Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice

Politika nediskriminacije

Ovaj članak je automatski preveden.

Posljednji put ažurirano: 13. maj 2025. godine

Airbnbova zajednica se sastoji od miliona ljudi iz cijelog svijeta koji sa sobom donose različite kulture, vrijednosti i norme. Naša posvećenost okupljanju ljudi promicanjem značajnih i zajedničkih iskustava zasniva se na principima poštovanja i inkluzije. U skladu s tim, od naših korisnika tražimo da:

  • Prihvatite naše Obaveze zajednice, koje zahtijevaju da se svi koji koriste Airbnb odnose jedni prema drugima s poštovanjem bez obzira na njihovu rasu, vjeru, nacionalno porijeklo, etničku pripadnost, invaliditet, spol, rodni identitet, seksualnu orijentaciju ili starosnu dob.
  • Pridržavajte se dolje navedenih Politika nediskriminacije.

Airbnbova Politika nediskriminacije

Airbnbova Antidiskriminacijska pravila primjenjuju se na sve Airbnb smještaje, usluge i doživljaje.

Korisnicima, uključujući sudomaćine i saputnike, zabranjujemo da diskriminišu druge na osnovu sljedećih zaštićenih karakteristika:

  • Trka
  • Religija
  • Spol
  • Starost
  • Invaliditet
  • Porodični status (imati djecu)
  • Bračni status (biti u braku ili ne)
  • Etnička pripadnost
  • Nacija porijekla
  • Seksualna orijentacija
  • Spol
  • Rodni identitet
  • Kasta
  • Trudnoća i srodna medicinska stanja

Odbijanje usluge ili različito liječenje

Korisnici Airbnba ne smiju se prema članovima Airbnb zajednice odnositi drugačije ili odbiti uslugu nekome zbog njihovih zaštićenih karakteristika ili percepcije da imaju zaštićenu karakteristiku. Neki primjeri toga uključuju:

  • Odbijanje ili otkazivanje rezervacije.
  • Nametanje različitih uslova, uslova ili kućnog reda (npr. različita ograničenja pristupa, naknade ili druge uslove koji se odnose na oglas ili postupak rezervisanja).
  • Ukazivanje na sklonost ili suprotstavljanje određenoj vrsti gosta.

Kako bi gostima pomogli da donesu informisane odluke, domaćini su dobrodošli da pruže informacije o smještaju, usluzi ili doživljaju, ali na kraju odluka o tome da li je smještaj prikladan za gosta, njegovu porodicu ili njihove saputnike, zavisi od gosta. U nastavku su navedene dodatne smjernice o dobi i porodičnom statusu, invaliditetu i rodnom identitetu.

Starost i porodični status

Airbnb domaćini mogu:

  • Navedite činjenično tačne informacije o karakteristikama smještaja, usluge ili doživljaja (ili nedostatku karakteristika) koje bi mogle navesti gosta da utvrdi da smještaj nije prikladan za goste određene dobi ili goste s djecom ili bebama.
  • Za smještaje na Floridi, zahtijevajte da gost koji rezerviše smještaj („gost koji ugovara rezervaciju”) ima najmanje 25 godina, pod uslovom da je taj uslov univerzalno primjenjiv na sve potencijalne goste koji rezervišu smještaj i da je to jasno saopšteno gostu prije rezervisanja. Bilo koja starosna granica odnosi se samo na gosta koji je rezervisao i ne ograničava dob djece ili drugih osoba koje su u pratnji gosta koji je rezervisao.
  • Za doživljaje, odredite minimalnu dob do 21 godinu ili u skladu s važećim zakonom ili propisima, pod uslovom da se ti uslovi univerzalno primjenjuju na sve goste i da su o njima obaviješteni prije rezervisanja.
  • Za usluge, odredite minimalnu starosnu dob, do 18 godina ili u skladu s važećim zakonom ili propisima, pod uslovom da se ti uslovi univerzalno primjenjuju na sve goste i da su o njima obaviješteni prije rezervisanja.
  • U njihovim oglasima imajte na umu sve važeće zakone ili propise koji zabranjuju goste određene dobi ili goste s djecom ili bebama (na primjer, smještaj koji je dio stambenog udruženja koji je ograničen samo na starije osobe).

