Pređi na sadržaj
    Krenite naprijed za pristup predloženim rezultatima
    Vrijeme čekanja je trenutno duže nego obično
    Zbog koronavirusa (COVID-19), trenutno primamo veliki broj zahtjeva i radimo sa smanjenim brojem zaposlenih. Ako imate rezervaciju koja počinje za više od 72 sata, kontaktirajte nas bliže datumu dolaska kako bismo podržali one kojima je odmah potrebna pomoć. Da biste izmijenili ili otkazali rezervaciju, otiđite na stranicu Putovanja ili na kontrolnu tablu domaćina.

    Šta ako moram otkazati zbog hitnog slučaja ili okolnosti koju nije moguće izbjeći?

    Napomena: Ovaj članak se ne odnosi na okolnosti vezane za pandemiju koronavirusa (COVID-19). Pregledajte naš članak o vanrednim okolnostima vezanim za koronavirus (COVID-19) da biste saznali više o pokrivenosti okolnosti vezanih za koronavirus (COVID-19), a posebno o ograničenjima pokrivenosti za rezervacije koje su izvršene nakon 14. marta 2020. godine.

    Kako to funkcioniše

    Mogli bismo vam vratiti novac ili vas osloboditi posljedica otkazivanja ako morate otkazati zbog neočekivanih okolnosti na koje ne možete uticati. U nastavku je lista okolnosti koje su obuhvaćene našim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti. Prije nego što otkažete, provjerite da li je vaša okolnost na dole navedenoj listi i možete li nam poslati potrebnu dokumentaciju.

    Važno je imati na umu da su otkazivanja bez posljedica dostupna samo za vanredne okolnosti nastale prije službenog datuma dolaska za vašu rezervaciju. Pored toga, naši uslovi koji se odnose na vanredne okolnosti se ne odnose na Luxe ili Luxury Retreats rezervacije koje podliježu posebnimLuxe uslovima povrata novca gostima.

    Okolnosti koje zahtijevaju dokumentaciju

    Smrt domaćina, gosta ili sudomaćina, dodatnog gosta, člana uže porodice ili njegovatelja. Morat ćete nam dostaviti jedan od ovih dokumenata:

    • Izvod iz matične knjige umrlih
    • Smrtovnicu
    • Novinski članak u kojem se spominje preminula osoba
    • Policijski izvještaj

    Iznenadna teška bolest ili povreda domaćina ili nekog od putnika. Tražit ćemo da nam dostavite izjavu ljekara koja potvrđuje da osoba nije u stanju ugošćavati ili putovati zbog iznenadne, ozbiljne bolesti ili povrede. Izjava mora biti izdana nakon što je rezervacija potvrđena i dostavljena u roku od 14 dana od dana otkazivanja. U ovom trenutku, od ranije postojeće okolnosti poznate korisniku u trenutku rezervacije nisu obuhvaćene našim Uslovima koji se odnose na vanredne okolnosti.

    Zakonski propisane obaveze, uključujući porotničku dužnost, ograničenja putovanja, pojavljivanja na suđenju ili vojne obaveze. Morat ćete nam dostaviti kopiju službenog obavještenja izdanog nakon datuma potvrde rezervacije na kojem se nalazi ime osobe koja je dužna da izvrši tu zakonsku obavezu.

    Nepredviđeno oštećenje imovine, održavanje i problemi sa sadržajima Airbnb smještaja zbog kojih se ne može garantovati siguran boravak u smještaju ili zbog kojeg gosti nemaju pristup osnovnim sadržajima, kao što je snabdijevanje vodom. To se ne odnosi na planirana renoviranja. Tražit ćemo od vas da dostavite sve navedene dokumente:

    • Dokaz da se problem trenutno rješava
    • Procjenu kada će biti riješen
    • Račun za izvršene popravke
    • Fotografije oštećenja

    Poremećaji u prevozu zbog kojih putovanje na vaše odredište nije moguće, uključujući zatvaranja puteva i otkazivanja letova kada nisu mogući alternativni načini putovanja. To uključuje zatvaranja i otkazivanja zbog prirodnih katastrofa, poput zemljotresa ili jakih oluja. Morat ćete nam dostaviti obavijest o zatvaranju ceste ili dokumentaciju od aviokompanije da je let otkazan i popratnu dokumentaciju koja potvrđuje da putovanje na vaše odredište nije moguće.

    Otkazivanja vozova, autobusa ili trajekta u slučajevima kada istog dana nisu bile dostupne alternativne opcije putovanja. Zatražit ćemo da nam dostavite dokumentaciju koja jasno pokazuje da operater nije radio tog dana, kao što je snimak ekrana web stranice kompanije ili link na službenu izjavu operatera.

    Okolnosti koje zahtijevaju posebnu provjeru

    Za ove okolnosti ne trebate dostavljati dokumentaciju, ali naš posebni tim će provjeriti svaki pojedinačni slučaj kako bi se utvrdilo jeste li direktno pogođeni tim okolnostima.

    Rezervacije u okviru programa Open Homes koje su otkazane. Više informacija o programu Open Homes.

    Prirodne katastrofe, terorističke aktivnosti i građanski/politički nemiri zbog kojih gost ne može otputovati na destinaciju ili sa destinacije, ili zbog kojih nije bezbjedno ugošćavati.

    Epidemijske zaraze ili bolesti koje iznenada pogađaju regiju ili cijelu grupu ljudi. To ne uključuje postojeće bolesti koje su povezane s određenim područjima, na primjer malariju u Tajlandu ili denga groznicu na Havajima. Sva ažuriranja naših uslova vezana za epidemiju zarazne bolesti i opseg primjenjivanja uslova bit će zasnovana na objavama Svjetske zdravstvene organizacije i lokalnih vlasti.

      Ograničenja putovanja nametnuta od strane vlade, agencije za provođenje zakona ili vojske koja ograničavaju putovanja do ili sa lokacije smještaja ili doživljaja.

      Upozorenja o bezbjedonosnim i sigurnosnim prijetnjama izdana za lokaciju smještaja ili doživljaja ili lokaciju s koje gost dolazi.

      Prekidi u funkcionisanju osnovnih komunalnih usluga koji utiču na lokaciju smještaja ili doživljaja.

      Izmjene uslova za izdavanje vize ili pasoša zbog kojih je nemoguće otputovati na odredište. Ovo ne uključuje gubitak ili istek važenja putnih dokumenata.

      Sljedeći koraci

      Ako ste potvrdili da vaše okolnosti ispunjavaju navedene uslove, prvo otkažite rezervaciju smještaja ili Airbnb doživljaja. Ako vaša rezervacija spada u priznate vanredne okolnosti, bit ćete obaviješteni da ispunjava uslove za otkazivanje bez posljedica, a dobit ćete povrat cjelokupnog iznosa ako ste gost.

      Ako vaša rezervacija ne ispunjava uslove automatski, nastavite s otkazivanjem rezervacije, a zatim nas kontaktirajte kako biste podnijeli zahtjev. Pomoći ćemo vam kroz sljedeće korake, a koji obuhvataju slanje potrebne dokumentacije i čekanje da naš tim pregleda vaš slučaj. Zahtjev morate poslati u roku od 14 dana od dana otkazivanja.

      Jeste li dobili pomoć koja vam je bila potrebna?

      Prijavite se za personalizovanu podršku

      Zatražite pomoć u vezi rezervacija, korisničkog računa i sl.
      Registrujte se