Ovaj sadržaj nije dostupan na odabranom jeziku pa smo ga zasad učinili dostupnim na najbližem dostupnom jeziku.

Mudrost na poslu: Intervju s Chipom Conleyem

Stručnjak za ugostiteljstvo govori o svojoj novoj knjizi i zašto je mudrost u ugošćavanju važna.
Autor: Airbnb, objavljeno 21. aug 2018.
4 min. čitanja
Izmijenjeno 21. apr 2021.

Oduševljeni smo što će Chipa Conley s nama podijeliti svoja razmišljanja o odnosu između mudrosti i posla te o tome kako je Airbnbova zajednica domaćina pomogla u oblikovanju njegove karijere. Dugogodišnji poduzetnik u ugostiteljstvu, Airbnbov strateški savjetnik, autor i promoter ugošćavanja, Chipovo ulaganje u ovu zajednicu domaćina ima duboke korijene i trajno naslijeđe. Njegova nova knjiga, Wisdom@Work: The Making of a Modern Elder (Mudrost na poslu: Stvaranje modernog starješine), obećava da će preoblikovati ideju o starenju kao priliku da se podijeli znanje i ponovo postane student.

P: Već dugi niz godina ulažete u ugošćavanje i Airbnb zajednicu domaćina. Kako je taj rad inspirisao mudrost koju dijelite u svojoj novoj knjizi?
Chip Conley:
„Kao prvo, nedostaje mi naša zajednica domaćina. Tokom moje četiri godine na liderskoj poziciji u kompaniji, volio sam putovati svijetom dok sam učio od naših domaćina. Postoji stara izreka: „Znanje govori, ali mudrost sluša”, i smatram da je naša zajednica domaćina vješta u slušanju, ali i da izuzetno doprinosi zajednici u cjelini. „Mudrost publike” (naša globalna zajednica domaćina) dosta me je naučila i nadam se da će oni vidjeti neke od svojih stavova predstavljene u mojoj novoj knjizi, koja bilježi zašto svijet treba cijeniti mudrost u svijetu u kojem sve više dominira tehnologija.”

P: Šta domaćini mogu naučiti iz vašeg pristupa mudrosti i primijeniti na svoj način ugošćavanja?
Conley:
„Bilo je fascinantno biti dvaput stariji od prosječnog zaposlenika u Airbnbu tokom mojih pet i po godina u kompaniji (posljednjih godinu i po dana kao savjetnik). Dao sam sve od sebe da budem zaštitnik naše zajednice domaćina, a posebno onih koji su malo stariji. Brian i njegovi suosnivači zaista cijene to što domaćini od 50 i više godina dobijaju najviše ocjene vezane za zadovoljstvo gostiju na Airbnbu od svih demografskih kategorija. Postoji nekoliko razloga za to: imaju više vremena da se fokusiraju na svoje vještine ugošćavanja, rastuća emocionalna inteligencija (ključna karakteristika sjajnih domaćina) kako starimo, a možda i dugoročna posvećenost ugošćavanju kao sredstvu za stvaranje prihoda u penziji. Smatram da nijedna dobna skupina nema monopol nad mudrošću, međutim, kvalitet je ono što tokom vremena možemo njegovati i od toga ubirati plodove.”

P: Kako se za vas koncept gostoprimstva promijenio, ili nije, od vaših dvadesetih, tridesetih, četrdesetih i više godina?
Conley:
„Kad sam sredinom svojih dvadesetih godina (1987.) osnovao firmu Joie de Vivre Hospitality, ta firma je bila jedna od prvih firmi s boutique hotelima u SAD-u. Dokazivali smo da sve veći broj putnika traži više personalizovano, lokalizovano hotelsko iskustvo. Zanimljivo je da smo naziv radnog mjesta naših radnika na recepciji promijenili iz „službenici” u „domaćini”, tako da mi je ideja ugošćavanja u krvi već 32 godine. Tokom 24 godine koliko sam bio izvršni direktor te kompanije, napravili smo 52 boutique hotela, i postalo je jasno da veliki svjetski lanci žele da počnu ličiti na boutique hotele (više pažnje na dizajn, bolji restorani i barovi, više fokusiranja na lokalna iskustva itd.). Kad sam se pridružio Airbnbu na mjestu Direktora globalnog ugostiteljstva i strategije, ovaj novi val iznajmljivanja stambenog prostora doživio sam kao inovaciju u boutique hotelima, jer je tehnologija Airbnbu omogućila da se fokusira na lokalno ugošćavanje i učini ga globalnim. Kad mi se prije pet i po godina Brian Chesky obratio da se pridružim kompaniji, pitao me je: „Kako biste željeli demokratizovati ugostiteljstvo?” I mislim da je to ono što su učinili Airbnb i naša nevjerovatna zajednica domaćina.”

P: Koji savjet biste dali novom domaćinu na početku ugošćavanja?
Conley:
„Zajednička kvaliteta naših najboljih domaćina širom svijeta je kombinacija vrlo organizovanog, vrlo gostoljubivog i empatičnog ponašanja. To su različite kvalitete i neki domaćini mogu biti bolji u jednoj od drugih, ali oni koji mogu savladati obje, ponekad je to par koji kombinuje te kvalitete, bit će vrlo uspješni.”

P: Šta je sljedeće za tebe, Chip? Šta želite da vam donese ova sljedeća sezona?
Conley:
„I dalje sam strateški savjetnik Brianu i njegovom timu viših menadžera. Moj proces pisanja knjige Wisdom@Work pomogao mi je da vidim koliko ljudi u srednjim godinama i starijih želi preispitati svoj život i karijeru, ali koliko malo resursa imamo da podržimo buđenje ljudi srednjih godina. Stoga, otvorio sam prvu školu mudrosti srednjih godina na svijetu, Modern Elder Academy, posvećenu pružanju mjesta i alata za početak preoblikovanja životnog iskustva studenta. To je kampus na plaži, udaljen sat vremena sjeverno od Cabo San Lucasa u južnoj Baji, Meksiko, tako da sam opet u ugostiteljskoj djelatnosti. Dolaze nam ljudi iz cijeloga svijeta”.

Za više informacija o Chipovoj knjizi i Modern Elder Academy, posjetite njegovu web stranicu.

Informacije koje se nalaze u ovom članku možda su se promijenile od objavljivanja.

Airbnb
21. aug 2018.
Je li vam ovo bilo korisno?