Airbnb domaćini možda neće:

  • Odlučite za goste da smještaj ne zadovoljava potrebe gostiju određene dobi ili gostiju s djecom ili bebama.
  • Za smještaje, nametnite različite uslove ili odredbe ili odbijte rezervaciju zbog starosti ili porodičnog statusa gosta, osim ako takvo ograničenje nije obavezno u skladu s važećim zakonom ili propisima.
    • To uključuje nametanje pravila kao što su „nema gostiju mlađih od 21 godine”, naplaćivanje većih naknada za goste određene dobi ili obeshrabrivanje određenih vrsta rezervacija zbog starosti ili porodičnog statusa.

Invaliditet

Domaćini mogu pružiti informacije o smještaju, usluzi ili doživljaju kako bi gostima s invaliditetom pružili dovoljno informacija da donesu odluku o tome odgovara li smještaj za sebe, njihovu porodicu ili druge saputnike.

Airbnb domaćini mogu:

  • Navedite informacije o karakteristikama prilagođenog pristupa u smještaju (ili nedostatku njih) kako bi gosti mogli odlučiti hoće li rezervisati smještaj, uslugu ili doživljaj ili ne.
  • Navedite informacije o određenim vještinama ili sposobnostima potrebnim za doživljaj ili uslugu.
  • Za oglase smještaja s karakteristikama prilagođenog pristupa, navedite da se prioritet može dati gostima koji traže takve karakteristike. Ovo je namijenjeno pružanju podrške gostima koji imaju koristi od takvih karakteristika.

    Airbnb domaćini možda neće:

    • Odredite za goste da smještaj, usluga ili doživljaj ne zadovoljavaju potrebe gostiju s invaliditetom.
    • Zabranite ili ograničite upotrebu uređaja za kretanje, kao što su invalidska kolica ili šetači.
    • Naplatite više naknada za goste s invaliditetom, uključujući naknade za kućne ljubimce kada gost ima životinju za pomoć čovjeku (ili životinju za emocionalnu podršku u određenim jurisdikcijama ili okolnostima). Naša Pravila o prilagođenom pristupu uključuju više informacija o životinjama za pružanje usluga i emocionalnu podršku.
    • Obeshrabrite rezervacije gostiju s invaliditetom.
    • Odbijte komunikaciju s gostima putem pristupačnih sredstava koja su dostupna (npr. prevodioci, relejni operateri ili pisana komunikacija).
    • Odbijte zahtjeve za rezervaciju kako biste izbjegli razumne zahtjeve za smještaj za goste s invaliditetom (kao što je manja izmjena kućnog reda). Naša Pravila o prilagođenom pristupu uključuju više informacija o razumnim smještajima.

    Spolni identitet

    Airbnb očekuje da naša zajednica poštuje samoidentifikovane spolove naših korisnika. Smatramo da su spol(ili više njih) pojedinca bez obzira na identitet koji izražava ili preferira. Ako korisnik izrazi preferenciju zamjenice (na primjer, on/ona, oni/oni), tu prednost treba poštovati.

    Airbnb domaćini mogu:

    • Učinite smještaj dostupnim samo gostima spola domaćina ako domaćin dijeli zajedničke prostorije (na primjer kupatilo, kuhinju) sa svojim gostima.
    • Kada Airbnb predodobri, učinite uslugu ili doživljaj dostupnim samo jednom spolu u određenim okolnostima, kao što je promovisanje sigurnosti, privatnosti ili poštivanje važećeg zakona.

      Airbnb domaćini možda neće:

      • Odbijte rezervaciju ili nametnite diferencijalni tretman jer se domaćin ne slaže s izraženim rodnim identitetom gosta ili zato što se gost identifikuje izvan rodne binarnosti.

