3 stuba kvalitetnog doživljaja
Posebnosti
Istaknite nešto što gosti ne mogu sami bez poteškoća učiniti
- Razmotrite u čemu ste dobri i jedinstveni
- Pomozite gostima da ostvare korisna poznanstva
Upoznajte se s Airbnbovim standardima kvaliteta i uslovima za doživljaje
Jeste li spremni da se povežete sa zajednicom putnika i lokalaca koji žele naučiti više o vašem svijetu? Prvi korak: upoznajte se s Airbnbovim standardima i uslovima kvaliteta koje svi domaćini moraju ispuniti kako bi njihov prijedlog doživljaja bio objavljen. Sada kada ste se uhvatili u koštac s osnovama, udubimo se u 3 osnovna Airbnbova načela za visokokvalitetan doživljaj i otkrijmo kako da u prijedlogu istaknete jedinstvene prednosti svog doživljaja.
3 stuba kvaliteta
Domaćini doživljaja uvode putnike u svoje svjetove i pomažu im da se osjećaju kao insajderi, čak i ako to traje samo nekoliko sati. Tri stuba kvaliteta koje prijedlog doživljaja treba demonstrirati su: stručnost, ekskluzivan pristup i povezivanje s učesnicima. Ovi stubovi odvajaju doživljaje od tipičnih obilazaka i pomažu da se na tržištu nude visokokvalitetni smještaji za doživljaje koje vode iskusni i gostoljubivi domaćini.
Dok čitate više o ovim stubovima i razmišljate o svojoj ideji za doživljaj, evo nekoliko stvari koje trebate imati na umu:
- Razmotrite ne samo stručnost koju imate u određenoj oblasti, već i jedinstvenu perspektivu u koju možete smjestiti tu temu ili aktivnost.
- Pustite mašti na volju; doživljaji trebaju sadržavati nešto što učesnici ne bi mogli lako sami ostvariti. Pokušajte razdvojiti doživljaj od uobičajenih turističkih aktivnosti.
- Najbolji doživljaji stvaraju smislene ljudske veze. Kako ćete se pobrinuti da se vaši gosti osjećaju kao kod kuće?
Stručnost
Imate li strast prema zanatu, aktivnosti i/ili svojoj zajednici? Kada kreirate ideju za doživljaj i šaljete je na pregled, ovo je odlična polazna tačka! Osim strasti, stručni domaćin treba uzeti u obzir i svoju jedinstvenu stručnost, dostignuća ili perspektivu u vezi s glavnom temom svoje aktivnosti. To obavezno jasno navedite u svom prijedlogu doživljaja.
Evo tri primjera kako biste mogli objasniti svoju stručnost u određenoj oblasti, s različitim nivoima uspjeha:
Izbjegavajte:„Obožavam kaligrafiju!” Ova izjava ne objašnjava u potpunosti kako i zašto ste stručnjak za rukotvorine.
Dobro: „Studirala sam kaligrafiju pet godina i nedavno sam počela podučavati svoje prijatelje.” Ova izjava pruža koristan uvid u to šta vas kvalifikuje za vođenje ovog doživljaja.
Odlično: „Podučavam kaligrafiju u galeriji Centra za azijsku umjetnost u San Franciscu. Nedavno sam na međunarodnoj konferenciji o kaligrafiji govorila o kaligrafiji u digitalnom dobu.” Ova izjava odlično prezentuje značajnu stručnost u vašoj oblasti.
Eleonora i Achref, domaćini programa Kuhanje i umjetnost!, kreirali su rubriku O nama koja je sjajno poslužila da istakne njihovu stručnost:
Primjer 1: Eleonora je chef koji ima više od 15 godina međunarodnog iskustva. Ona je TV chef u kompaniji Italia7 i voli dijeliti svoje znanje s drugima. Sa strašću je krenula koracima svoje bake i majke, ali je stalno učila i nešto novo. Odnosno, pored toga što je vrhunski slastičar, kao i osoba koja sjajno spaja vina i hranu, ona je i specijalizovani Pizzaiolo. Njen prvi kuvar je realizovan 2018. godine.
Anabel, domaćin doživljaja Prirodno bojenje pomoću drevnih tehnika u Mexico Cityju, također odlično opisuje ono u čemu je stručna:
Primjer 2: Ja sam meksički ljubitelj tekstila koji je studirao modni dizajn i izradu umjetničkih djela od tkanine u Barceloni. Vratila sam se u Meksiko prije nekoliko godina kada sam počela učiti prirodne tehnike bojenja u Oaxaci gdje sam se zaljubila u živopisne nijanse drevnih tkanina. Od tada sam razvila nekoliko projekata, uključujući brend zanatskih ruksaka koristeći neke od materijala i metoda kojima ćemo se baviti u ovoj radionici.
