ZAŠTITA DOMAĆINA

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti

U rijetkim slučajevima kada neko strada ili mu je imovina oštećena tokom pokrivenog doživljaja, domaćini doživljaja mogu biti zaštićeni od odgovornosti u iznosu do 1.000.000 USD.

U rijetkim slučajevima kada neko strada ili mu je imovina oštećena tokom pokrivenog doživljaja, domaćini doživljaja mogu biti zaštićeni od odgovornosti u iznosu do 1.000.000 USD.

Dostupno domaćinima većine doživljaja
Štiti domaćine od početka do kraja doživljaja
Bez premca u turističkoj industriji

This program doesn't apply to hosts who offer experiences in mainlaind China or Japan, or hosts of accommodations.

Šta je pokriveno?

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti može pokrivati:

– Vaša zakonska odgovornost za tjelesne povrede učesnika ili drugih ljudi – Vaša zakonska odgovornost za štetu na imovini koja pripada učesnicima ili drugim ljudima

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti ne pokriva:

– Tjelesne povrede ili oštećenja imovine koja su posljedica nečega što je namjerno urađeno (nije nesretan slučaj) – Štetu na ličnoj imovini domaćina, ili nestale ili ukradene predmete – Doživljaji koji uključuju letjelice i mobilnu opremu

Ugošćavajte s povjerenjem

Vrijeme za pripremu doživljaja

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti može pružiti pokriće domaćinima tokom doživljaja, a također i dok pripremaju prostor za doživljaj, prije nego što počne ili nakon što se završi, u skladu s uslovima i odredbama polise.

Pokriće za sudomaćine

Sudomaćini koji pružaju srodne usluge u vezi s doživljajem također mogu biti pokriveni Osiguranjem organizatora doživljaja od odgovornosti.

Podrška 0–24

Ako se nešto dogodi vama ili vašim gostima, naš tim za podršku zajednici vam je na raspolaganju. Ako imate pitanja vezana za Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti, kontaktirajte nas i uputit ćemo vas relevantnom pružatelju usluga.

Posvećeni smo promovisanju sigurne i pouzdane zajednice širom svijeta.

Posvećeni smo promovisanju sigurne i pouzdane zajednice širom svijeta.

Savjet: Iskoristite materijale o sigurnosti

Airbnb sarađuje s američkim Crvenim krstom i Međunarodnom federacijom Crvenog krsta i Crvenog polumjeseca kako bi pružio sigurnosne materijale koji su važeći u 191 zemlji. Saznajte kako planirati za hitne slučajeve, pripremiti pribor za prvu pomoć, biti na sigurnom u kuhinji i sl.

Savjet: Iskoristite materijale o sigurnosti

Airbnb sarađuje s američkim Crvenim krstom i Međunarodnom federacijom Crvenog krsta i Crvenog polumjeseca kako bi pružio sigurnosne materijale koji su važeći u 191 zemlji. Saznajte kako planirati za hitne slučajeve, pripremiti pribor za prvu pomoć, biti na sigurnom u kuhinji i sl.

Postupak podnošenja zahtjeva za odštetu

1. Obrazac prijave je popunjen

Kada domaćin, gost ili treća strana kontaktiraju Tim za podršku zajednici, Airbnb će pružiti informacije o procesu podnošenja zahtjeva za odštetu.

2. Osiguravatelj imenuje procjenitelja štete, koji zatim pregleda zahtjev

Nakon popunjavanja obrasca prijave, procjenitelj će u ime osiguravajućeg društva stupiti u kontakt kako bi razgovarao o zahtjevu i prikupio informacije.

3. Zahtjev se istražuje

Procjenitelj štete koji radi za treću stranu rješava zahtjev u skladu s uslovima polise Osiguranja organizatora doživljaja od odgovornosti i važećim zakonima i propisima u odgovarajućoj nadležnosti.

Experience Protection Insurance is subject to certain terms, conditions, and exclusions. 
To learn more, download a comprehensive program summary.

Odgovori na vaša pitanja

Trebam li nešto učiniti da ostvarim pokriće po osnovu Osiguranja organizatora doživljaja od odgovornosti?

Ne. Automatski ostvarujete pokriće ako vaš doživljaj ispunjava uslove za pokriće osiguranjem.

