Kako se nositi s lošom recenzijom na Airbnbu

Prema negativnim recenzijama se odnosite s konkretnim detaljima o poboljšanjima.
Autor: Airbnb, objavljeno 4. maj 2021.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 29. jan 2024.

Loša recenzija može stvarno da zaboli. Međutim, čak i najgostoprimljiviji domaćin može s vremena na vrijeme dobiti negativne povratne informacije gostiju.

Uvijek imate mogućnost javno odgovarati na recenzije u svom oglasu. Konstruktivno odgovaranje pokazuje da vam je stalo do povratnih informacija gostiju. Postoje i koraci koje možete poduzeti kako biste u potpunosti izbjegli negativne recenzije.

Odgovaranje na negativne recenzije

Pisanje kratkog i ljubaznog javnog odgovora na negativnu recenziju daje vam priliku da podijelite s drugima kako ćete izvršiti poboljšanja.

Gosti nam govore da se, kada primijete da domaćin
odgovara na povratne informacije, osjećaju sigurnije po pitanju rezervisanja, jer znaju da domaćin prihvata prijedloge. Na recenziju

možete
odgovoriti u svakom trenutku. Evo nekoliko savjeta za kreiranje izvrsnog odgovora:

  • Počnite tako što ćete prihvatiti povratne informacije i zahvaliti se svom gostu. Ovo bi moglo biti nešto jednostavno kao što je: „Mary, hvala vam na recenziji! Zaista cijenimo što ste odvojili vrijeme da razmislite o svom putovanju.”

  • Napišite kako ste poboljšali svoj prostor. Mogli biste reći: „Žao nam je što kreveti nisu bili udobni. Vaš nam je san važan, pa smo nakon vaše recenzije dodali nekoliko udobnih nadmadraca.”

„Kao gost ne očekujem da domaćini imaju 100% besprijekorne recenzije, ali mnogo sam više impresioniran onima koji konstruktivne povratne informacije shvataju ozbiljno i pokazuju volju za poboljšanjem”, kaže Andrew, Superdomaćin u Berlinu.

Recenzije mogu biti uklonjene ako krše naša
Pravila o recenzijama. Možete prijaviti recenziju za koju smatrate da se protivi našim pravilima. Također možete osporiti recenziju napisanu iz osvete,bez obzira kada je objavljena, koju su objavili gosti za koje smatrate da su počinili ozbiljno kršenje pravila.

Odgovaranje na pozitivne recenzije

Javno odgovaranje na dobre recenzije od velikog je značaja jer pokazuje da ste komunikativan domaćin.

Ako samo odgovarate na negativne recenzije, privući ćete posebnu pažnju na njih. Umjesto toga, odgovarajte i na dobre recenzije. Čak i ako samo kažete „Hvala vam što ste odsjeli u mom smještaju!”, može biti dovoljno.

Izbjegavanje negativnih recenzija

Ponekad je loša recenzija jednostavno rezultat različitih očekivanja. Svaki put kada primite gosta, to je prilika da ponudite sjajno gostoprimstvo i praktikujete inkluzivno ugošćavanje.

Iako ne možete garantovati da nikada nećete dobiti lošu recenziju, postoje koraci koje možete poduzeti kako biste poboljšali svoju rutinu ugošćavanja.

  • Snimite precizne fotografije svog prostora, uključujući i njegove prednosti i nedostatke.
  • Napišite iskren opis smještaja i kućni red kako bi gosti znali šta od njih očekujete.
  • Prilagodite opis smještaja kako biste pojasnili probleme koji su spomenuti u lošim recenzijama, posebno one na koje ne možete uticati, kao na primjer ako se vaš smještaj nalazi u bučnoj ulici.
  • Koristite povratne informacije kako biste poboljšali svoj smještaj, npr. dodajte više peškira ako je gost rekao da ih nije bilo dovoljno.
  • Budite u kontaktu s gostima cijelo vrijeme boravka u Airbnb aplikaciji, kako biste riješili eventualne nedoumice kada se pojave.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
4. maj 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?