te kako ljudi žive od tako niskih plaća. Obiđemo grad i pokažemo im mjesta koja nisu tipično turistička, kao što je kraljevstvo sladoleda Coppelia. Pet kugli sladoleda košta otprilike 25 centi (USD). Čeka se oko 30 minuta, a ljudi se druže i čak održavaju sastanke dok čekaju u redu. To predstavlja sliku kubanskog društva. Naše goste vodimo i javnim prevozom, što uopšte nije uobičajeno [za turiste]. Na kraju dana imaju dojam da su učinili nešto zaista veliko i da su posvjedočili kako Kubanci zaista žive u socijalističkom društvu.”

Šta je najbolje kod toga što ste domaćin doživljaja?
Oscar: „Sjajan je osjećaj kad obogaćujete svoje znanje i poznavanje drugih kultura. Svaki put dijelite svoju kulturu. Još uvijek smo profesori na univerzitetu, pa potičemo svoje mlađe kolege da zajedno s nama organizuju doživljaj. Osim toga, smatramo da je Airbnb zaslužan za stvaranje radnih mjesta i poboljšanje kvalitete života. Tokom našeg doživljaja „Život na selu”, vodimo učesnike u ruralno područje da upoznaju naše porodične prijatelje koji se bave ribolovom i uzgojem voća i kafe. Sada tamo dovodimo učesnike otprilike tri puta sedmično, a i naši prijatelji su sada poduzetnici.”

Imate li savjet za druge domaćine koji razmišljaju o kreiranju doživljaja?
Patricia: „Radi se o tome imate li nešto za podijeliti i želite li to zaista podijeliti s drugima.”

Oscar: „Jer srž svega je da gostima otvorite dušu. Morate biti svoji i autentični, jer u suprotnom nećete biti uspješni.”

*Zasnovano na internom istraživanju Airbnba kojim je obuhvaćeno više od 100 domaćina.

Informacije koje se nalaze u ovom članku su se možda promijenile od objavljivanja.

Airbnb
17. jan 2019.
Je li vam ovo bilo korisno?