Kada postanete domaćin doživljaja i prihvatite Uslove korištenja, prihvatate i da ćete ostvariti pokriće Osiguranjem organizatora doživljaja od odgovornosti tokom Airbnb doživljaja, u skladu s uslovima polise.

Ako želite istupiti iz programa, morate učiniti sljedeće: – [Pošaljite nam e-mail] (mailto:epi-opt-out@airbnb.com) s e-mail adrese povezane s vašim računom domaćina doživljaja – Navedite svoje puno ime i prezime te broj telefona povezan s vašim računom domaćina doživljaja – Navedite tačan naziv doživljaja koji organizujete

Imajte na umu da se e-mail adresa za istupanje iz programa prati samo za obradu zahtjeva za istupanje.

Šta će se dogoditi ako se povrijedim za vrijeme doživljaja?

Vaša sigurnost je naš glavni prioritet. Ako ste povrijeđeni ili vam je potrebna ljekarska pomoć za vrijeme doživljaja, trebali biste otići na sigurno mjesto i kontaktirati lokalne hitne službe.

Kada budete na sigurnom i zbrinuti, prijavite incident nama tako što ćete otići u rubriku Profil u svojoj Airbnb aplikaciji i dodirnuti Pomoć i podrška, a zatim ispod putovanja izabrati Kontaktiraj Airbnb. Saznajte više

Šta trebam, kao domaćin Airbnb doživljaja, uraditi ako se neko povrijedi tokom doživljaja?

Sigurnost Airbnbove zajednice je naš prioritet. U slučaju da se neko povrijedi tokom doživljaja ili da je nekome potrebna ljekarska pomoć, trebate se pobrinuti da svi budu na sigurnom i odmah kontaktirati lokalne hitne službe.

Nakon što su svi na sigurnom i zbrinuti, prijavite nam incident i javite možemo li vam pružiti dodatnu pomoć. Saznajte više

Kako funkcioniše Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti?

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti pruža pokriće putem polise izdane od strane zastupnika najuglednijeg svjetskog osiguravajućeg društva, Zurich Insurance plc.

Osim domaćina Airbnb doživljaja, u polisi je naveden i Airbnb. Zaštita u okviru ovog programa nije uslovljena plaćanjem premije osiguranja ili franšize.

Kad neko domaćinu doživljaja podnese zahtjev za nadoknadu štete, procjenitelj štete koji radi za treću stranu pristupa obradi i rješavanju zahtjeva u skladu s pravilima dogovorenim s Airbnbom.

Šta je Osiguranje domaćina od odgovornosti?

Osiguranje domaćina od odgovornosti pruža primarno osiguranje od odgovornosti za štetu u vrijednosti od najviše 1.000.000 USD po događaju u slučajevima kad treća osoba traži naknadu štete zbog tjelesne povrede ili oštećenja imovine u vezi s boravkom putem Airbnba.

Zaštita po ovom osiguranju podliježe ograničenju na najviše 1.000.000 USD po lokaciji smještaja, određenim pravilima, ograničenjima i izuzecima. Saznajte više

Kako se Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti razlikuje od Airbnbove Garancije za domaćine i Osiguranja domaćina od odgovornosti?

Airbnbova Garancija za domaćine i Osiguranje domaćina od odgovornosti osmišljeni su da zaštite domaćine smještaja. Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti je osmišljeno tako da zaštiti domaćine doživljaja.

Airbnbova Garancija za domaćine je osmišljena da zaštiti domaćine smještaja od štete nastale na njihovoj ličnoj imovini ili smještaju u rijetkim slučajevima kada gost izazove materijalnu štetu. Za više informacija, posjetite našu stranicu o Garanciji za domaćine.

Osiguranje domaćina od odgovornosti je osmišljeno da zaštiti domaćine smještaja u slučaju da treća strana od njih traži naknadu štete zbog tjelesne povrede ili oštećene imovine tokom boravka u smještaju domaćina. Za više informacija, posjetite našu stranicu Osiguranja domaćina od odgovornosti.

Osiguranje organizatora doživljaja od odgovornosti osmišljeno je da zaštiti domaćine doživljaja od potraživanja trećih strana zbog tjelesnih povreda ili oštećenja imovine do kojih može doći tokom organizovanog doživljaja. Za više informacija, posjetite naš Centar za pomoć.

Jeste li spremni da započnete kreirati svoj doživljaj?

Jeste li spremni da započnete kreirati svoj doživljaj?