Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Pravila zajednice

Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca u kategoriji Luxe

Ovaj članak je automatski preveden.

Ovi Uslovi se primjenjuju samo na rezervacije smještaja kategorije Luxe ugovorene prije 2. novembra 2023. godine. Rezervacije ugovorene od 2. novembra 2023. godine ili kasnije podliježu našim Uslovima ponovnog rezervisanja i povrata novca.

Datum stupanja na snagu: 29. april 2022.

Ovaj Uslovi ponovne rezervacije i povrata novca kategorije Luxe objašnjavaju kako ćemo vam pomoći s ponovnom rezervisanjem rezervacije i kako vršimo povrat novca za rezervacije smještaja kategorije Luxe kada domaćin otkaže rezervaciju ili drugi problem s putovanjem ometa boravak. Ovi Uslovi se primjenjuju uz Ugovor o rezervisanju smještaja kategorije Airbnb Luxe.

Šta će se dogoditi ako domaćin otkaže prije dolaska

Ako domaćin otkaže rezervaciju prije dolaska, pomoći ćemo gostu da pronađe i rezerviše slične smještaje najbolje što možemo. Ako ne uspijemo pronaći sličan smještaj ili ako gost odluči da ne rezerviše novu rezervaciju, gost će dobiti povrat cjelokupnog iznosa.

Šta će se dogoditi ako drugi problem s putovanjem poremeti boravak

Ostale probleme s putovanjem morate nam prijaviti tako što ćete se obratiti podršci najkasnije 72 sata nakon otkrića. Ako utvrdimo da je problem s putovanjem poremetio boravak, zavisno od okolnosti, možemo vam pružiti povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa. Također možemo pomoći gostu da pronađe sličan ili bolji smještaj. Iznos povrata, ako postoji, zavisi od ozbiljnosti problema s putovanjem, uticaja na gosta, pogođenog dijela boravka i od toga da li gost napušta smještaj. Ako gost napusti smještaj zbog materijalnog problema s putovanjem i kontaktira nas, ponudit ćemo vam pomoć u pronalaženju sličnog ili boljeg smještaja za preostala noćenja.

Koji problemi s putovanjem su obuhvaćeni

Pojam „Problem s putovanjem” se odnosi na sljedeće situacije:

  • Domaćin otkazuje rezervaciju prije dolaska.
  • Domaćin nije omogućio pristup smještaju.
  • Smještaj nije prikladan za boravak prilikom dolaska iz bilo kojeg od sljedećih razloga:
    • Nisu dovoljno čisti i sanitarni, uključujući posteljinu i peškire.
    • Oni sadrže sigurnosne ili zdravstvene opasnosti.
    • Sadrže štetočine.
  • Oglas sadrži materijalnu netačnost kao što su:
    • Netačna vrsta ili broj soba (npr. spavaće sobe, kupatila, kuhinje ili druge sobe).
    • Netačna lokacija smještaja.
    • Poseban sadržaj ili karakteristika opisana u oglasu nije prisutna ili ne funkcioniše (npr. bazen; masažna kada; kupatilo - WC šolja, tuš kabina ili kada; kuhinja - umivaonik, štednjak, frižider ili drugi glavni uređaj; električni, grijaći ili klimatizovani sistemi).
    • Za poseban sadržaj opisan u oglasu potreban je dodatni trošak koji nije naveden u oglasu.

Kako funkcionišu zahtjevi

Kako bi ispunio uslove za pomoć pri ponovnoj rezervaciji ili povrat novca, gost koji je izvršio rezervaciju može podnijeti zahtjev tako što će se obratiti podršci. Zahtjevi se moraju predati najkasnije 72 sata nakon otkrivanja problema s putovanjem i podržati relevantnim dokazima kao što su fotografije ili potvrda uslova od strane domaćina. Utvrdit ćemo je li došlo do problema s putovanjem procjenom dostupnih dokaza.

Kako ovi uslovi utiču na domaćine

Ako domaćin otkaže boravak, od domaćina će se tražiti povrat svih uplata izvršenih u vezi s boravkom. Ako snosimo troškove u pružanju pomoći gostu u pronalaženju ili rezervisanju sličnih ili boljih smještaja zbog otkazivanja od strane domaćina ili drugog problema s putovanjem, imat ćemo pravo nadoknaditi takve troškove od domaćina u skladu s našim Uslovima, pravilima i svim sporazumima s našim domaćinima.