Da li morate biti majstor da biste bili domaćin doživljaja? Ne! Pobrinite se da istaknete jedinstveno znanje i iskustvo koje posjedujete, a koje je relevantno za doživljaj.
Ekskluzivan pristup
Doživljaji prevazilaze tipične turističke aktivnosti, a učesnici se pozivaju da aktivno učestvuju u zajednici ili običajima tipičnim za kulturu domaćina. Odlični doživljaji daju pristup mjestima ili aktivnostima koje bi prosječan putnik teško sam otkrio.
Razmislite kako da prosječnom posjetiocu ponudite pristup nečemu jedinstvenom ili na drugi način nedostupnom, kako biste povećali šanse da vaš doživljaj bude objavljen na Airbnbu. Kada budete slali prijedlog doživljaja, obavezno istaknite po čemu su lokacije koje ćete posjetiti s učesnicima posebne.
- Podijelite informacije o posebnom mjestu, poput jedinog lokalnog pojilišta ili skrivenog vrta u okruženju.
- Upoznajte goste s ljudima, zajednicama ili aktivnostima kojima inače ne bi imali pristup.
- Ponudite drugačiji pristup ili perspektivu tipične ili uobičajene turističke aktivnosti.
Marvin, domaćin Terapije pčelama medaricamau Los Angelesu, nudi jedinstveni pristup vlastitom dvorištu i vrtovima lokalne zajednice gdje gosti mogu razgledati košnice.
U prijedlogu obavezno istaknite svoju povezanost s ovim mjestima ili zajednicama. Zapitajte se: Zašto je ovo posebno za vas i zašto bi bilo zanimljivo i vašim gostima? Razmislite kako bi bilo da podijelite neku svoju trajnu uspomenu koja se odnosi na ova mjesta.
Povezivanje
Odličan domaćin doživljaja posvećen je kreiranju smislenih odnosa među ljudima. On radi sve što je u njegovoj moći da gosti osjete dobrodošlicu i budu prihvaćeni. On je prijatan i pažljiv, stvara trenutke povezanosti sa gostima i čini da se osjećaju posebno sve vrijeme. Ako domaćin ostvari dobru komunikaciju sa gostima, oni će doći na doživljaj kao stranci, ali će otići kao prijatelji.
Kada šaljete prijedlog za doživljaj, istaknite načine na koje ćete u obzir uzeti sve detalje i obezbijediti da se učesnici osjećaju sigurno, uključeno i povezano tokom cijelog doživljaja. Ovo može obuhvatiti sve, od malih gesta, kao što je ponuda kreme za sunčanje po sunčanom danu, do većih stvari, kao što je stvaranje inkluzivnog prostora za povezivanje gostiju.
Ovo su neka pitanja koja sebi možete postaviti dok kreirate ideju za doživljaj:
- Na koji način se brinuti o potrebama gostiju, kao što su prehrambene navike, prilagođeni pristup ili sigurnosni problemi?
- Šta možete učiniti ako dođe do nepredviđenih okolnosti, kao što je promjena vremenskih uslova?
- Kako ćete pomoći gostima da se povežu i međusobno komuniciraju na vašem doživljaju?
- Kako ćete uzeti u obzir nivoe udobnosti širokog spektra gostiju koji potiču iz različitih kultura?
Uključivanje ovih elemenata u vašu stranicu
Imajte na umu da svi doživljaji moraju ispunjavati ove standarde kvaliteta kako bi se plasirali na Airbnb tržište. Način na koji prezentujete svaki od ovih kvaliteta na stranici vašeg doživljaja je veoma važan. Pažljivo istaknite jedinstvenu stručnost, ekskluzivan pristup i povezivanje u ovim odjeljcima:
O vama – Ne zaboravite navesti zašto ste baš vi najbolja osoba za domaćina ovog doživljaja, kako se vaša stručnost odnosi na tu aktivnost i šta vas čini obazrivim domaćinom.
Šta ćete raditi i Gdje ćete biti – Opišite jedinstveni pristup lokacijama ili zajednicama koje ćete pružiti i budite precizni! Predvidite pitanja koja bi gosti mogli imati i unaprijed pripremite odgovore.
Šta ću obezbijediti – Navedite ono što je posebno i što ćete uključiti u doživljaj, od pića i grickalica do karata koje gostima omogućavaju pristup događaju.
Posebnosti
Istaknite nešto što gosti ne mogu sami bez poteškoća učiniti
- Razmotrite u čemu ste dobri i jedinstveni
- Pomozite gostima da ostvare korisna poznanstva
Upoznajte se s Airbnbovim standardima kvaliteta i uslovima za doživljaje