      Diskriminatorni jezik

      • Korisnici Airbnba ne smiju koristiti jezik koji zahtijeva isključivanje, odvajanje, nasilje prema, ponižavanje, uvrede, stereotipe ili nastoji prenijeti inferiornost osobe zbog zaštićene karakteristike. To uključuje upotrebu uvreda, negativnih asocijacija, upućivanje na transrodnu osobu po imenu prije tranzicije (npr.: deadnaming), pogrešne spolne odnose, mikroagresije i sve druge oblike govora mržnje.

      Simboli, slike i predmeti koji vole mržnju i diskriminaciju

      • Korisnici Airbnba ne smiju prikazivati simbole, predmete, logotipe, slogane ili slike koje su osobe pune mržnje, stereotipi zbog zaštićene karakteristike ili prenositi diskriminirajuće značenje. To uključuje slike koje prikazuju diskriminatorne ili rasističke simbole (uključujući kodirane simbole), lidere grupa mržnje ili stereotipe.
      • Airbnb zabranjuje određene vrste objekata sa sjedištem u SAD-u, kao što su oni koji mogu biti: (i) nekadašnje plantaže na kojima su živjeli ili radili porobljeni ljudi, (ii) građevine dizajnirane samo za stanovanje porobljenih ljudi i (iii) ponude koje inače slave ropstvo. Pročitajte više o ovoj zabrani u našem A Six Year Novosti o radu na Airbnbu za borbu protiv diskriminacije i izgradnju inkluzije.

      Uslovi korištenja i lokalni zakoni

      Naši Uslovi korištenja zahtijevaju od korisnika da razumiju i poštuju zakone ili propise koji se na njih odnose. Osim toga, ako ovi uslovi pružaju više zaštite i nisu u suprotnosti s važećim zakonima ili propisima, očekujemo da se korisnici pridržavaju ovih pravila.

      • Primjenjivi zakoni ili propisi mogu zahtijevati od određenih domaćina da razlikuju smještaj koji krši ova pravila. U tim slučajevima od domaćina ne zahtijevamo da prekrše te važeće zakone ili propise niti da prihvate goste koji bi mogli izložiti domaćine stvarnom i dokazanom riziku od pravne odgovornosti ili fizičke štete.
      • Domaćinima je dozvoljeno da objasne zakonska ograničenja koja su važna za goste da ih znaju na jasan, činjeničan i nepobitan način.

      Ako ne postoji važeći zakon ili propis o određenom problemu, ova pravila se uređuju.

      Kako prijaviti kršenje pravila

      Ako smatrate da ste diskriminirani ili želite prijaviti korisnika, profil, oglas ili poruku zbog diskriminirajućeg ponašanja, na raspolaganju vam je nekoliko načina da nam pošaljete prijavu. Možete:

      • Kliknite ili dodirnite oznaku ikone Prijavi ovaj oglas u Airbnb aplikaciji.
      • Kontaktirajte nas direktno, ne zaboravite ostaviti svoje ime i konkretne detalje o incidentu (uključujući datume, uključene osobe i broj rezervacije, ako je primjenjivo).

      Ako gost smatra da je doživio diskriminaciju koja je rezultirala time da mu je uskraćen pristup smještaju, usluzi ili doživljaju ili da ne može rezervisati smještaj ili ostati u smještaju ili učestvovati u usluzi ili doživljaju, Airbnb će istražiti izvještaj. Paralelno s tim, u skladu s našim Uslovima otvorenih vrata, Airbnb nudi praktičnu podršku za rezervacije ako je potrebno kako bi gostima pomogao da pronađu drugi smještaj. Imamo posebne timove koji provode našu Politiku nediskriminacije i ozbiljno shvataju svaki izvještaj o diskriminaciji.

      Saznajte više o uobičajenim pitanjima vezanim za Politiku nediskriminacije.

      Je li vam ovaj članak pomogao?

      Vezani članci

      Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
      Prijava ili registracija