U većini slučajeva pokušat ćemo potvrditi zahtjev gosta kod domaćina. Domaćini također mogu osporiti problem s putovanjem tako što će se obratiti podršci.

Ostale stvari kojih treba biti svjestan

Ovi Uslovi se primjenjuju na sve rezervacije smještaja kategorije Luxe ugovorene prije 2. novembra 2023. godine. Rezervacije smještaja kategorije Luxe su rezervisane na Airbnbovoj platformi, a njome upravlja Luxury Retreats. Imajte na umu da se Uslovi ponovnog rezervisanja i povrata novca na Airbnbu i Airbnbovi Uslovi koji se odnose na događaje većih poremećaja ne primjenjuju na rezervacije smještaja kategorije Luxe ugovorene prije 2. novembra 2023. godine. Kada se primjenjuju ovi Uslovi, oni također kontrolišu i imaju prednost u odnosu na uslove otkazivanja rezervacije.

Prije nego što podnese zahtjev, gost mora obavijestiti Airbnbovu službu za podršku ili agenciju za upravljanje smještajnim kapacitetima kako bi pokušao direktno riješiti problem s putovanjem. Možemo smanjiti iznos povrata novca ili prilagoditi bilo kakvu pomoć za ponovnu rezervaciju u skladu s ovim Uslovima kako bi odražavala povrat novca ili drugu pomoć koju direktno pruža domaćin. Kao dio pružanja pomoći pri ponovnoj rezervaciji možemo, ali nismo obavezni, platiti ili doprinijeti troškovima novog smještaja. Gostima također možemo pružiti mogućnost da primijene vrijednost otkazane rezervacije na nove smještaje ili dobiju popust na putovanja umjesto da dobiju povrat novca.

Ako gost pokaže da pravovremeno prijavljivanje problema s putovanjem nije bilo izvodljivo, možemo dozvoliti kasnu prijavu problema s putovanjem u skladu s ovim Uslovima. Problemi s putovanjem koje uzrokuje gost, saputnici ili njihove pozvane osobe ili kućni ljubimci nisu obuhvaćeni ovim Uslovima. Podnošenje lažnog zahtjeva krši naše Uslove korištenja i može dovesti do prekida korisničkog računa.

Naše odluke u skladu s ovim Uslovima su obavezujuće, ali ne utiču na druga ugovorna ili zakonska prava koja mogu biti dostupna. Svako pravo koje gosti ili domaćini možda moraju morati pokrenuti pravni postupak ostaje nepromijenjen. Ova pravila nisu osiguranje i nijedna premija nije plaćena od strane bilo kojeg gosta ili domaćina. Sva prava i obaveze prema ovim Uslovima su lične za gosta i domaćina rezervacije i ne smiju se prenositi ili dodijeliti. Sve izmjene ovih Uslova će biti izvršene u skladu s našim Uslovima korištenja. Ovi uslovi se primjenjuju na rezervacije smještaja kategorije Luxe, ali se ne odnose na smještaje ili rezervacije doživljaja.

Ako imate pitanja o Uslovima ponovnog rezervisanja smještaja kategorije Luxe i povratu novca, obratite se podršci.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Upute • Gost

    Otkazivanja Airbnb avantura

    Povrat cjelokupnog iznosa za bilo koju avanturu možete dobiti ako otkažete najmanje 30 dana prije zakazanog početka avanture ili manje od 24 sata od trenutka plaćanja.
  • Upute • Domaćin

    Obezbjeđivanje osnovnih sadržaja za goste

    Osnovne sadržaje čine sve stvari koje gost očekuje u smještaju, a koje mu omogućavaju ugodan boravak, uključujući toaletni papir, sapun, peškire, jastuke i posteljinu.
  • Upute • Gost

    Ako dođe do problema ili poteškoća tokom boravka

    Ako se tokom vašeg boravka desi nešto neočekivano, prvo pošaljite poruku domaćinu kako biste razgovarali o rješenju. Vjerovatno će vam pomoći da riješite problem. Ako vam domaćin ne može pomoći ili želite zatražiti povrat novca, tu smo da vam pružimo podršku.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija