Unesite detalje koji će se svidjeti gostima

Bivša direktorica odjela za kreativnost dijeli svoje najbolje savjete za uređenje.
Autor: Airbnb, objavljeno 13. apr 2021.
6 min. čitanja
Izmijenjeno 18. apr 2022.

Posebnosti

  • Kreiranje doživljaja koji će učesnici pamtiti započinje promišljenim uređivanjem vašeg prostora

  • Stručni savjeti uključuju određivanje tona prostora, kreiranje udobnih kutaka i personalizaciju dizajna

  • Mali, lokalni pokloni i sadržaji mogu doprinijeti poboljšanju boravka gostiju

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo

Kad gosti uđu u The Beach Lodge u Hollywood Beachu (Kalifornija), odmah steknu utisak o tome ko je Tiffany Caliva-Taledo. Njena promišljenost i ljubav prema dizajnu osjete se kroz njezin izbor dekoracija, u bojama, teksturama i svakom personaliziranom detalju. Kao bivša direktorica odjela za kreativnost, uvijek je imala oko za detalje. Ovdje otkriva svoje tajne za uspjeh na Airbnbu.

The Beach Lodge je rođen

„Prije nego što smo uredili The Beach Lodge, izgledao je kao ružni, truli, zeleni dom. Ljudi su ga zvali „narkomanska jazbina” i trčali su pored njega kad bi prolazili! Komšije su mislile da smo ludi što ga kupujemo, ali ja sam u njemu vidjela nešto posebno i mislila sam da će ljudi doći ako ga budemo mogli obnoviti. Toliko sam ljubavi uložila u njega i mislim da se gosti vraćaju upravo iz tog razloga.”

Tiffany ima 7 savjeta kako se dodatno potruditi

Izradite vibru
„Stvaranje nezaboravnih doživljaja uvijek počinje postavljanjem pravog tona. Kada dizajniram prostor, kažem svojim klijentima da počnu s osjećajem, a ne s temom. Šta želite da vaši gosti osjete kada zakorače u vaš dom; udobnost, radost, spokoj? Za The Beach Lodge, umjesto da se bavim doslovnom tematikom mora, razmišljala sam holistički o bojama, teksturama i detaljima: uzorcima koji se ističu na prozračnim neutralnim površinama, teksturama koje podsjećaju na pijesak i mnoštvu biljaka koje mogu unijeti atmosferu otvorenog prostora.”

Dizajn u sklopu budžeta
„Ukrašavanje ne mora biti skupo! Buvljaci i jeftine trgovine pune su jeftinih ukrasa i jedinstvenih komada koji odišu tako kao da imaju priču. Samo trebate malo istraživati. Posebno su me privlačili predmeti koji predstavljaju moje filipinsko i azijsko nasljeđe. Predmeti koje odaberete za svoj smještaj trebali bi nešto značiti, a zajedno će vam pomoći da ispričate širu priču o svom smještaju.”

Igrajte se
„Još jedan savjet koji dajem svojim klijentima je da sebi daju dozvolu za igru. Promijenite dekoracije. Probajte nove stvari. Napravite osvježenje svake sezone. To je najbolji način da otkrijete šta odgovara onome što pokušavate postići, a šta ne. Zamislite da je vaš smještaj osoba sa svojim složenostima i karakterom. Kao i kad ste u pitanju vi, to bi trebalo biti pomjeranje, mijenjanje i razvijanje kako bi smještaj trenutno bio najbolja verzija sebe.”

Kreirajte malu oazu
„Volim se igrati s prostorom i vizuelnim utiskom na neočekivane načine. Savjetujem vam da napravite malu oazu u smještaju. Male prostore za odmor u kojima se gosti mogu udubiti u knjigu. Ja dodam ćebad, jastuke i sliku u ćošak, tako da poziva ljude da se jednostavno opuste. Razmislite o tome kako možete kreirati ove male kutke za opuštanje u cijelom prostoru.”

Zamislite da je vaš smještaj osoba sa svojim složenostima i karakterom.
Tiffany,
Hollywood Beach, Kalifornija

Neka bude personalizirano
„Ako je moguće, pomozite gostima da im boravak bude personaliziran uz posebne detalje. Npr. ako neko spomene da slavi rođendan, ja ostavim kolačiće iz omiljenih lokalnih pekara. Ako su vegani, napravim listu lokalnih restorana. Ako je u pitanju porodica s djecom, zamijenit ću trenutne jastuke i posteljinu onima koji duže traju. Ovi promišljeni detalji zaista znače gostima. To ćete vidjeti u recenzijama i ponovljenim rezervacijama.”

Pružite im uspomenu koju će ponijeti kući
„Preporučujem da gostima poklonite nešto za uspomenu kada stignu kao jednostavnu gestu koja pruža osjećaj posebnosti i dobrodošlice, kao što su poklon kartice za radnje u blizini ili razglednice lokalnih umjetnika.”

„Kako bi se ta ideja još više proširila, gosti mogu kupovati predmete direktno iz The Beach Lodgea, uključujući ogrtače i posteljinu od eko materijala te starinske komade, ili iz online trgovine koju sam kreirala. Također sam predstavljala i brendove u vlasništvu žena i lokalne brendove, koji su mi važni. Nemam nikakvu zaradu od toga. Radi se o povezivanju ljudi s tim brendovima. Za mene je to mnogo više od običnog odmora.”

Stavite šešir direktora krstarenja
„Naš dom smo nazvali The Beach Lodge jer to za nas znači udoban prostor za okupljanje ljudi. Opskrbljujem ga društvenim igrama, prostirkama za jogu, plovnim objektima, umjetničkim materijalima, roštiljem, peškirima za plažu, biciklima, knjigama u koje se možete udubiti i gramofonom. Smisao putovanja je proširiti vidike i ove aktivnosti mogu pomoći ljudima da stvore uspomene i otkriju nove načine življenja. Razmislite koji sadržaji mogu doprinijeti poboljšanju njihovog ukupnog doživljaja.”

Zapamtite da su najvažniji detalji, detalji, detalji! Kroz ove pažljivo osmišljene detalje, gosti će zaista osjetiti posvećenost koju ste uložili u svoj prostor i vraćat će se.

Posebnosti

  • Kreiranje doživljaja koji će učesnici pamtiti započinje promišljenim uređivanjem vašeg prostora

  • Stručni savjeti uključuju određivanje tona prostora, kreiranje udobnih kutaka i personalizaciju dizajna

  • Mali, lokalni pokloni i sadržaji mogu doprinijeti poboljšanju boravka gostiju

  • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za podizanje ugošćavanja na viši nivo
Airbnb
13. apr 2021.
Je li vam ovo bilo korisno?