Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Savjeti iskusnih domaćina u vezi sa čišćenjem

Besprijekorno čist prostor čini goste sretnima i pomaže da dobijete odlične recenzije.
Autor: Airbnb, objavljeno 9. mar 2023.
3 min. čitanja
Izmijenjeno 9. mar 2023.

Čist smještaj može dovesti do sjajnih recenzija. Međutim, prema podacima Airbnba nedostatak čistoće je jedan od glavnih razloga za negativnu recenziju. Isprobajte ove savjete iskusnih domaćina kako bi vaš smještaj bio besprijekorno čist.

Kreiranje strategije čišćenja

Bilo da sami čistite ili angažujete čistače, od vitalnog je značaja da vaš prostor svaki put bude temeljno očišćen između svakog gosta.

„Važno je imati postojanost i kontrolne liste za čistače“, kaže Juliette, članica Savjetodavnog odbora domaćina u Nairobiju u Keniji. „Pomaže im, jer to postaje rutina. Pravilno održavanje zaista funkcioniše.”

Ako angažujete osoblje za čišćenje, sami prođite kroz postupak čišćenja kako biste tačno znali šta treba uraditi i šta treba uključiti u kontrolne liste. Zakažite dovoljno vremena između rezervacija za temeljito čišćenje i pronađite drugog čistača ili napravite rezervni plan u slučaju da vaš čistač ne može doći jedan dan.

Čišćenje za goste zahtijeva da obratite mnogo više pažnje na detalje nego što biste to možda činili kada čistite za sebe. Razmislite o ulaganju u periodična temeljitija čišćenja kako bi rutinski zadaci između rezervacija bili manje intenzivni i efikasniji.

Počinjanje od osnovnih informacija

Juliette naglašava važnost fokusiranja na određena područja tokom čišćenja.

  • Počnite s područjima koja se često koriste. „Kuhinja i kupatila su zaista važni, jer su to prostori koji se najviše koriste“, kaže Juliette. Kada su kupatila besprijekorna, prelazi se u kuhinju, gde joj čistači peru svo suđe. „Zaista temeljito čistimo”, kaže ona.
  • Sljedeće su spavaće sobe. Juliettini čistači otvaraju ladice, gledaju ispod kreveta i brinu se da ništa ne propuste. „Zatim skinemo posteljinu, prozračimo kuću, potpuno otvorimo prozore, potopimo posteljinu”, kaže ona.
  • Konačno, posvetite se krevetima. Koja je Juliettina rutina? „Madraci imaju štitnike, jastuci imaju štitnike, a vi mijenjate cijeli set”, kaže ona.

Usredotočenost na detalje

Razmišljajte kao gost. Na primjer, Tammi, domaćin u Seattleu, kaže: „Često se zaboravi zavjesa na tuš kabini. Imam plastičnu zavjesu, poprskam je sredstvom za čišćenje i obrišem nakon svakog gosta. Također je zamjenjujem svaki mjesec ili dva.”

Slično tome, ne propustite područja koja se često dodiruju poput prekidača za svjetlo. „Te stvari se mogu stvarno zaprljati, ali ih ne primjećujete jer ste navikli na njih”, kaže domaćin Adam iz Atlante. „Malo alkohola za čišćenje bi trebalo pomoći.”

Izbjegavanje dlaka u smještaju

Gosti nikada ne žele da pronađu tuđe dlake u svom smještaju. Sue i John, domaćini u Salt Lake Cityju, imaju savjet za rješavanje problema dlake koja je zalutala: „Nakon što operem svu posteljinu, valjkom za vlakna obradim plahte, jastučnice i pokrivače”, kažu oni.

Laura, domaćin u Cottonwoodu u Arizoni, predlaže zamjenu krpe. „Očistite podove kupaonice na rukama i koljenima”, kaže ona, koristeći četku za ribanje ili krpu od mikrovlakana. „Brže je i lakše, a nećete propustiti nijednu dlaku.” I ne zaboravite očistiti odvode u kupatilu između svakog gosta.

Isprobavanje savjeta drugih domaćina

Predstavljamo vam nekoliko inspiracija za čišćenje od iskusnih domaćina:

  • Prvo napunite mašinu za veš. „Prvo što učinim je da uzmem svu posteljinu i peškire i ubacim ih u veš mašinu, a ona radi dok ja čistim”, kaže Emma-Kate iz San Francisca. „To je efikasno.”
  • Ispolirajte drvene podove. „Imam drvene podove. Redovno ih poliram kako bi gosti koji uđu u smještaj vidjeli da se podovi sjaje”, kaže Tammi iz Seattlea. „To daje sveukupnu percepciju čistoće koja je ohrabrujuća.”
  • Presavijte toalet papir. „Presavijem početak toalet papira”, kaže Emma-Kate. „To je sitnica, ali djeluje čišće i pokazuje da vam je stalo.”
  • Napunite boce sapuna za ruke i šampona. „Lijepo je u kupatilu pronaći sadržaje koji još nisu korišteni”, kaže Alex iz San Francisca. „Puna i zatvorena bočica čini da se gost osjeća kao prva osoba koja će je upotrijebiti.”
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.
Airbnb
9. mar 2023.
Je li vam ovo bilo korisno?